Vlaggen niet meenemen naar andere werelden

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 57 61,3%
  • Nee

    Stemmen: 36 38,7%

  • Totaal aantal stemmers
    93
Reactiescore
30
Zoals in de titel aangegeven staat, pleit dit topic voor het onmogelijk maken van vlaggen meenemen naar andere werelden. Naar mijn mening is dit een slechte functie in TW, want:
- Er werd geprobeerd veel te doen aan het dalende spelersaantal. Men wilde beginnende spelers beter begeleiden en er zijn zaken doorgevoerd die veroorzaken dat ze minder snel weg gebasht worden als burgerwacht. Maar vervolgens is het wel mogelijk om vlaggen, die behoorlijke invloed kunnen hebben (zeker op kleine accounts aan het begin van de wereld) mee te nemen van oudere werelden naar deze nieuwe werelden. Hierdoor hebben ervaren spelers (of in ieder geval spelers die eerder op grotere accounts hebben gespeeld) weer een voordeel tegenover beginnelingen. Kinda unlogisch toch?
- Het huidige systeem bevordert de ongelijkheid tussen accounts en demotiveert het maken van nieuwe accounts.
- Innogames verdient er meer geld aan (dat ik dat ooit nou zou zeggen! :eek:), immers, mensen die veel geld over hebben voor TW moeten dan nieuwe vlaggen kopen op elke wereld indien ze dit wensen, als mijn suggestie door wordt gevoerd.

Misschien zijn er nog meer argumenten, maar die kon ik even niet zo snel bedenken.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit een slecht idee.

Mensen werken veel voor die vlaggen om zo op een latere wereld allemaal de beste vlaggen te hebben.
Het is misschien een beetje makkelijk ik zal zometeen mijn voorbeeld geven.
Tw zou dat niet doen anders zullen er zeker boor elke wereld nieuwe acc's zijn gemaakt & niemand zal zijn oude acc's gebruiken, behalve miss voor de stats.

Mensen die veel vlaggen hebben, spelen dus al lang, = ze zijn trouw aan tw & als beloning mogen ze hun oude vlaggen gebruiken.

Nu zijn er meer en meer accounts met zwarte vlaggen hoor dus op een bepaald moment zal het weinig verschil maken voor vele accounts.

Tw zou miss ook sommige werelden moeten doen waar oudere vlaggen niet gebruikt zouden kunnen worden, maar alle werelden met altijd nieuwe vlaggen nee.

Maar indd vlaggen winnen is helemaal niet zo moeilijk.

Op w32 krijg ik 150vlaggen MINIMUM per week door edels te maken.
Ik stuur ze op me dorpies ze sterven & maak er 150 nieuwe,.. & zo constant, allemaal 1 level vlaggen maar op bepaald moment is het indd wat hogere levels :p


Miss zou tw moeten zeggzn dat in de start elk acc 1 vlag mag kiezen van vorige W & de rest moet winnen & pas na 6 maanden fzo alle vlaggen beschikbaar zijn?
Maar nee, anders zal het zijn de mensen die vlaggen kopen die een grote voorsprong zullen hebben & zullen de oude ervaren spelers heel veel achterstand krijgen omdat we niet altijd bereid zijn 80€ in vlaggen te steken.


Mja ik ben tegen maar een ander oplossing voor sommige wzrelden met alle vlaggen & sommigen zonder zou niet slecht kunnen zijn.


Prettige feesten,
Mr Duck
 

DeletedUser

Guest
Sorry hoor Oma Duck, maar je komt hier echt met de slechtste argumenten ooit af :p

Het meenemen van vlaggen naar een volgende wereld gaat gewoonweg in tegen de principes van innogames + de hele TWstaf. Ze verdienen minder geld + nieuwere spelers worden gedemotiveerd door het feit dat ze een achterstand krijgen op spelers die gewoonweg al beter zijn dan hen, omdat ze al (veel) langer spelen!

Ook wat je zegt, dat vele mensen ondertussen overal al de hoogste vlaggen voor hebben, is ook een beetje absurd. Een wereld bestaat uit 20.000 spelers, al is het meestal zelfs nog wel wat meer. Hoe lang duurt het voordat zelfs 75% van zo'n wereld alle vlaggen beschikbaar heeft, nog eens een jaar of 5? misschien 6? Maar volgens mij gebeurt zoiets zelfs nooit. Op een vlaggenwereld stoppen vele beginners alleen al door de achterstand die ze oplopen. 20% extra gsproductie bijvoorbeeld kan je in het begin zo een immens voordeel opleveren dat je al sneller dan de rest je omgeving kan ruimen terwijl ze minder def hebben dan dat ze hebben zonder dat je die 20% vlag hebt.

Ik ben dus voor dit plan!
 

DeletedUser

Guest
Wil je nou dat InnoGames nog meer geld win? :O

& heu, als iemand met zo'n vlag je aanvalt, backtime je & kan hij niet direct van vlag verznderen he ;)
Heb je 1 kans op 2 dat je baktime lukt als je het goed gedaan hebt ;)


Mvg,
Mr Duck
 

DeletedUser67609

Guest
Jonge ik heb keihard gewerkt voor mijn vlaggen die mogen niet weg mimang
 
Reactiescore
1.145
tegen ik vind het juist motiveren om op een nieuwe wereld te gaan spelen om die vlagen te verdienen of voor een latere wereld of om juist te beginnen omdat ik al mooi wat vlagen heb
Kan me voorstellen dat je als je geen vlagen hebt dit demotiverend vind maar in mijn ogen is het nog meer demotiveerend als iemand met pa vlagen heeft en ik die al die moeten voor die vlagen heb gedaan op oudere werelden niet.
En ja nieuwe spelers zullen een achterstand op lopen in het begin
maar dat doen ze over het algemeen toch al nu wil ik natuurlijk ook weer niet aanmoedigen om dit verschil grooter te maken daarom mischien een idee om net als een eerste kerk een eerste vlag te verkrijgen deze is alleen op die wereld in te zeten en zal zo rond lvl 7 zitten deze kan dan elke versie zijn aanvals vlag buit vlag noem maar op maar wisselen duurt wel 24 uur net als anders.
 

DeletedUser

Guest
tegen ik vind het juist motiveren om op een nieuwe wereld te gaan spelen om die vlagen te verdienen of voor een latere wereld of om juist te beginnen omdat ik al mooi wat vlagen heb
Kan me voorstellen dat je als je geen vlagen hebt dit demotiverend vind maar in mijn ogen is het nog meer demotiveerend als iemand met pa vlagen heeft en ik die al die moeten voor die vlagen heb gedaan op oudere werelden niet.
En ja nieuwe spelers zullen een achterstand op lopen in het begin
maar dat doen ze over het algemeen toch al nu wil ik natuurlijk ook weer niet aanmoedigen om dit verschil grooter te maken daarom mischien een idee om net als een eerste kerk een eerste vlag te verkrijgen deze is alleen op die wereld in te zeten en zal zo rond lvl 7 zitten deze kan dan elke versie zijn aanvals vlag buit vlag noem maar op maar wisselen duurt wel 24 uur net als anders.

Spelers die met PA vlaggen hebben zullen altijd blijven en niet plots wegvallen of vermeerderen als dit wordt toegevoegd.
Ik ben 100% voor. Gelijke kansen voor iedereen aan de start, het is nu al niet eerlijk.
 
Reactiescore
1.145
uiteraadt zullen er altijd mensen met pp zijn die vlaggen kopen maar daarom vind ik het wel zo eerlijk als een grooter deel vlagen hebben namelijk de spelers die die in andere werelden verdient hebben
op die manier zal het verschil tussen de spelers met veel pp en zonder minder groot worden.
en zoals ik zei spelers die net beginnen zullen zowizo achter lopen vlagen of niet daarom lijkt me mijn idee van een eerste vlag me een beter oplossing dan mensen van oudere werelden hun vlagen ontnemen
 

DeletedUser

Guest
Maar euh, acc met veel vlaggen & k*t-farm ligging heeft niet altijd veel voordelen tegover iemand met prachtige buurt voor 't farmen & geen vlaggen dusja
 

DeletedUser

Guest
Wil je nou dat InnoGames nog meer geld win? :O

& heu, als iemand met zo'n vlag je aanvalt, backtime je & kan hij niet direct van vlag verznderen he ;)
Heb je 1 kans op 2 dat je baktime lukt als je het goed gedaan hebt ;)


Mvg,
Mr Duck

Waarom zou hij niet direct van vlag kunnen veranderen? Zolang hij die langer dan 24 uur geleden ingesteld heeft kan hij dat wel, en je kan er dus gewoon op anticiperen.
 

DeletedUser

Guest
Wie laat aanvalsvlag op nieuwe wereld 24u voor dat
Je ne aanval stuurt? :S

Heb je een kans op ik weet niet hoeveel.,,
 

DeletedUser

Guest
Als je meerdere dagen na elkaar edelt misschien? Of meerdere dorpen hebt.
 

DeletedUser68372

Guest
Als er zo weinig gestemd word gaat het toch niet door...:(
 

DeletedUser

Guest
Vlaggen mee nemen kunnen misschien oneerlijk zijn voor nieuwe spelers, maar het geeft oude spelers wel weer de motivatie om verder te spelen.
 

DeletedUser

Guest
Vlaggen mee nemen kunnen misschien oneerlijk zijn voor nieuwe spelers, maar het geeft oude spelers wel weer de motivatie om verder te spelen.

Bullshit, de oude spelers houden van uitdaging. Waarom denk je dat er zoveel de classic spelen? Ja, omdat daar geen pp-zever (en dus vlaggen) zijn. Omdat ze weten dat iedereen daar gelijk begint.
 
Reactiescore
1.039
Mwah, ik vind vlaggen wel wat hebben:) Al ben ik het met jullie eens dat er gewoon eens per 3 werelden ofzo gewoon een wereld moet komen waarop je vanaf 0 begint of helemaal zonder vlaggen:)
 

DeletedUser

Guest
Bullshit, de oude spelers houden van uitdaging. Waarom denk je dat er zoveel de classic spelen? Ja, omdat daar geen pp-zever (en dus vlaggen) zijn. Omdat ze weten dat iedereen daar gelijk begint.

Ik zeg niet dat ik voor vlaggen ben, maar er zijn twee kanten.
Met vlaggen zijn er spelers die graag verder spelen met al die vlaggen die ze die wereld hebben gehaald,
maar voor nieuwe spelers is het weer nadelig.
 
Reactiescore
30
Ik denk niet dat vlaggen een motivatie zijn voor oudere spelers om opnieuw te beginnen. Ze zien het enkel als bijkomend voordeel. Het is maar de vraag: wil je verbetering op lange termijn voor het spel (groter aantal nieuwe spelers) of op korte termijn voor jezelf (je eigen vlaggen meermaals kunnen benutten)? Ik zie liever het spel nog langer bestaan. Er is een groot tekort aan nieuwe spelers, en alles moet uit de kast gehaald worden om deze nieuwe spelers aan te kunnen trekken. Een ander vlaggensysteem is wat mij betreft daar een onderdeel van. Bovendien zullen de ervaren spelers het zonder goede vlaggen het ook af moeten kunnen lijkt me.
 
Bovenaan