Voetbal

Reactiescore
603
En het verrast me niet dat België weer buiten top 10 valt op de ranking.
Wat een flop match.
 
Reactiescore
770
zeg glenn is je telefoon stuk?
 
Reactiescore
770
0 - 2 orakelman
 

DeletedUser73803

Guest
Laat het even doordringen dat we zijn verloren van een land dat laatste werd in de poule met Faeröer voor de EK-kwalificatie.
Ik snap overigens ook niet wat Veltman in het Nederlands elftal doet...
Ik vind ook nog steeds dat van Persie gewoon in het Nederlands elftal thuishoort, maar zolang Blind er zit, gaat dat niet meer gebeuren. Hopelijk verliezen we de komende wedstrijden zodat Blind eindelijk ontslagen wordt.
 

DeletedUser73803

Guest
Karsdorp, Janmaat, Van der Wiel zijn gewoon allemaal betere opties. Blijft erg dat we geen betere opties dan zij hebben, maar beter dan Veltman zijn ze toch stuk voor stuk.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Veltgod is echt helemaal niks.
 

DeletedUser

Guest
Tja, ik weet geen minder slechte optie, wat natuurlijk triest is.

Ik heb juist het probleem dat ik geen optie kan bedenken die slechter is dan Veltman.
Wat mij betreft, zoals eerder vernoemd, zet je Karsdorp, Janmaat of van der Wiel daar neer.
Tete als die fit is zie ik ook veel liever dan Veltman.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
5 3 2 zonder willems en veltman aub.

Janmaat pieters bruma de vrij tete vlaar en van dijk selecteren. Tenminste echte verdedigers, betonnen voetbal maa je wint er straks wel mee.

Middenveld met propper strootman weijnaldum sneijder de jong hendrix riedewald en aanval is janssen als enige onbetwist. Zo snel mogelijk persie en robben terug
 

DeletedUser16768

Guest
Pieters links en Janmaat rechts zijn verreweg betere opties momenteel. 2 spelers die ook veelal vorig jaar in de basis stonden bij een premier League club.
 
Reactiescore
770
ey glenn heb je je whatsapp nog??
 
Reactiescore
976
Jordan was echt een ramp. Blijkbaar heeft er een jonge Belgische linksachter (Senna Miangue) bij Inter
gedebuteerd. Hopelijk kan hij zich daar dit seizoen in de basis spelen, dan mag hij binnenkort in plaats van Jordan bij de duivels komen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Jordan was echt een ramp. Blijkbaar heeft er een jonge Belgische linksachter (Senna Miangue) bij Inter
gedebuteerd. Hopelijk kan hij zich daar dit seizoen in de basis spelen, dan mag hij binnenkort in plaats van Jordan bij de duivels komen.

Inter is een matig middenmotertje uit de serie a met een waardeloze trainer. Juich niet te vroeg
 
Bovenaan