Voetbal

DeletedUser16768

Guest
Als Ajax zijnde zou ik dit ook niet willen.
Een Nederlandse club moet nooit meer dan 7-8 miljoen uitgeven voor 1 speler.
 

DeletedUser65921

Guest
Bailey wel toppertje natuurlijk, maar 11mil is wel zeer veel.

Ik vond dit trouwens wel hilarisch, triest maar hilarisch.
 

DeletedUser

Guest
Cillesen is een hele goede keeper maar hij mist scherpte want er is geen concurrentie zoals hij eerst had met Vermeer. De enige concurrentie en druk die hij nu kan krijgen is vanuit de keepers die geselecteerd worden voor Oranje. Wordt tijd voor hem dat hij naar een andere club gaat.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik vind Zoet bijvoorbeeld beter. Sowieso Cillesen zijn top is misschien een subtop teampje in de BPL ala west bromvich..
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg niet dat Zoet geen goede keeper is en wellicht beter in vorm dan Cillesen op dit moment. Maar om Cillesen dan een slechte keeper te noemen....
We hebben genoeg van Cillesen gezien om te concluderen dat het gewoon een goede keeper is. En nu in het begin van het seizoen mist hij wat scherpte en mensen willen hem afschrijven. Dat is gewoon kolder.
 

DeletedUser73803

Guest
Cillesen is een hele goede keeper maar hij mist scherpte want er is geen concurrentie zoals hij eerst had met Vermeer. De enige concurrentie en druk die hij nu kan krijgen is vanuit de keepers die geselecteerd worden voor Oranje. Wordt tijd voor hem dat hij naar een andere club gaat.

Een goede keeper presteert ook gewoon zonder concurrentie. Zoet is het laatste jaar zowat de beste keeper van de eredivisie en hoeveel concurrentie heeft hij nou precies? Cillessen is gewoon een overhypete keeper, zeker niet slecht, maar ook lang niet zo goed als de ajacieden hem wel eens deden lijken.
 

DeletedUser

Guest
Een goede keeper presteert ook gewoon zonder concurrentie. Zoet is het laatste jaar zowat de beste keeper van de eredivisie en hoeveel concurrentie heeft hij nou precies? Cillessen is gewoon een overhypete keeper, zeker niet slecht, maar ook lang niet zo goed als de ajacieden hem wel eens deden lijken.

Als je naar zijn prestaties kijkt de afgelopen 4 jaar is Cillesen ene goede keeper en was hij ook de beste van de eredivisie by far.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Laat hem maar mooi gaan. Onana volgt hem wel op.
 

DeletedUser16768

Guest
Siem de Jong oo zo goed als binnen!

Psv nu middenveld met Hendrix, Guardado, Propper, Ramselaar en De Jong.
Geef dat kampioenschap maar aan ons!
 

DeletedUser16768

Guest
Als je naar zijn prestaties kijkt de afgelopen 4 jaar is Cillesen ene goede keeper en was hij ook de beste van de eredivisie by far.

Zoet was vorig jaar de betere keeper en is dit jaar beter begonnen.
Cilessen toch een flinke klap gekregen toen hij werd gewisseld voor Krul.

Krul overigens beste optie voor Ajax.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Jammer dat Ajax hem niet terug wou hebben Siempje.
 

DeletedUser

Guest
Zoet was vorig jaar de betere keeper en is dit jaar beter begonnen.
Cilessen toch een flinke klap gekregen toen hij werd gewisseld voor Krul.

Krul overigens beste optie voor Ajax.

Ja ik ben het daar eigenlijk wel mee eens. :)
 

DeletedUser16768

Guest
Zeker, bij PSV heeft ie ook weinig te zoeken. Snap niet wat PSV met hem wil, er zijn al genoeg spelers voor zijn positie(s).

Valt wel mee. Siem ook nog eens alternatief voor de spits positie.
Wat kopkracht erbij is ook niet verkeerd.
 
Bovenaan