[Afgekeurd] Voeg edelaanval toe

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 15 55,6%
  • Nee

    Stemmen: 12 44,4%

  • Totaal aantal stemmers
    27
  • Enquête gesloten .

DeletedUser17472

Guest
Als ik via de verzamelplaats een edeltreintje wil versturen, irriteer ik me er steeds aan dat het systeem de troepen al voor me invult. Het is dan niet mogelijk om gauw 4 aanvallen in te vullen omdat je dan troepen tekort komt.
zl9lwj.png


Zoals je ziet vult hij alle offence in die ik op dat moment nog heb. Ik zou daar graag een blanco veld zien, zodat ik het meteen juist in kan vullen en niet eerst alle andere troepen moet wissen.
 
Reactiescore
1
Ik zou juist graag willen dat ie vanaf een sjabloon invult :p Dus dat ik hem vertel dat ie eerst moet proberen om de aanvallen af te ronden richting bijvoorbeeld 50 bijl, en als dit niet gaat pas gaat spreiden over alle aanvallen...

~ML
 

DeletedUser17472

Guest
Het is dus eigenlijk complexer dan wat ik voorstel. Maar jullie zijn degenen met ervaring. Een sjabloon, net als bij het recruiteren van bv troepen, is ook goed wat mij betreft. Het vervelende is dat ze dus bijl en lc pakken. Ik stuur nooit zo veel troepen naar lege dorpen... vandaar mijn irritatie. Ik moet ze steeds weghalen.
 
Reactiescore
24
Als het inderdaad iets uitgebreider zou zijn met checkboxes e.d. zou ik zeker voor dit idee stemmen.
 
Bovenaan