Voetbal

DeletedUser

Guest
Waarom wordt Denswil zo weggezet?
Ik vind dit nou net een jongen met potentie bij Ajax en wordt hij getransfereerd.
Zelf had ik liever Denswil gezien dan Moisander.

Is er iets waardoor Denswil weg moest/mocht en Moisander mocht blijven?

Frank heeft nog veel vertrouwen in moisander, wat ik opzich wel snap na de 0-4 tegen vitesse toen moisander op de bank zat. Tevens wou Denswil zijn contract volgens mij niet verlengen omdat hij geen basis stond. Wat die over ongeveer half jaartje wel zou staan na vertrek moisander, maarja...


Geruchten gaan dat Ajax toptalent Martin Odegaard binnen heeft? #Dailystar
 

DeletedUser

Guest
Als je zijn post met een klein beetje goede wil leest is dat exact wat hij zegt.
 
Reactiescore
1.804
het toeval wil dat ik geen goede wil heb koen dat weet je best ;)
 

DeletedUser16768

Guest
Deens toptalent naar Ajax, dus denk ik dan?

Knap van Ajax, maar of het doorbreekt is nog maar een flinke vraag. Weet niet hoe diep ze daarvoor moeten gaan.
 

DeletedUser

Guest
Deens toptalent naar Ajax, dus denk ik dan?

Knap van Ajax, maar of het doorbreekt is nog maar een flinke vraag. Weet niet hoe diep ze daarvoor moeten gaan.

De Daily star zegt van wel, maar heb nog geen officiéle ja gehoord, dus ben benieuwd. :)
 

DeletedUser

Guest
Deens toptalent naar Ajax, dus denk ik dan?

Knap van Ajax, maar of het doorbreekt is nog maar een flinke vraag. Weet niet hoe diep ze daarvoor moeten gaan.

Lijkt me moeilijk aangezien het een Noor is. Verder beetje debiel om naar personen te verwijzen als "het". Ergerlijk.
 

DeletedUser16768

Guest
Lijkt me moeilijk aangezien het een Noor is. Verder beetje debiel om naar personen te verwijzen als "het". Ergerlijk.

Noor ook goed. Verder gewoon een feitje dat doorbreken nog maar de vraag is.
Grappig dat je naar de taal moet grijpen.
 

DeletedUser

Guest
Hoezo naar taal moet grijpen? Ik zeg helemaal niets over het al dan niet doorbreken van die knaap, ik weet er behalve dan dat hij de jongste debutant in het nationale elf was ook helemaal niets over, geen idee wat je bedoelt. Enige wat ik deed was me opnieuw ergeren aan je heel erg slordige taalgebruik.
 

DeletedUser

Guest
Hoezo naar taal moet grijpen? Ik zeg helemaal niets over het al dan niet doorbreken van die knaap, ik weet er behalve dan dat hij de jongste debutant in het nationale elf was ook helemaal niets over, geen idee wat je bedoelt. Enige wat ik deed was me opnieuw ergeren aan je heel erg slordige taalgebruik.

Dus iemand 'het' noemen is raar, maar 'knaap' niet? :p
 

DeletedUser16768

Guest
Hoezo naar taal moet grijpen? Ik zeg helemaal niets over het al dan niet doorbreken van die knaap, ik weet er behalve dan dat hij de jongste debutant in het nationale elf was ook helemaal niets over, geen idee wat je bedoelt. Enige wat ik deed was me opnieuw ergeren aan je heel erg slordige taalgebruik.

Dat boeit mij vrij weinig, hoeveel jij je daar aan ergert.
 

DeletedUser

Guest
Deens toptalent naar Ajax, dus denk ik dan?

Knap van Ajax, maar of het doorbreekt is nog maar een flinke vraag. Weet niet hoe diep ze daarvoor moeten gaan.

Logische keuze lijkt me, bij Ajax maakt die kans bij het 1ste mee te doen.
Bij teams zoals Bayern München zou die waarschijnlijk in een jeugdteam of b-team worden gestopt.
Ajax logische tussenstop voor zo'n jongen.
 
Bovenaan