Voetbal

DeletedUser70476

Guest
Een hele lijst? :D Ik kan er echt niet zoveel bedenken die beter zijn, wel een heleboel gestopte spelers.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Wil niet flauw doen maar feyenoord heeft dit seizoen een matig team denk ik.... Maar we zullen ziem

Vitesse weer een compleet nieuw team eensk ijken of die cjelsea huurlingen zich waarmaken

Zwolle en willem 2 kunnen weer eens goed presteren dit seizoen!

Psv favoriet voor titel, benieuwd wat ze europees kumnen doen
 
Reactiescore
110
Dat is het juist het geniale aan modric en ook z`n collega kroos. Vallen niet zo op tijdens een wedstrijd maar zijn onmisbaar. Qua voetballen is natuurlijk een ronaldinho beter, net zoals James en David silva, maar tijdens modric zijn afwezigheid begon real heel stroef te lopen, geen creativiteit, dat brengt modric. Chiellini is fantastisch om te zien maar ik vind hem niet waardig in m`n top 10, mss zelfs niet top 20.

Mee eens.
 

DeletedUser73803

Guest
Clasie :(
Hopelijk gaat hij uitgroeien tot een van de sterkhouders van Southampton en hopelijk over een paar jaar naar een top club!!
 
Reactiescore
110
Clasie :(
Hopelijk gaat hij uitgroeien tot een van de sterkhouders van Southampton en hopelijk over een paar jaar naar een top club!!

Ik ben benieuwd of hij fysiek een beetje mee kan komen. Zelfs in de Eredivisie is de pijp vaak al snel leeg, dat zal in de PL nog meer naar voren komen.
 

DeletedUser70476

Guest
Vidal, Pogba, Iniesta, Fabregas, Sneijder, Götze, Schweinsteiger...

Schweini, vidal en pogba zijn de enigste die dit seizoen een beetje gelijkwaardig waren aan modric. Sneijder niet meer, iniesta niet meer, götze nog niet. Fabregas hoort niet in dit lijstje thuis
 

DeletedUser73803

Guest
Ik ben benieuwd of hij fysiek een beetje mee kan komen. Zelfs in de Eredivisie is de pijp vaak al snel leeg, dat zal in de PL nog meer naar voren komen.

Klopt, dat zullen we moeten zien, ik hoop het in ieder geval :)

Schweini, vidal en pogba zijn de enigste die dit seizoen een beetje gelijkwaardig waren aan modric. Sneijder niet meer, iniesta niet meer, götze nog niet. Fabregas hoort niet in dit lijstje thuis

Sneijder was dit seizoen juist ongelooflijk goed aan het voetballen weer en hij pikte z'n doelpuntjes mee. Iniesta is minder dan vroeger, maar nog steeds wereldtop, Götze misschien nog net wat minder goed dan Modric, maar heeft toch Duitsland even wereldkampioen gemaakt, dat moet je ook maar kunnen :p
Fabregas kan ik me wel een beetje in vinden, maar die vind ik toch wel rond het niveau Modric.
 

DeletedUser53052

Guest
Benteke zo goed als zeker naar Liverpool voor 46,5 miljoen... Origi wordt dus vervanger van Sterling op de rechterflank lijkt me.
 
Bovenaan