vision (bftk) vs zerno2

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Vision [bftk]
Players:

Side 2:
Tribes: ZeNo2
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 838
Kant 2: 385
Verschil: 453

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 10
Verschil: 7

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 1,832,523
Kant 2: 791,206
Verschil: 1,041,317

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 10,817
Kant 2: 39,478
Verschil: 28,661

image.php


wat vinden jullie
wie zal er winnen
 

DeletedUser

Guest
Hmm een stam van 2tegen 3M...Ik zou het echt niet weten, als die tijd nu in 48uur was had het misschien de moeite geweest, sorry dat ik het zo zeg.
 

DeletedUser

Guest
het probleem is dat bftk leden heeft die moraal breker zijn van zerno2 terwijl ze elkaar aanvallen
 

DeletedUser

Guest
Jammer, veel succes aan beide kanten trouwens.Iedereen verdient het.:)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
ik kies hier geen party.
ik heb hier allebei vrienden
in vision niet
in bftk wel (;
zernos 2 ook:D
ik heb al zo'n vermoeden wie wint..
 

DeletedUser24195

Guest
Baah ik ben voor Vision en [bftk] eerlijk :$
Ik zit in [bftk] onder vv dus ja xD
 

DeletedUser

Guest
Ik snap niet waarom dit topic is gemaakt? Het gaat tussen 2 stammen, die blijkbaar toch geen toekomst in W5 hebben, afgezien van dat, zijn de oorlogen van grotere stammen veel interessanter, en is dit gewoon een zinloos topic.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik snap niet waarom dit topic is gemaakt? Het gaat tussen 2 stammen, die blijkbaar toch geen toekomst in W5 hebben, afgezien van dat, zijn de oorlogen van grotere stammen veel interessanter, en is dit gewoon een zinloos topic.

sorry hoor
maar de oorlog van de "grote" stammen gaat niet iedereen aan.
 

DeletedUser

Guest
maar wel de meerderheid, kijk deze stammen hebben geen toekomst als we voor elke oorlog tussen zulke stammen een apart topic gaan maken wordt het forum erg onoverzichtelijk, hou dit a.u.b. in-game
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
maar wel de meerderheid, kijk deze stammen hebben geen toekomst als we voor elke oorlog tussen zulke stammen een apart topic gaan maken wordt het forum erg onoverzichtelijk, hou dit a.u.b. in-game

ik zou niet zeggen de meerderheid
mij scheelt het niets dat rfg nu met de grond gelijk word gemaakt ofzo?
natuurlijk heb je daar wel een punt:)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Het gaat mij anders ook niet aan waar je vriendjes hebt zitten en waar niet.. Een oorlog waar geen dorpen geëdeld worden, wat een oorlog zeg.. :rolleyes:

hijs 2dagen bezig ofzoiets:rolleyes:
precies of addvs hrs zo'n prachtig edelparadijs is
 

DeletedUser

Guest
Het gaat mij anders ook niet aan waar je vriendjes hebt zitten en waar niet.. Een oorlog waar geen dorpen geëdeld worden, wat een oorlog zeg.. :rolleyes:

Dat is niet waar, er zijn al meer dan 10 dorpen ge-edelt!(voor altijd dan:p)
 

DeletedUser

Guest
ik zou niet zeggen de meerderheid
mij scheelt het niets dat rfg nu met de grond gelijk word gemaakt ofzo?
natuurlijk heb je daar wel een punt:)

daar heb ik het ook niet over, ik bedoel bijvoorbeeld [add] vs. KIWI e.d. wij hebben toch geen apart topic voor RFG gemaakt?
 

DeletedUser27423

Guest
Dat is omdat jullie zwaar ingemaakt worden en de waarheid niet onder ogen willen zien ;)
 

DeletedUser

Guest
wij? nee, je spreekt nu over heel RFG zonder verstand van zaken, de enige spelers die nu dorpen verliezen zijn aan het stoppen voor de rest pakken de actievere spelers alleen maar dorpen, HEB VERSTAND VAN ZAKEN VOORDAT JE GAAT PRATEN

hier erger ik me zo aan dat mensen van buitenaf zomaar iets zeggen wat ze ergens gehoord hebben
 

DeletedUser27423

Guest
Ik lees enkel stats en vind dat jullie een beetje te hoog van de toren blazen...
Maar goed ik zal me er verder niet meer mee moeien zodat ik je niet verder erger :eek:
 

DeletedUser

Guest
Dat is omdat jullie zwaar ingemaakt worden en de waarheid niet onder ogen willen zien ;)

klopt niet helemaal, ze worden niet zwaar ingemaakt, RFG heeft alleen soms wel een hoge hoed van zichzelf. Ze plaatsen tot zover ik weet alleen stats in hun verdeel, maar als het andersom gebeurt, dan is er altijd een "maar".

ik denk wel dat ze de waarheid onder ogen zien, alleen ze maken er uiteindelijk hun eigen verhaaltje van.
 
Bovenaan