Vision vs. ~FFC~

DeletedUser

Guest
oxi krijgt al een leuk paars kleurtje :) Verbazingwekkend wat voor slechte defdorpen die jongen opbouwt.
 

DeletedUser27685

Guest
Paars wegens dodgen. Blijf jij maar bij je prutclears Gent. Het is me inmiddels al duidelijk geworden dat jij helemaal niks van het spelletje snapt. Dit merk ik goed genoeg aan jullie geknoei in TW en jouw domme uitspraken hier.
 

DeletedUser

Guest
Paars wegens dodgen. Blijf jij maar bij je prutclears Gent. Het is me inmiddels al duidelijk geworden dat jij helemaal niks van het spelletje snapt. Dit merk ik goed genoeg aan jullie geknoei in TW en jouw domme uitspraken hier.

tikkeltje chagrijnig vriend:)
 

DeletedUser27685

Guest
Helemaal niet, ik ben juist blij met al jullie gepruts. Het enige dat me een beetje verbaast is dat je erin slaagt om zo'n opmerking te maken terwijl ik de zeven wereld zeeen aan kapotte dorpen bij jullie kan overvaren. Geen wonder dat de ene speler na de andere kopje onder gaat bij jullie. Oogkleppen op, vingers in de oren en maar roepen dat het goed gaat. Geloof je jezelf eigenlijk nog?

Die aanval van jullie is gewoon chillen trouwens :)
 

DeletedUser

Guest
Helemaal niet, ik ben juist blij met al jullie gepruts. Het enige dat me een beetje verbaast is dat je erin slaagt om zo'n opmerking te maken terwijl ik de zeven wereld zeeen aan kapotte dorpen bij jullie kan overvaren. Geen wonder dat de ene speler na de andere kopje onder gaat bij jullie. Oogkleppen op, vingers in de oren en maar roepen dat het goed gaat. Geloof je jezelf eigenlijk nog?

Die aanval van jullie is gewoon chillen trouwens :)

We zullen zien:) Oxi is in ieder geval al lichtelijk door de mand gevallen. Als je niet in staat bent om 500 lange afstandsclears netjes te verwerken. Dan ben ik nieuwsgierig hoe hij het 6 dubbele aantal aan aanvallen verwerkt. Bij wijze van spreken.
 

DeletedUser27685

Guest
Alles op maat. Er is nog niks verloren, en ik zie niet direct iets verloren gaan. Toch niet aan onze zijde.
 

DeletedUser

Guest
Alles op maat. Er is nog niks verloren, en ik zie niet direct iets verloren gaan. Toch niet aan onze zijde.

Durf te wedden dat oxi met een nieuw voorstel komt om de bouwtijd van de gebouwen te halveren:) Is een keer wat anders dan het oeverloze gelul van jullie om de goudprijs te halveren.:D
 

DeletedUser25172

Guest
Ik moet zeggen Gent. Ik verwachtte gewoon niet dat het zo'n saaie aanval zou worden.. Ik had na al jouw praatjes iets veel groters verwacht.. En ja, dan moet je prioriteiten stellen..;)
 

DeletedUser

Guest
Helemaal niet, ik ben juist blij met al jullie gepruts. Het enige dat me een beetje verbaast is dat je erin slaagt om zo'n opmerking te maken terwijl ik de zeven wereld zeeen aan kapotte dorpen bij jullie kan overvaren. Geen wonder dat de ene speler na de andere kopje onder gaat bij jullie. Oogkleppen op, vingers in de oren en maar roepen dat het goed gaat. Geloof je jezelf eigenlijk nog?

Die aanval van jullie is gewoon chillen trouwens :)

Slopen kunnen jullie idd wel goed, echter moeten jullie wel nog wat werken aan het edelen. Blijft erop neerkomen dat het edelen in de nacht jullie beste (en enigste?) troef is.
Grof geschut volop aanwezig, de fijne afwerking is ver zoek.

13 Vazzil.. (1429D) sqrt(2) (153|444) K41 6,816 Chuppa266 [~FFC~] Obliterator [Vision] 2012-03-23 05:29:13
 

DeletedUser25172

Guest
Iets met een pot en ketel?

Bassie (497|475) K44 9,661 bas van kleef [Vision] *wardog* [~FFC~] 2012-03-22 03:53:47
 

DeletedUser

Guest
Iets met een pot en ketel?

Bassie (497|475) K44 9,661 bas van kleef [Vision] *wardog* [~FFC~] 2012-03-22 03:53:47

lol, als er def van ons aankomt in dat dorp rond 05u, kan ik moeilijk anders dan nog een edeltje sturen hé ;)
Zou wat stom zijn om bas zen dorpen te ondersteunen :rolleyes:
 
Reactiescore
0
Iets teveel retoriek hier. Kan er wat meer aandacht en energie in de aanvallen worden gestopt? Kunnen de patatekes het nog interessant maken op deze wereld? De stats wijzen nu niet echt in jullie voordeel.

Ga eens wat doen! Vooralsnog zijn jullie saai. Niet veel verschil tussen een BG en oorlog.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser52179

Guest
Soms smeer ik pindakaas op mijn tepels en dan likt mijn hond dat er af.
 

DeletedUser

Guest
Soms als ik niks te doen heb ga ik liggen op de grond, en doe ik alsof ik een komkommer ben.
 

DeletedUser27685

Guest
Slopen kunnen jullie idd wel goed, echter moeten jullie wel nog wat werken aan het edelen. Blijft erop neerkomen dat het edelen in de nacht jullie beste (en enigste?) troef is.
Grof geschut volop aanwezig, de fijne afwerking is ver zoek.

13 Vazzil.. (1429D) sqrt(2) (153|444) K41 6,816 Chuppa266 [~FFC~] Obliterator [Vision] 2012-03-23 05:29:13

Moest je nu eens geen 1000 dorpen achterstaan, dan zou ik nog wel een keertje luisteren naar wat je te zeggen hebt over "werken aan het edelen".
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan