Voetbal

Reactiescore
999
Geen idee waarom je over Mount begint? Met een match dicteren doel ik op een spelmaker die een ploeg beter laat spelen, zoals ik zei hebben wij er zo 2 en Engeland 0. Mount niet, Henderson niet en Bellingham al helemaal niet. Dat vind ik gewoon een erg beperkt middenveld wat je absoluut geen wereldklasse kan noemen.

Zeggen dat Tielemans een 'degelijk' seizoen speelt doet mij afvragen of je de PL ooit volgt? Overigens gaat KDB gewoon weer spelen vrij snel en zal Leander weer op de bank belanden. KDB heeft zen oog/neus gebroken niet zen voeten die zal er meteen weer staan.

En het feit dat Engeland geen spelmaker heeft laten ze elke wedstrijd zien tegen goede en zelfs vaak tegen mindere tegenstanders, ze domineren zelden. Vind ik trouwens ook de grootste handicap van Frankrijk die missen ook een echte spelmaker op het middenveld maar die kunnen dan weer terugvallen op een ijzersterke verdediging/organisatie en zakken graag in. Engeland wilt domineren maar ze kunnen dat niet zodra de tegenstander wat niveau heeft zijn ze altijd de onderliggende ploeg. Gelukkig voor hun hebben ze hele goede aanvallers (teveel eigenlijk) waarbij ze nog in de wedstrijd blijven vaak.

Je staart je blind op een "spelmaker". Heel veel ploegen hebben enorm veel successen geboekt zonder een "spelmaker". De Bruyne is sowieso onze grootste troef, maar het is niet omdat je geen spelmaker, of in jouw FIFA jargon een "CAM" hebt dat je geen successen kunt boeken. Liverpool speelde 2 jaar geleden kampioen (18 punten voorsprong) met wervelend voetbal met Henderson, Wijnaldum en Fabinho/Milner/Keita op het middenveld. Waar is de spelmaker? Vorig jaar won Bayern de Champions League met Thiago, Goretzka en Müller. Is Müller de beste"spelmaker"? Die gast had de slechtste voeten van heel zijn team. Er zijn meer systemen dan met een goeie aanvallende middenvelder spelen, zeker als je flanken en aanvaller(s) van dusdanige kwaliteit zijn dat dit niet meer hoeft.

Verder heeft Engeland wel een spelmaker, namelijk Grealish, zoals vermeld. Heb je hem al zien spelen bij Engeland? Wellicht niet? Ik wel.
Misschien moet jij even die zwart-rood-gele bril afdoen. ;) Verder gaat Dendoncker gewoon spelen hoor, naast Tielemans op het middenveld.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Doe je muller wel aardig tekort mee. Die man kan prima voetballen, niet voor niets recordhouder assists geworden in de bundesliga!

Verder heb je inderdaad geen echte spelmaker meer nodig tegenwoordig. Wij zijn eigenlijk het enige team dat nog met een echte spelmaker speelt.
 
Reactiescore
5.701
Thiago is best prima spelmaker hoor, even serieus.
 
Reactiescore
999
Maguire is een prima speler, United / Engeland krijgen veel minder goals binnen als ie speelt. Ik snap wel dat je dit niet weet als je enkel zijn domme kop + blunders op instagram bekijkt maar ik kijk zo goed als elke match van beide ploegen dus ja :wink:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Maguire is een oke verdediger. Waarschijnlijk de beste die united heeft, maar de man is echt geen prima speler.
 
Reactiescore
1.278
Maguire ziet er altijd uit alsof ze een speler tekort kwamen en toen maar een willekeurig brit achter zijn bord met bonen en spek vandaan hebben getrokken.
 
Reactiescore
1.534
ik kan me geen tijden herinneren waarin nederland een betere coach heeft gehad. ik snap niet waarom er zo op hem wordt gehaat. we winnen toch de laatste voorbereidingswedstrijd? dat laat zien dat 5-3-2 een prachtig systeem is. ik heb heel veel vertrouwen in frank de boer.
 
Reactiescore
1.534
de belgen hebben het duidelijk te hoog in hun bol, hier mijn favorietenlijst:

nederland, frankrijk

duitsland, engeland

kroatie, portugal, turkije

belgie, spanje, denemarken

de rest
 
Reactiescore
3.586
Je staart je blind op een "spelmaker". Heel veel ploegen hebben enorm veel successen geboekt zonder een "spelmaker". De Bruyne is sowieso onze grootste troef, maar het is niet omdat je geen spelmaker, of in jouw FIFA jargon een "CAM" hebt dat je geen successen kunt boeken. Liverpool speelde 2 jaar geleden kampioen (18 punten voorsprong) met wervelend voetbal met Henderson, Wijnaldum en Fabinho/Milner/Keita op het middenveld. Waar is de spelmaker? Vorig jaar won Bayern de Champions League met Thiago, Goretzka en Müller. Is Müller de beste"spelmaker"? Die gast had de slechtste voeten van heel zijn team. Er zijn meer systemen dan met een goeie aanvallende middenvelder spelen, zeker als je flanken en aanvaller(s) van dusdanige kwaliteit zijn dat dit niet meer hoeft.

Verder heeft Engeland wel een spelmaker, namelijk Grealish, zoals vermeld. Heb je hem al zien spelen bij Engeland? Wellicht niet? Ik wel.
Misschien moet jij even die zwart-rood-gele bril afdoen. ;) Verder gaat Dendoncker gewoon spelen hoor, naast Tielemans op het middenveld.

Zo ga je nog beweren dat Engeland net zo speelt als de machines die Liverpool en Bayern waren. Grealish is een aanvaller geen spelmaker.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.735
ik kan me geen tijden herinneren waarin nederland een betere coach heeft gehad. ik snap niet waarom er zo op hem wordt gehaat. we winnen toch de laatste voorbereidingswedstrijd? dat laat zien dat 5-3-2 een prachtig systeem is. ik heb heel veel vertrouwen in frank de boer.
Wat dacht je van van gaal met zijn gouden pik ?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Als je grealish geen spelmaker noemt kijk je ook geen PL lijkt me. De man is nog een grotere zwerver dan hazard en loopt zoals messi een beetje overal om het spel net te verdelen
 
Reactiescore
999
Als je grealish geen spelmaker noemt kijk je ook geen PL lijkt me. De man is nog een grotere zwerver dan hazard en loopt zoals messi een beetje overal om het spel net te verdelen

Jokersbrain is zo'n typische gast die denkt veel van voetbal te kennen omdat hij veel FIFA speelt. Op FIFA is Grealish een LW, maar in realiteit zwerft hij inderdaad vaak op de flanken maar infiltreert hij ook heel vaak vanuit het midden of stuurt hij lepe paasjes.
 
Bovenaan