Video's over tribalwars.

Reactiescore
604
[video=youtube;JlAbZNzfNV8]https://www.youtube.com/watch?v=JlAbZNzfNV8[/video]

Dit is mijn video over de speedwereld. Het is een tutorial over hoe je kan starten op tribalwars. Dit is een niveau 1 start die ik voor mijn gevoel goed uitvoer. Ik wil graag doorgaan met dit project maar ik heb wel jullie steun nodig. Ik zou het erg waarderen als jullie deze video liken en op mijn kanaal willen subscriben zodat ik zin krijg om nog meer video's te maken van speeds die ik speel.

Zoals jullie merken zijn er niet meer heel veel goede mensen over in de speedwereld. Het niveau ligt laag vergeleken met andere landen en ik zou daar graag verandering in willen brengen door zulke video's te maken. Ook ben ik bereid vragen te beantwoorden over de speedwereld en ik zou graag meer mensen willen helpen om beter op speeds te worden.
 
Reactiescore
111
Het gaat wel heeeel snel, wel leuk om te zien :)
 

DeletedUser63648

Guest
Ja, je kan beter vertraagd afspelen. 0.75 snelheid is langzaam genoeg al denk ik. En als je dan het overzichtsscherm overslaat (ja dat is al een hoop meer geëdit, ik weet het :D ) blijft het duidelijk maar duurt het filmpje ook weer niet veels te lang.
 

DeletedUser

Guest
Baasje, is de video versneld of is 4.0 gewoon zo snel? (geen ervaring met speeds)
 
Bovenaan