Voedseltopic

DeletedUser1435

Guest
hoofdstraat 4

bestellen we om het half uur iets op thuisbezorgd
 

DeletedUser

Guest
bxhrcy1r.jpg
 

DeletedUser

Guest
Bickyburger is kindermenu!

Dit snappen alleen Mark en misschien nog wat andere speeders ^^
 

DeletedUser

Guest
Een Bicky Burger is gewoon het lekkerste ooit. Dat is helemaal geen kindermenu. Ik snap niet dat jullie Nederlanders geen frietkoten hebben. Dat is echt lekker mmmm.
 

DeletedUser

Guest
Een Bicky Burger is gewoon het lekkerste ooit. Dat is helemaal geen kindermenu. Ik snap niet dat jullie Nederlanders geen frietkoten hebben. Dat is echt lekker mmmm.

zoals gezegd snap jij deze uitspraak niet. enkel een terugkoppeling naar een gedachte van mij. Mystic Lake zal dit wel bevestigen wanneer hij door dit forum zwerft :D
 

DeletedUser

Guest
Klopt, maar ik ken ook zeker wel van die kotten al kun je een snackbar er bijna aan gelijk stellen. Wij hebben ze sowieso beiden!

Jullie hebben niet eens een Bicky Burger, en een frietkot is geen frietkot als je geen Bicky Burger hebt.

zoals gezegd snap jij deze uitspraak niet. enkel een terugkoppeling naar een gedachte van mij. Mystic Lake zal dit wel bevestigen wanneer hij door dit forum zwerft :D

Ik weet dat ik het niet snap en er valt ook helemaal niets te snappen. Wat ik wil duidelijk maken is dat een Bicky Burger nooit een kindermenu is. Jij snapt het duidelijk niet.
 

DeletedUser

Guest
Klopt, maar ik ken ook zeker wel van die kotten al kun je een snackbar er bijna aan gelijk stellen. Wij hebben ze sowieso beiden!

Zou er zelfs een foto van kunnen maken, maar daar heb ik geen zin in, dus je moet ons maar geloven!
 
Bovenaan