Voetbal

DeletedUser

Guest
Dat is meteen het enige dat je als Ajax fan kan zeggen: 'Tenminste zijn we niet zo intens slecht als Feyenoord!'
 
Reactiescore
110
Achahbar liet weer even zien waarom Kramer is onnodige aankoop was.
 

DeletedUser

Guest
Dat is meteen het enige dat je als Ajax fan kan zeggen: 'Tenminste zijn we niet zo intens slecht als Feyenoord!'

Feyenoord is een paar wedstrijden heel slecht. Het spel van Ajax is heel het seizoen niet aan te zien.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Helemaal niks in rotjeknor!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Heel de eredivisie is niks...
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hmm wat is dit nou weer? Omdat ik voor Ajax ben is alles daarbuiten niks vind ben ik opeens een treurig figuur :D:D
Of reageren jullie alleen op mij mij omdat jullie mij niet mogen? Trouwen newsflits Ajax speelt ook ruk, nu blij?
 

DeletedUser24056

Guest
Ja daar komt het wel op neer. En de rest van je verschijning eigenlijk.
 

DeletedUser

Guest
Ach martin, zo is het altijd geweest. Wij zijn ajax, everybody hates us, we don't care.

E; sinds wanneer haten jullie martin ;o?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Feyenoord is een paar wedstrijden heel slecht. Het spel van Ajax is heel het seizoen niet aan te zien.

Kom nou, het spel van Feyenoord is ook drie keer ruk geweest dit hele seizoen. Jullie hebben net zo goed, al dan niet meer, wedstrijden op basis van geluk gewonnen. Jullie hebben ook alleen maar statische middenvelders, behalve Gustafson en Vilhena- wat toch wel alles zegt.

Heb je enig idee ervan hoe ernstig het zou zijn als Ajax thuis verloor van Heerenveen? Jullie zijn inmiddels dat een beetje gewend.
 

DeletedUser73803

Guest
Overdrijven is ook een vak, feyenoord heeft een aantal wedstrijden dit seizoen laten zien dat de kwaliteit er absoluut is, met als hoogtepunten toch wel Heerenveen uit en Twente thuis.
En eerst het hele middenveld statisch noemen en dan 2 uitzonderingen geven, dan is volgens mij 2/3 van het middenveld niet statisch, kan aan mij liggen.
En ja, feyenoord zit momenteel in een ongelooflijk zware vormdip, daar gaat niemand omheen draaien, maar ik heb dit team geweldig zien voetballen, 10x beter dan ajax, dus ik blijf vertrouwen houden in dit team.
 

DeletedUser

Guest
Komaan, er zit nauwelijks rek in het elftal joh. Vilhena gaat weg en Gustafson is geen wereldtalent. Een 35-jarige is jullie topscorer :D
 

DeletedUser73803

Guest
Ja die 35-jarige heeft er meer inliggen dan jullie topscorer? En onze nummer 2 (Kramer) heeft er ook meer inliggen dan jullie nummer 1.
Dus wat je daarmee wilt zeggen, is me echt een raadsel.
En feyenoord heeft meer talenten dan enkel Gustafson en Vilhena. Karsdorp, Basacikoglu, Van Beek, Kongolo...
En dan laat ik Hahn, Tapia, Achahbar e.d. nog achterwege.
 
Bovenaan