Voetbal

DeletedUser

Guest
Voor het WK zei ik ook gewoon dat Nederland van Spanje zou winnen en door zou gaan. Ze zijn ontsnapt dankzij de scheids tegen Mexico en vervolgens tegen Costa Rica met mazzel penaltys gewonnen. Zo goed zou ik ze dus ook weer niet noemen.
 
Reactiescore
255
WK is alweer ruim een jaar geleden en over een tijdje zijn Sneijder, Robben en van Persie mooi verdwenen. Die EK kwalificatie halen we ook absoluut niet "gewoon", die moeten we überhaupt nog maar eens halen.
Natuurlijk ben ik blij als we het halen, maar ik zie het duister in voorlopig, zeker met Blind aan het roer.

Ja daar ben ik me dan ook van bewust dat, dat alweer even geleden is. Ging me ook niet om de vergelijking van het elftal van toen met nu, of toekomst. Maar enkel om het punt dat iedereen toen ook al liep te schreeuwen dat we niet door de poule-fase heen zouden komen. En zie waar we uiteindelijk gewoon eindigde. Alhoewel we toen wel het genie Van Gaal hadden. Nu moeten we, zoals je terecht aankaart het met die Blind doen.

Van Persie is overigens nooit 'geweldig' geweest voor het NL elftal of toch nooit een grote impact gehad zoals die dat wel bij z'n clubs gehad heeft. Sneijder & Robben zijn natuurlijk nog altijd van een geweldig niveau en 2 draagkrachten van dit Nederlands Elftal. Zullen dit EK beiden nog prima kunnen presteren, op het WK wordt het een ander verhaal ja. Hopen dat spelers als Depay, Wijnaldum, Clasie, El Ghazi etc. zich nu verder gaan ontwikkelen een mooie doorgroei gaan doormaken. En dat Strootman z'n oude niveau terug kan pakken.

Maar het EK halen we wel hoor. :)

Voor het WK zei ik ook gewoon dat Nederland van Spanje zou winnen en door zou gaan. Ze zijn ontsnapt dankzij de scheids tegen Mexico en vervolgens tegen Costa Rica met mazzel penaltys gewonnen. Zo goed zou ik ze dus ook weer niet noemen.

Dat heb ik dan ook niet gedaan. Alleen al die negativiteit meteen is geheel onnodig.
 
Reactiescore
3.586
Tuurlijk haal je het EK :p

De eerste 2 in de groepen gaan door en de beste nummers 3, je moet al hard sucken wil je niet doorgaan :p
Met alle respect maar in de opkomende generatie van NL zit gewoonweg geen niveau robbe in mijn ogen, depay komt nog het meest in de buurt maar denk dat die nooit zo goed als hem gaat worden.
Allemaal subtoppers.

Niet dat ik wil haten als belg zijnde ik ben fan van depay, wijnaldum en klaassen geweldige spelers maar komen toch wat te kort in mijn ogen.
Om te zwijgen van verdedigers en een top keeper en spits zijn er denk ik ook niet. Mss dat die nog komen of worden ontdekt binnen 3 jaar. Hopelijk voor jullie :)

En dat vangaal weg is, is wel erg jammer zonder hem was je nooit zo ver geraakt.
Hij zag de gebreken van het elftal en speelde daarom met 5 verdedigers en dan gewoon de ballen droppen bij robbe en hij peerde ze er wel in. Dat was NL op het wk voor mij alsnog heeft dat geweldig uitgepakt daarom dat vangaal ook een beest van een trainer is.
Guus is toch al weg dat is al een goede stap voorruit die man had geen charisma :D
Als je u ploeg aanpast omdat je tegen 'letland' moet spelen is er toch iets goed fouts :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Het EK gaat niet gehaald worden, de achterstand is te groot en Nederland is niet goed genoeg voor een play-off.
 

DeletedUser13565

Guest
Ze moeten tegen IJsland en Tsjechië nog thuis doe niet zo debiel dramatisch.
 

DeletedUser

Guest
Voor het WK zei ik ook gewoon dat Nederland van Spanje zou winnen en door zou gaan. Ze zijn ontsnapt dankzij de scheids tegen Mexico en vervolgens tegen Costa Rica met mazzel penaltys gewonnen. Zo goed zou ik ze dus ook weer niet noemen.

Als we deze wedstrijd over het algemeen bekijken was Nederland in dat opzicht veel beter. En met mazzel penalty's winnen klopt ook weinig van.

PS: Er zijn weer genoeg talenten op komst bij het Nederlands Elftal, maar de kwalificatie voor het EK is nagenoeg wel erg flop verlopen. We zien dan ook dat Robben erg gemist wordt, dat is toch samen met Sneijder die de kar moet gaan trekken. :)
 
Reactiescore
1.075
Als we deze wedstrijd over het algemeen bekijken was Nederland in dat opzicht veel beter. En met mazzel penalty's winnen klopt ook weinig van.

PS: Er zijn weer genoeg talenten op komst bij het Nederlands Elftal, maar de kwalificatie voor het EK is nagenoeg wel erg flop verlopen. We zien dan ook dat Robben erg gemist wordt, dat is toch samen met Sneijder die de kar moet gaan trekken. :)

probleem is dat er in elk land wel 25 nieuwe messi's, robbens, ribery's en ronaldo's lopen ...........
 
Reactiescore
110
Voor het WK zei ik ook gewoon dat Nederland van Spanje zou winnen en door zou gaan. Ze zijn ontsnapt dankzij de scheids tegen Mexico en vervolgens tegen Costa Rica met mazzel penaltys gewonnen. Zo goed zou ik ze dus ook weer niet noemen.

Ja, Nederland had echt geluk tegen Costa Rica..
 

DeletedUser

Guest
We gaan inderdaad het EK gewoon halen, met een weer fitte Robben en Depay in vorm verlies je geen wedstrijd meer.

Die WK-loting is op zich wel pech dat je bij Frankrijk zit, maar Zweden is ook niet meer wat het tien jaar geleden was, Zlatan is dan ook weer een jaartje ouder en de rest van dat team is gewoon niet zo goed. Dus dat moet lukken, desnoods als nummer twee.
 
Reactiescore
976
Leuke goal van Tielemans gisteren

[video=youtube;wbj1xt6c_4s]https://www.youtube.com/watch?v=wbj1xt6c_4s[/video]
 

DeletedUser

Guest
Lekker goaltje ook al zou de keeper hem minstens moeten raken, net als bij die tegengoal van Club Brugge.
 
Reactiescore
1.075
een goeie keeper heeft 'm idd wel :p
 

DeletedUser75798

Guest
Zoals? Als je die van Tielemans bedoelt, dat was gwn een routinetrap hoor :p keeper stond te ver van z'n lijn...
 
Reactiescore
1.075
Gewoon pure klasse hoor. Dit seizoen gaat die helemaal los en volgend jaar is hij weg.

heeft weinig met klasse te maken hoor, ook in 2e klasse kunnen ze dit doen, je moet enkel beetje geluk hebben met de keeper
 
Bovenaan