Voetbal

DeletedUser72975

Guest
Ja die kans was er zeker , ben benieuwd wat Ajax gaat doen.
Hoop niet dat ik spijt krijg van me verlenging seizoen kaart :)

Wilde seizoenskaart gaan halen maar de goedkope vakken waren geen twee plekken naast elkaar.. waar zit jij?

Keizer lijkt het te gaan worden, ben benieuwd
 

DeletedUser72975

Guest
Niet zo arrogant he, al meer dan drie jaar geen prijzen.

Europese finale is dan officieel geen prijs, maar is vele malen beter dan kampioen worden, dat moge duidelijk zijn. En 3 jaar is wel te lang natuurlijk! Komt volgend seizoen verandering in :)
 
Reactiescore
123
Klopt vind het zelf een fijne plek , meeste om me heen zitten er ook al jaren erg gezellig :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73803

Guest
Europese finale is dan officieel geen prijs, maar is vele malen beter dan kampioen worden, dat moge duidelijk zijn. En 3 jaar is wel te lang natuurlijk! Komt volgend seizoen verandering in :)

Onzin. Je bent de beste van Nederland als je de eredivisie wint, niet als je in de Europa League finale staat. Doet niks af aan de prestatie van Ajax, maar Feyenoord is dit jaar dus gewoon de beste van Nederland.
Ik ben benieuwd of jullie volgend jaar een prijs gaan pakken, de JC Schaal zit er niet in, Traoré is weg en daarnaast gok ik dat Klaassen, Younes, Veltman en misschien nog wel meer spelers gaan vertrekken en niemand gaat ajax meer zo goed laten spelen als Bosz. Daarnaast zal PSV ijzersterk terugkomen en zal Feyenoord er ook weinig op achteruitgaan en wellicht zelfs op vooruitgaan.
 
Reactiescore
123
We gaan het mee maken aankomend jaar, de bal is rond :)
Dat Traoré weg is nu vind ik persoonlijk niet erg.
Ajax heeft een van de beste jeugd opleiding, uiteindelijk komt het wel weer goed.
 

DeletedUser72975

Guest
We gaan het mee maken aankomend jaar, de bal is rond :)
Dat Traoré weg is nu vind ik persoonlijk niet erg.
Ajax heeft een van de beste jeugd opleiding, uiteindelijk komt het wel weer goed.

En er staat echt een gouden lichting klaar, we gaan mooie tijden tegemoet!
Traore speelde vooral in de grote wedstrijden goed, in de eredivisie had hij het wel erg lastig. Lag ie weer eens op de grond :p

Onzin. Je bent de beste van Nederland als je de eredivisie wint, niet als je in de Europa League finale staat. Doet niks af aan de prestatie van Ajax, maar Feyenoord is dit jaar dus gewoon de beste van Nederland.
Ik ben benieuwd of jullie volgend jaar een prijs gaan pakken, de JC Schaal zit er niet in, Traoré is weg en daarnaast gok ik dat Klaassen, Younes, Veltman en misschien nog wel meer spelers gaan vertrekken en niemand gaat ajax meer zo goed laten spelen als Bosz. Daarnaast zal PSV ijzersterk terugkomen en zal Feyenoord er ook weinig op achteruitgaan en wellicht zelfs op vooruitgaan.

Laat ik beginnen met te zeggen dat Feyenoord natuurlijk terecht kampioen is geworden, ze staan aan het einde van de rit bovenaan, dus is het verdiend. Maar er wordt ieder jaar iemand kampioen van NL, terwijl de laatste Europese finale van 2002 (weet niet of dit precies klopt) stamt. Dan is zo'n finale toch mooier? Verder heeft (had) heel Europa het over Ajax, dat is toch ook wat waard. Verder ben ik echt heel benieuwd naar volgend seizoen, verwacht PSV nog niet terug en het verlies van Kuyt is toch een echte aderlating. Het zal iig spannend worden
 
Reactiescore
123
Ja en nu Frankrijk heeft verloren,zal het niet mee vallen voor Nederlands elftal.
 

DeletedUser76166

Guest
Europese finale is dan officieel geen prijs, maar is vele malen beter dan kampioen worden, dat moge duidelijk zijn. En 3 jaar is wel te lang natuurlijk! Komt volgend seizoen verandering in :)

Laat ik beginnen met te zeggen dat Feyenoord natuurlijk terecht kampioen is geworden, ze staan aan het einde van de rit bovenaan, dus is het verdiend. Maar er wordt ieder jaar iemand kampioen van NL, terwijl de laatste Europese finale van 2002 (weet niet of dit precies klopt) stamt. Dan is zo'n finale toch mooier? Verder heeft (had) heel Europa het over Ajax, dat is toch ook wat waard. Verder ben ik echt heel benieuwd naar volgend seizoen, verwacht PSV nog niet terug en het verlies van Kuyt is toch een echte aderlating. Het zal iig spannend worden
Hmm, ben ik niet geheel met je eens hoor, ik zou het verliezen van de Europa League finale niet boven een kampioenschap stellen, een concrete prijs met Champions League lijkt mij wel iets meer waard dan een 2e Europese finale(na de CL) verliezen. Zou eigenlijk wel willen beweren dat een kampioenschap dan voor een club vele malen beter is. Zoals je zelf al aangeeft is het goed voor de naamsbekendheid van een club maar dus ook van een verhoging van de waarde, (in)direct gevolg van die (verloren) finale is (denk ik) ook o.a. het afscheid van Bosz.
 

DeletedUser73803

Guest
Zondag is het zo ver! Het EK vrouwenvoetbal, hier in Nederland, gaat van start. Nederland zal in Utrecht aftrappen tegen vice-Europees Kampioen Noorwegen. Kunnen we stunten tegen deze grootmacht in het vrouwenvoetbal?
En wat kan de talentvolle Belgische lichting, die voor het eerst in haar geschiedenis het EK heeft behaald?

Ik heb een leuke poule gestart waar iedereen laagdrempelig mee kan voorspellen. Geïnteresseerd? Stuur mij dan een PM!
 
Bovenaan