Vindicta

DeletedUser

Guest
werd tijd!

02.02.13 15:15 Handmatig 200 1291
02.02.13 15:13 Handmatig 800 1091
 

DeletedUser

Guest
Ik wilden eerst een opmerking maken over wat je nu op Classic 4 ging doen aangezien je daar geen farmslaafje kunt spelen maar goed, je zal wel andere manieren vinden he. Je pluimen heb je alvast verdiend!

Jij zal het lastiger hebben om je slaafjes enkel met de mart te laten spelen hoor.
Dat enkel mijnen en gs uppen wat ze voor je op klessik 3 deden ga je niks aan hebben.
 

DeletedUser57186

Guest
Jij zal het lastiger hebben om je slaafjes enkel met de mart te laten spelen hoor.
Dat enkel mijnen en gs uppen wat ze voor je op klessik 3 deden ga je niks aan hebben.

Hhahah, niemand heeft voor mij zijn grondstoffen up gedaan en al die andere dingen. Je kunt er nog steeds niet tegen dat je niet kan starten en vooral niet kunt starten als er nieuwe technieken aan te pas komen.
Je kunt er nog steeds niet tegen ondanks dat je account zo actief was, ondanks je slaafje api, ondanks al je anoniem gedoe, ondanks dat je vv's ging schooien, ondanks dat je mijn buren tegen me aan het opzetten was en al die andere dingen maar toch lukten je het niet nr1 te worden. :)

Proficiat dat je het dan toch gelukt is op de meest zielige manier.
Jij zou zelfs je eigen fluit ernog afsnijden als je daarmee mij zou kunnen kloten.

Trouwens, zou de "grote" Amokro van wereld 1 zich zelf niet kapot schamen als hij ziet hoe hij verandert is na al die tijd op TW? Of was je toen ook al zo smerig?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hhahah, niemand heeft voor mij zijn grondstoffen up gedaan en al die andere dingen. Je kunt er nog steeds niet tegen dat je niet kan starten en vooral niet kunt starten als er nieuwe technieken aan te pas komen.
Je kunt er nog steeds niet tegen ondanks dat je account zo actief was, ondanks je slaafje api, ondanks al je anoniem gedoe, ondanks dat je vv's ging schooien, ondanks dat je mijn buren tegen me aan het opzetten was en al die andere dingen maar toch lukten je het niet nr1 te worden. :)

Proficiat dat je het dan toch gelukt is op de meest zielige manier.
Jij zou zelfs je eigen fluit ernog afsnijden als je daarmee mij zou kunnen kloten.

Trouwens, zou de "grote" Amokro van wereld 1 zich zelf niet kapot schamen als hij ziet hoe hij verandert is na al die tijd op TW? Of was je toen ook al zo smerig?

Haha, stop nu maar met liegen, die info komt van mensen die in het begin rond jou lagen, en spelers die jou buurtje gescout hebben.
Buiten dat, en het gegeven dat de barbs in het begin geen drol waard waren om te farmen, is het slechts een simpel rekensommetje dat jij een goed aantal feerders had.

Ironisch genoeg kom jij maar blaten over KMA die Apricot internde en farmde.:D
Juh onze farm en intern staat 18e Ludo.

De rest van je post is gewoon een rage om van het onderwerp af te geraken.

Opvallend hoe je maar blijft volhouden dat je op een zielige manier verslagen bent, buiten dat ik daar persoonlijk helemaal niks mee te maken heb, vergeet je keer op keer dat het een reactie op je eigen aanvallen was, dus er is niks zieligs aan.

En helaas voor jou, ik ben buiten iets milder, nog geen spat veranderd in mijn spelmanier, maar goed iedereen die dat voor mij kan bevestigen zal jij het al niet van aannemen, dus dat gaat een welles nietus worden waar geen einde aan komt.
 

DeletedUser57186

Guest
Haha, stop nu maar met liegen, die info komt van mensen die in het begin rond jou lagen, en spelers die jou buurtje gescout hebben.
Buiten dat, en het gegeven dat de barbs in het begin geen drol waard waren om te farmen, is het slechts een simpel rekensommetje dat jij een goed aantal feerders had.

Ironisch genoeg kom jij maar blaten over KMA die Apricot internde en farmde.:D
Juh onze farm en intern staat 18e Ludo.


Die info komt helemaal niet van mensen die in het begin rond mij lagen. Dat was gebaseerd op mensen die niet konden starten en dus niet snapten hoe je moest starten. Daarna is er toevallig 1 scout bericht geplaatst op het forum (misschien was het bericht zelfs nep) waarin er een dorp was met hoge GS en opslagplaats en opslagplaats zo vol als iets. Toen ik het rapportje zag was het eerste dat ik deed alle punten tellen van de lvl's maar ik kon geen dorp in mijn buurt vinden met dat aantal punten. Daarom weet ik ineens niet of het echt was + als het zo was zou het nooit een volle opslagplaats hebben gehad. En daarbij komt dan nog eens kijken als je elke buurt scout dat er wel altijd zo'n 1 dorpje zal zijn. BB's waren zeer goed om te farmen en we haalden hele tijd volle buiten.

De enige argumenten dat ik met feeders speelden was omdat ik zo snel groeiden ( aangezien ik niet met feeders heb gespeeld is dit dus een groot argument). Op vorige werelden heb ik ook goeie starts gehad( zonder nacht co, dit was de eerste wereld met een nacht co, ik wist zelfs niet dat hij een nacht co was) en toen was het nog allemaal nice en dit... dus extreem grappig hoe mensen alles behalve objectief kunnen zijn. Maar goed dat wist ik alang dat TW zo gebaseerd is. Je doet vriendelijk en iedereen vindt je goed. Je beetje beetje "gemeen" en iedereen vind je slecht.

Over Apricot ga ik niet meer te veel speculeren ( ook al zijn ze 9/10 juist). Jullie clubje is gewoon te groot. Veel te veel kontlikkers, slaafjes, anoniem gedoe, backstab gedoe... door al die dingen zul je dus het bijna nooit meer de juiste waarheid weten hoe het nu juist zat. Wees er maar alstublieft niet te fier op.
Later op de wereld heeft api IDD rustig in de top20 kunnen groeien aangezien hij 100% onder de bescherming van KMA zat. Door snelheid 3 en dat je zo goed kunt farmen is het niet zo moeilijk om van niks naar top20 te gaan.

Opvallend hoe je maar blijft volhouden dat je op een zielige manier verslagen bent, buiten dat ik daar persoonlijk helemaal niks mee te maken heb, vergeet je keer op keer dat het een reactie op je eigen aanvallen was, dus er is niks zieligs aan.

En helaas voor jou, ik ben buiten iets milder, nog geen spat veranderd in mijn spelmanier, maar goed iedereen die dat voor mij kan bevestigen zal jij het al niet van aannemen, dus dat gaat een welles nietus worden waar geen einde aan komt.

Ik geloof best dat je daar niks mee te maken hebt. In zo'n vuile situaties laat je liever het werk door iemand anders doen en kun jij lekker genieten van de vele verhaaltjes terwijl je dan mooi het argument kunt gebruiken " ik heb er niets mee te maken." Voor de rest heb ik gewoon juist gehandeld en leek een wanhoops-aanval mij het beste. Ik kon ook zeggen dat ik ging stoppen. Dan was ik de speler die Nr1 stond, de Nr2 heeft gedubbeld en was V. de stam die had gewonnen omdat ik gestopt was. Maar neen ik doe niet aan stoppen en dan 2 weken later op een nieuwe wereld gaan spelen en dan stoer doen dat ik nog nooit ingemaakt ben. Want de redenen die jij aangaf voor je stops op Classic1 en 2 waren pas echt laag. Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening he.

Ik ben zeer benieuw hoe je het gaat doen op classic4. En dan bedoel ik niet op je prestaties meer eerder hoe het daar gaat verlopen met je hele aanhang en je anoniem gedoe. Want je kunt mij misschien zelfs een sukkel vinden op het forum en je vriendjes zullen wel zeer cool zijn op het forum. Maar wat ik allemaal lees op jullie soort groepschatten is bijna te triest voor woorden.
 

DeletedUser

Guest
Tjah, het toegeven van je maniertjes zou gelijk staan aan je eigen hoofd afhaken, dus logisch dat je dat met zoveel mogelijk onzin ontkracht.

Op je 2e quote, ik kan je zo het stuk uit de KMA chat laten zien dat men de vv van OOP heeft, en dan al zegt dat ik het er wss niet mee eens ga zijn.
Mijn medespelers weten dus dat ik niet van vv gekut hou.
Maar goed, gezien jij die vv zelf aanviel, om wat voor reden dan ook, met wat voor uiteindelijk doel dan ook, heb ik mij goed vermaakt met de afloop, dat is zeker waar.

Over dat gedeelte van chatten, ik zit niet in die mega groups chats waar jij op doeld, als ik er al in zit gebeurd dat als ik offline ben, en dus nog niet in staat ben geweest te leaven.

Ik zit in 1 chat met een zeer select groepje mensen, en je kan nog zoveel praatjes hebben, maar niemand uit die chat zal ook maar 1 woord daaruit aan jou doorgeven.

En of ik uberhaupt op klessik 4 ga spelen hangt af van de instellingen, maar je zal toch pas na afloop weten wie ik daar was :p

En och, er zitten weer zoveel leugens en stukken onzin in je post, daar ga ik echt niet meer zinnetje voor zinnetje op reageren, dat ben je echt totaal niet waard.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57186

Guest
daar ga ik echt niet meer op reageren

Wat jij wilt:


En of ik uberhaupt op klessik 4 ga spelen hangt af van de instellingen, maar je zal toch pas na afloop weten wie ik daar was :p

Maar aangezien je geen grote rol zal spelen op Classic4 zal ik het dus niet weten. Jammer. :(

Mijn medespelers weten dus dat ik niet van vv gekut hou.

Maar toch heeft je account het wel gedaan en je sprak hun niet tegen. Weetje nog toen ik vroeg of Amokro van W1 zich niet zou schamen als hij zou zien wat hij nu gedaan heeft. Amokro houdt dus blijkbaar niet van VV gekut, maar hij laat zich zelf wel zo laag zinken dat het deze keer wel door de beugel kon.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Maar aangezien je geen grote rol zal spelen op Classic4 zal ik het dus niet weten. Jammer.

Och ja, op de zaken voorruit lopen heeft je op klessik 3 ook niet veel goed gebracht he :)

Maar toch heeft je account het wel gedaan en je sprak hun niet tegen. Weetje nog toen ik vroeg of Amokro van W1 zich niet zou schamen als hij zou zien wat hij nu gedaan heeft. Amokro houdt dus blijkbaar niet van VV gekut, maar hij laat zich zelf wel zo laag zinken dat het deze keer wel door de beugel kon.

Ik schaam me inderdaad nergens voor, jij bent gewoon als een gieter afgegaan, dat het via een vv was doet daar echt helemaal niks aan af.

Het is niet dat die vv je heeft aangevallen toen je er niet was, het is niet dat die vv een mass op je geplanned had.

Het was juist andersom.
Schaam jij je niet dat je je eigen falen niet kan verkroppen, en constant zit te roepen dat het je niks meer uitmaakte?
Om vervolgens KMA overal de schuld van te geven?

Je liet heel Boss opdraven om jou te helpen OOP te pakken.
Jij en Boss zijn eraan gegaan.

Schaam je je niet dat je jij en je vriendjes zo slecht zijn, dat ze niet eens 1 account weg kunnen krijgen?
 

DeletedUser57186

Guest
Och ja, op de zaken voorruit lopen heeft je op klessik 3 ook niet veel goed gebracht he :)

Ik heb nooit gezegd dat ik Classic3 ging winnen, dat zei aoisakura, dat was natuurlijk voor de tijd dat ik hem beschreef. Ik heb wel altijd gezegd dat ik Classic1 en 2 ging winnen toen ik daar ging spelen en ze zijn mooi uitgekomen, zoiets zou jij niet durven zeggen he, jij kiest u woorden liever zorgvuldiger zodat je altijd het argument kunt gebruiken " dat heb ik nooit gezegd". Je vriendje Detlef daarin tegen die zei ook altijd dat hij ging winnen op Classic2. :p

Maar goed, ik zal mijn woorden ook zorgvuldiger kiezen: "jij zal nooit Classic4 winnen op een normale manier."

Ik schaam me inderdaad nergens voor, jij bent gewoon als een gieter afgegaan, dat het via een vv was doet daar echt helemaal niks aan af.

Het is niet dat die vv je heeft aangevallen toen je er niet was, het is niet dat die vv een mass op je geplanned had.

Het was juist andersom.
Schaam jij je niet dat je je eigen falen niet kan verkroppen, en constant zit te roepen dat het je niks meer uitmaakte?
Om vervolgens KMA overal de schuld van te geven?

Je liet heel Boss opdraven om jou te helpen OOP te pakken.
Jij en Boss zijn eraan gegaan.

Schaam je je niet dat je jij en je vriendjes zo slecht zijn, dat ze niet eens 1 account weg kunnen krijgen?

Dat het via een VV was zegt al genoeg. Voor de rest waren jullie zo hard massa's aan het plannen, waarom denk je dat ik wist dat jullie BG waren met Bunny + een gedeeld forum hadden. Ik heb zelfs jullie massa's plan nog gezien. Dat jullie gewoon al de VV hadden was gewoon te zielig. :) Los van het feit wat er daarna is gebeurd.

Mij maakt het IDD niet zo veel uit neen maar ik vind het wel tof om er over te praten, zeker als the predator. dan nog eens zit te zeggen dat Vozzy en al die rest ook nog credits hebben. :D:p Voor de rest kom ik ook vaak nieuwe dingen te weten.

En waarom zou ik KMA de schuld niet mogen geven? Jullie waren toch aan het bedelen bij OOP voor de VV, jullie speelden toch heel de wereld anoniem, jullie kregen alle info van OOP wanneer ik op vakantie ging, jullie waren PM's naar mijn buren aan het sturen dat ze mij moesten aanvallen en ook OOP. Dus waarom zou ik Kiss My Axe dan niet zielig vinden? En dan nog te vergeten al je ex accounts die bij jou in de buurt liggen + dat je me vals beschuldigt.

Ik had helemaal geen BG met Boss, jullie zaten PM's te sturen naar Boss dat ze OOP moesten aanvallen, dus ik heb gewoon gevraagd of ze naar jou wilden luisteren. En aangezien jij en ik de echte redenen kennen waarom jij de wereld hebt gewonnen + wat er allemaal is gebeurt schaam ik me zeker niet. :p:D En vind het zelfs mooi hoe diep jullie zijn gegaan om mij te kloten.
 

DeletedUser

Guest
Maar goed, ik zal mijn woorden ook zorgvuldiger kiezen: "jij zal nooit Classic4 winnen op een normale manier."

Jij mag dat denken, vergeet echter niet dat jij klessik 1 ook niet op een normale manier gewonnen hebt, en in klessik 2 amper een aandeel had in de overwinning.

Op klessik 3 stond je account er zo beroerd voor, met je kazernes op 13, dorpen die je al 2 weken had nog geen eens een halve boerderij vol etc.


QUOTE=DownOnMe;4545710]
Dat het via een VV was zegt al genoeg. Voor de rest waren jullie zo hard massa's aan het plannen, waarom denk je dat ik wist dat jullie BG waren met Bunny + een gedeeld forum hadden. Ik heb zelfs jullie massa's plan nog gezien.[/QUOTE]

Haha, er is geen enkele massa geplanned, die lui van Bunny scheten veel te veel in de broek om jou aan te vallen.
Hun zijn ook pas begonnen aan te vallen toen je al een dorp of 40 kwijt was.

Wel knap dat jij een massa plan hebt gezien, aangezien dat er noit geweest is.
Wederom probeer je om de ondergang van Vesta enorm te dramatiseren, gepaard met leugentjes.

Dat jullie gewoon al de VV hadden was gewoon te zielig. :) Los van het feit wat er daarna is gebeurd.

Wat er daarna gebuerde?

Je doelt op hoe jij ging huilen bij de originele speler van OOP?
Waar hij dacht het recht vandaan te halen om zijn eigen account als vv te geven aan iemand die er wat mee widle doen? Ipv het aan jou als intern te geven?

Jij had die intern nodig om KMA voor te blijven, wij hadden geen interns nodig om je in te halen.

En waarom zou ik KMA de schuld niet mogen geven? Jullie waren toch aan het bedelen bij OOP voor de VV, jullie speelden toch heel de wereld anoniem, jullie kregen alle info van OOP wanneer ik op vakantie ging, jullie waren PM's naar mijn buren aan het sturen dat ze mij moesten aanvallen en ook OOP. Dus waarom zou ik Kiss My Axe dan niet zielig vinden? En dan nog te vergeten al je ex accounts die bij jou in de buurt liggen + dat je me vals beschuldigt.

Wij hebben er niet om gebedeld, hij is ons direct gegeven.
En ja wij hebben zo lang als mogelijk was anoniem gespeeld, hoewel ik het verband daarmee niet zie.

En och als jullie de bespeler van Apricot Brandy in je X chat uitnodigen, kom je wel eens wat te weten eh.
Ik heb toch echt gezien dat je aan iedereen die maar wilde horen vertelde dat je op vakantie ging.
In de wetenschap dat dat toch wel zou uitlekken.

Dus je hebt geen reden KMA zielig te vinden, je stammaatjes kan je beter zielig noemen.

Waar je op doelt met al mijn ex accounts volg ik niet, en ik jou vals beschuldigen?
De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet zeker.

Ik had helemaal geen BG met Boss, jullie zaten PM's te sturen naar Boss dat ze OOP moesten aanvallen, dus ik heb gewoon gevraagd of ze naar jou wilden luisteren. En aangezien jij en ik de echte redenen kennen waarom jij de wereld hebt gewonnen + wat er allemaal is gebeurt schaam ik me zeker niet. :p:D En vind het zelfs mooi hoe diep jullie zijn gegaan om mij te kloten.

Jij had Boss beloofd dat als ze je zouden helpen, je hun stam mss wel ging joinen.
En inderdaad, OOP wilde dat hun jou aan ging vallen.
Gezien hun dus OOP aanvielen ipv jou, blijft er van dit vermeende argument geen spaan heel.

De echte reden dat wij de wereld wonnen heeft er niks mee te maken dat we jou hebben weggespeeld, dat was anders ook gebeurd, of denk je heus dat je solo zonder te farmen en stamloos tot aan het einde op rang 1 had gestaan?

Ik vind het mooi hoe diep jij gaat om een account wat je zogenaamd niet meer boeide, wat gewoon ingemaakt is, te verdedigen en zelfs te beweren dat het zonder je vakantie de wereld had gewonnen.

Nuja mooi, dat is eerder lachwekkend.
 

DeletedUser57186

Guest
Man man man:

Haha, er is geen enkele massa geplanned, die lui van Bunny scheten veel te veel in de broek om jou aan te vallen.

Aangezien je dit zegt betekent dat jullie wel een massa aan het plannen waren.
Ik vind het zo grappig hoe vaak jij u zelf tegenspreekt. Ben jij niet beschaamt dat jij alleen discussies kunt "winnen" omdat je een grote naam hebt + domme kontlikkers hebt? Want het is me echt al vaak opgevallen hoe vaak jij u eigen tegen spreekt: " ik ben een zielig omdat ik jou niet heb aangevallen op Classic2 toen je nog speelden en de andere keer ben ik zielig omdat ik niet zou weten wie je was op Classic2 maar wel over jou aan het praten was."

Aangezien jullie een gedeelt forum hadden + zelfs een topic over mij zegt ook wel weer eens genoeg.

en in klessik 2 amper een aandeel had in de overwinning.

Op klessik 3 stond je account er zo beroerd voor, met je kazernes op 13, dorpen die je al 2 weken had nog geen eens een halve boerderij vol etc.


En weer kun je niet objectief zijn. In de eerste maand heeft Mike niks gedaan buiten paar keer stoppen. De start was beetje Vadim, beetje Ingo maar het meeste ik. Aangezien Ingo me vroeg voor zijn W3 account + ook op Classic3 aan mij vroeg om samen een stam te maken zal hij me niet zo slecht vinden he. Aangezien Vadim mijn kont aan het likken was op Classic2 en op Classic3 zei dat ik los ging winnen zal hij mij ook niet echt zo slecht vinden he?

En dan heb je nog die belachelijke Mike die op Classic1 alleen maar internt en dan een ban krijgt omdat hij te veel farmsbots gebruikt. Je hebt zelf met hem op 1 account gespeeld. En ik durf te wedden dat hij bij zijn stops op wereld 23 ook paar woede-uitbarstingen heeft gekregen.

Voor de rest heb ik genoeg skype logs gepost over het account Ik.MadamEiVormKing waarin stond hoe Mike en Vadim aan het falen waren. Over hoe ze zeiden dat ik het goed deed en waarin stond hoeveel ze zeiden dat ze gingen stoppen. Daarna toen ik hun geween niet meer wilden aanhoren heb ik de waarheid gezegd en nu proberen ze IDD wat terug te roepen. Jij simpele ziel maakt daar natuurlijk goed gebruik van.
Ik kan ook op Moon haar gelul afgaan als ze zegt dat jij niks van aandeel hebt op Kiss My Axe... Dan zou ik me dus verlagen tot jou.
Classic3: mijn account had 2X zo veel off als de Nr2 en 1.5X zo veel def + stond mooi Nr1.

Je doelt op hoe jij ging huilen bij de originele speler van OOP?
Waar hij dacht het recht vandaan te halen om zijn eigen account als vv te geven aan iemand die er wat mee widle doen? Ipv het aan jou als intern te geven?

Jij had die intern nodig om KMA voor te blijven, wij hadden geen interns nodig om je in te halen.



Wij hebben er niet om gebedeld, hij is ons direct gegeven.
En ja wij hebben zo lang als mogelijk was anoniem gespeeld, hoewel ik het verband daarmee niet zie.

Ik heb IDD gevraagd wat hun plannen waren aangezien ze me een PM hebben gestuurd dat ik ze mocht internen enzo.
Dat ze altijd stoer tegen me doen maar als ze dan tegen mij liggen durven ze wel hun bek niet open te trekken + hun kwamen naar mij voor samenwerken en in die tijd durven ze weer hun bek niet open te trekken ( omdat er niks negatiefs over mij kon gezegd worden) en dan bij hun stop zeggen ze dat ik hun mag internen vind ik het IDD zielig van hun dat ze zonder iets te zeggen aan mij jullie de VV geeft + de tijden wanneer ik op vakantie ben. Het enige "hoe ik gehuild heb" was omdat ik uit hun mond wilden horen wat er juist gebeurt was. Maar dan zelfs nog durven ze hun bek niet open trekken wat natuurlijk niet mocht van jullie omdat het misschien jullie plannetje kon storen.

Een grappige zin die ik me nog herinner van een oude OOP speler: "direct na mij stop zeiden Kiss My Axe wie ze waren" zegt ook weer genoeg he.

1. jullie hebben op deze wereld meer meer interns dan mij ( api dinges)
2. en neen, jullie hadden andere dingen nodig. :p Dingen die niet veel met het spel te maken hebben.

En och als jullie de bespeler van Apricot Brandy in je X chat uitnodigen, kom je wel eens wat te weten eh.
Ik heb toch echt gezien dat je aan iedereen die maar wilde horen vertelde dat je op vakantie ging.
In de wetenschap dat dat toch wel zou uitlekken.

Dus je hebt geen reden KMA zielig te vinden, je stammaatjes kan je beter zielig noemen.

Waar je op doelt met al mijn ex accounts volg ik niet, en ik jou vals beschuldigen?
De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet zeker.

Ik ben ook nooit met de potentie in x gegaan om er een top stam van te maken, wat al die coole gasten hebben gedaan interesseert met oo niet veel. Dus mooi dat 1 van je spionnetjes in onze chat zat. Een chat waar ik trouwens zo goed als nooit iets heb gezegd.

Jou ex accounts die in jou buurt liggen is IDD een mooi argument. Of vind je van niet?


Jij had Boss beloofd dat als ze je zouden helpen, je hun stam mss wel ging joinen.
En inderdaad, OOP wilde dat hun jou aan ging vallen.
Gezien hun dus OOP aanvielen ipv jou, blijft er van dit vermeende argument geen spaan heel.

De echte reden dat wij de wereld wonnen heeft er niks mee te maken dat we jou hebben weggespeeld, dat was anders ook gebeurd, of denk je heus dat je solo zonder te farmen en stamloos tot aan het einde op rang 1 had gestaan?

Ik had die kerels van Boss niks beloofd. Alleen maakten ik gebruik van jou zielig spel om dus PM's naar mijn buren te sturen. En dan had jij IDD niet gewonnen neen. Dat ik niet meer farmden was gewoon tijdelijk omdat ik het druk had. Ondertussen was Vozzy mijn kontlikker en zat hij altijd te spammen op skype hoe hij V. ging inmaken. En ik denk dat je zelf kunt zien dat Vozzy mooi actief was + elke dag goed aan het farmen was. En dan zat eventueel een samenwerking met Black Hart er ook in, een top5 speler toen. Jullie noord kant van V. was precies ook niet zo stabiel ( satans dinges + die andere moon die hele tijd zit te zeggen dat ze haar account op deleten zou zetten)

+ daar komt dan nog eens bij kijken dat Ingo aan mij vroeg voor op zijn W3 account te gaan spelen + aan mij vroeg in het begin van de wereld om samen een stam te maken. Zo moeilijk zou het dus niet geweest zijn om een mooie stam te maken. Maar je weet IDD niet welke zielige spelletje je dan weer zou gaan spelen. Maar goed, je zou dan vast al weer eens gestopt zijn geweest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Man man man:



Aangezien je dit zegt betekent dat jullie wel een massa aan het plannen waren.
Ik vind het zo grappig hoe vaak jij u zelf tegenspreekt. Ben jij niet beschaamt dat jij alleen discussies kunt "winnen" omdat je een grote naam hebt + domme kontlikkers hebt? Want het is me echt al vaak opgevallen hoe vaak jij u eigen tegen spreekt: " ik ben een zielig omdat ik jou niet heb aangevallen op Classic2 toen je nog speelden en de andere keer ben ik zielig omdat ik niet zou weten wie je was op Classic2 maar wel over jou aan het praten was."

Aangezien jullie een gedeelt forum hadden + zelfs een topic over mij zegt ook wel weer eens genoeg.




En weer kun je niet objectief zijn. In de eerste maand heeft Mike niks gedaan buiten paar keer stoppen. De start was beetje Vadim, beetje Ingo maar het meeste ik. Aangezien Ingo me vroeg voor zijn W3 account + ook op Classic3 aan mij vroeg om samen een stam te maken zal hij me niet zo slecht vinden he. Aangezien Vadim mijn kont aan het likken was op Classic2 en op Classic3 zei dat ik los ging winnen zal hij mij ook niet echt zo slecht vinden he?

En dan heb je nog die belachelijke Mike die op Classic1 alleen maar internt en dan een ban krijgt omdat hij te veel farmsbots gebruikt. Je hebt zelf met hem op 1 account gespeeld. En ik durf te wedden dat hij bij zijn stops op wereld 23 ook paar woede-uitbarstingen heeft gekregen.

Voor de rest heb ik genoeg skype logs gepost over het account Ik.MadamEiVormKing waarin stond hoe Mike en Vadim aan het falen waren. Over hoe ze zeiden dat ik het goed deed en waarin stond hoeveel ze zeiden dat ze gingen stoppen. Daarna toen ik hun geween niet meer wilden aanhoren heb ik de waarheid gezegd en nu proberen ze IDD wat terug te roepen. Jij simpele ziel maakt daar natuurlijk goed gebruik van.
Ik kan ook op Moon haar gelul afgaan als ze zegt dat jij niks van aandeel hebt op Kiss My Axe... Dan zou ik me dus verlagen tot jou.
Classic3: mijn account had 2X zo veel off als de Nr2 en 1.5X zo veel def + stond mooi Nr1.



Ik heb IDD gevraagd wat hun plannen waren aangezien ze me een PM hebben gestuurd dat ik ze mocht internen enzo.
Dat ze altijd stoer tegen me doen maar als ze dan tegen mij liggen durven ze wel hun bek niet open te trekken + hun kwamen naar mij voor samenwerken en in die tijd durven ze weer hun bek niet open te trekken ( omdat er niks negatiefs over mij kon gezegd worden) en dan bij hun stop zeggen ze dat ik hun mag internen vind ik het IDD zielig van hun dat ze zonder iets te zeggen aan mij jullie de VV geeft + de tijden wanneer ik op vakantie ben. Het enige "hoe ik gehuild heb" was omdat ik uit hun mond wilden horen wat er juist gebeurt was. Maar dan zelfs nog durven ze hun bek niet open trekken wat natuurlijk niet mocht van jullie omdat het misschien jullie plannetje kon storen.

Een grappige zin die ik me nog herinner van een oude OOP speler: "direct na mij stop zeiden Kiss My Axe wie ze waren" zegt ook weer genoeg he.

1. jullie hebben op deze wereld meer meer interns dan mij ( api dinges)
2. en neen, jullie hadden andere dingen nodig. :p Dingen die niet veel met het spel te maken hebben.



Ik ben ook nooit met de potentie in x gegaan om er een top stam van te maken, wat al die coole gasten hebben gedaan interesseert met oo niet veel. Dus mooi dat 1 van je spionnetjes in onze chat zat. Een chat waar ik trouwens zo goed als nooit iets heb gezegd.

Jou ex accounts die in jou buurt liggen is IDD een mooi argument. Of vind je van niet?




Ik had die kerels van Boss niks beloofd. Alleen maakten ik gebruik van jou zielig spel om dus PM's naar mijn buren te sturen. En dan had jij IDD niet gewonnen neen. Dat ik niet meer farmden was gewoon tijdelijk omdat ik het druk had. Ondertussen was Vozzy mijn kontlikker en zat hij altijd te spammen op skype hoe hij V. ging inmaken. En ik denk dat je zelf kunt zien dat Vozzy mooi actief was + elke dag goed aan het farmen was. En dan zat eventueel een samenwerking met Black Hart er ook in, een top5 speler toen. Jullie noord kant van V. was precies ook niet zo stabiel ( satans dinges + die andere moon die hele tijd zit te zeggen dat ze haar account op deleten zou zetten)

+ daar komt dan nog eens bij kijken dat Ingo aan mij vroeg voor op zijn W3 account te gaan spelen + aan mij vroeg in het begin van de wereld om samen een stam te maken. Zo moeilijk zou het dus niet geweest zijn om een mooie stam te maken. Maar je weet IDD niet welke zielige spelletje je dan weer zou gaan spelen. Maar goed, je zou dan vast al weer eens gestopt zijn geweest.


Kerel,je liegt over zon beetje alles en je blijft dat maar steeds herhalen.
Voor wie eigenlijk?
Wie probeer je te overtuigen?

Iedereen weet allang wat voor een achterlijk, seniel, en achterbakse rat je bent?



Je hebt het over gebeurtenissen toen je zelf allang weg was, je weet er geen kloot van feitelijk.
Je bent mijn tijd niet meer waard, zelden zon laag bij de gronds en zielig figuur gezien als jij.
 

DeletedUser57186

Guest
:p:D en ook jij moet weer eens generaliseren, bewijst weer eens jou niveau en hoe voorspelbaar je bent.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kerel,je liegt over zon beetje alles en je blijft dat maar steeds herhalen.
Voor wie eigenlijk?
Wie probeer je te overtuigen?

Iedereen weet allang wat voor een achterlijk, seniel, en achterbakse rat je bent?



Je hebt het over gebeurtenissen toen je zelf allang weg was, je weet er geen kloot van feitelijk.
Je bent mijn tijd niet meer waard, zelden zon laag bij de gronds en zielig figuur gezien als jij.

Volledig met je eens, die loser gelooft zijn eigen verhaaltjes gewoon. Het verhaal over classic2 alleen al. Btw Ludo wij begonnen pas tegen jou op het moment dat jij alle eer van IMEVK probeerde op te strijken, voor het geval je zo dom bent om dat niet terug te kunnen vinden... :D Aangezien die eer jou totaal niet toebehoort, maar wel aoisakura en mij.

Man man man hoe vaak ik het me al beklaagd heb dat we jou niet gewoon van het account hebben gesmeten toen we het over jouw activiteit op het account hadden (nihil), ik ben toch een véééél te goed mens. :(
 

DeletedUser57186

Guest
Als ik jou zie moet ik gewoon altijd lachen. Ik kan jou zielige verhaaltjes maar niet vergeten over hoe je aan het vertellen was dat je te veel no-life aan het spelen was en dat je dan altijd moest stoppen maar wel op hangende pootjes terug kwam. Ik vond het ook altijd zo mooi als ik zag hoe Krepox jou aan het inmaken was op het forum en hoe mooi je kon zien hoe extreem dom je was.

En neen ik ga niet meer serieus op jou reageren, zo'n zielig noobje als jou komt dan toch nooit verder dan 1 zinnetje. Alsof zo'n faler als jij een wereld kan winnen zonder mij.
 

DeletedUser

Guest
Als ik jou zie moet ik gewoon altijd lachen. Ik kan jou zielige verhaaltjes maar niet vergeten over hoe je aan het vertellen was dat je te veel no-life aan het spelen was en dat je dan altijd moest stoppen maar wel op hangende pootjes terug kwam. Ik vond het ook altijd zo mooi als ik zag hoe Krepox jou aan het inmaken was op het forum en hoe mooi je kon zien hoe extreem dom je was.

En neen ik ga niet meer serieus op jou reageren, zo'n zielig noobje als jou komt dan toch nooit verder dan 1 zinnetje. Alsof zo'n faler als jij een wereld kan winnen zonder mij.

2ltdnl.jpg

Nogmaals dan maar, jij gelooft je eigen verhaaltjes gewoon :D : Ik ben EENMAAL gestopt na een misverstand met Vadim. Ik ben welgeteld 18uur niet ingelogd, aangezien Vadim en ik het alweer hadden bijgelegd. Dat kunnen Vadim EN Ingo bevestigen. Voor de rest ben ik geen enkele keer gestopt, jij daarentegen logde vaak 2, soms 3 en soms zelf 4 dagen aan 1 stuk niet in. Als je inlogde dan probeerde je stoer te doen in de pm's, voor de rest deed je eigenlijk niks.

Ik dom overkomen op het forum? Als ik dom overkom bij jou kan me dat eerlijk gezegd niets, maar dan bedoel ik ook echt niets, schelen. Je zou eens moeten weten hoe dom jij overkomt bij mij, eigenlijk niet alleen bij mij. Iedereen lacht zich waarschijnlijk rot als ze zo'n failer als jou op het forum zien voorbij komen. Jij bent helemaal niet gehaat omdat je de waarheid tegen iemand durft zeggen. Jij bent gewoon gehaat door je stom gedrag, bij elke gebeurtenis maak jij je eigen verhaaltjes. Verhaaltjes die totaal niet meer stroken met de waarheid. Ja Ludo, dat is pas dom overkomen... noobje.

Volgende classic zal je wel weer failen zeker... Je hebt waarschijnlijk enkel nog noobjes waarop je kan terugvallen, dus weglopen met de prestaties van die noobjes zal er zeker niet inzitten. :eek:
 

DeletedUser57186

Guest
Ja ja, je snapt het nog steeds niet he. :p:D Ik heb al genoeg skype gesprekken gepost waarin je meerdere keren kunt lezen dat je stopt. In het totaal 6 keer + ook hoe je faalden en hoe Vadim op je zat af te geven omdat je niet kon aanvallen. Maar zoals al zei: " eens als ik serieus begin tegen jou kom je nooit verder dan 1 zinnetje" dus neen noobje, ga je gang. Ik ga niet weer al die dingen opzoeken.

Sorry mijn slaafje, zonder mij was Ik.MadamEiVorm niks. ;) En jij mag blij zijn dat je daar als slaafje op mocht spelen. Nou goed, je bent overal het slaafje + accounthopper dus maakt niet veel uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40933

Guest
Ja ja, je snapt het nog steeds niet he. :p:D Ik heb al genoeg skype gesprekken gepost waarin je meerdere keren kunt lezen dat je stopt. In het totaal 6 keer + ook hoe je faalden en hoe Vadim op je zat af te geven omdat je niet kon aanvallen. Maar zoals al zei: " eens als ik serieus begin tegen jou kom je nooit verder dan 1 zinnetje" dus neen noobje, ga je gang. Ik ga niet weer al die dingen opzoeken.

Sorry mijn slaafje, zonder mij was Ik.MadamEiVorm niks. ;) En jij mag blij zijn dat je daar als slaafje op mocht spelen. Nou goed, je bent overal het slaafje + accounthopper dus maakt niet veel uit.

Onzin.

Je post altijd hetzelfde gesprek. Je draait dat gesprek dan ook nog eens compleet uit context.
Voor de rest is het enige wat je doet wazige verhalen spinnen en weven rond gebeurtenissen en die herhalen in steeds andere bewoordingen. Lukt dit niet dan ga je de "ik kan er niet aan doen dat jij zo zielig bent" tour op.

Terwijl de simpele waarheid is dat je al sinds het begin hier op TW omgeven wordt door een aura van backtstabberij, mongolisch gedrag en vooral veel failen.
 

DeletedUser57186

Guest
Jij hebt ook beetje het zelfde probleem als Mike, jij komt vaak ook nooit verder dan 1 zin in een discussie als ik zelf ook serieus terug reageer.

En je eerst zinnetjes...tja jammer dat je zoiets niet zegt als ik ze echt post he, maar zoals ik al zei: " dan kom je nooit verder dan 1 zinnetje"

Op je laatste zinnetjes: voor de rest moeten spelers zoals Vadim/Sangu spelers/ vooral oudere spelers jou totaal niet hebben aangezien jij de backstabber was op Classic2 en 3 en de grootste faler op Classic1. Mike is natuurlijk een kontlikker dus die zegt daar niks van. En al jou gefaal kunnen we ineens niet meer op 1 hand tellen. :s
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40933

Guest
Jij hebt ook beetje het zelfde probleem als Mike, jij komt vaak ook nooit verder dan 1 zin in een disscusie.

Het heeft ook geen enkele zin te blijven ingaan op je zever.

Je doet een post, die geraakt ontkracht en dan herhaal je de originele post in iets andere bewoordingen en dan is het simpelweg een welles nietes spelletje. Gezien jij mentaal gestoord bent en wij niet hou je dat idd langer vol.
 
Bovenaan