Victorie

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser14807

Guest
Groei [player]victorie[/player] verklaard.

Misleiding van kwalitatief mindere spelers uit eigen stam leid tot groei Victorie.

Deze speler Biedt Co schap aan en zet nadien de kleine spelers dom weg aan de kant

de 2e stunt . Invreten in een stam met diverse "goed" bedoelde plaatjes.

's morgens om 7.44 uur de stam verlaten en voor 9.00 uur eigen stamleden dorpen af te pakken .

Dermate onsportief gedrag past niet in dit spel , maar is jammer genoeg niet strafbaar volgens de regels.

Een waarschuwing aan alle spelers op deze wereld is dan ook op zijn plaats .


groet,

T.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68464

Guest
Jammer :( Hij ligt in C35 daar komen wij niet eens bij in de buurt als we al overleven :D
 

DeletedUser14807

Guest
mrt 11 07:44 victorie heeft de stam verlaten.


victorie (Victorie) valt LL 01 (556|378) C35 aan
victorie (Victorie) valt LL 01 (556|378) C35 aan
victorie (Victorie) valt LL 01 (556|378) C35 aan
victorie (Victorie) valt LL 01 (556|378) C35 aan
victorie (Victorie) verovert LL 01 (556|378) C35
victorie (Victorie) valt KM 01 (553|380) C35 aan

Doorgestuurde berichten:
- [report]cc66eddbed7f42587929fd7ca2a4854a[/report]
- [report]46d53af6e1f8ddb522499961fd509524[/report]
- [report]6f1f41371dc596febe4b3b250e537a92[/report]
- [report]8fcf0bf6293df06ee9e16d3262812e07[/report]
- [report]595c579ac667e5026b790329bace0dd9[/report]
- [report]5241c783a5657473adcab20d82cb9301[/report]
 

DeletedUser

Guest
victorie

victorie
Punten: 13.899
Rang: 208
Dorpen: 4
Verslagen tegenstanders: 14.042 (931.)
Stam: -DN.

:eek:
__________________________-

alleen lopen edels er 37 uur op. :(
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
The backstab posts are coming!
 

DeletedUser50262

Guest
Helaas, ik lig ook erg in de rim maar C56 :( Ik zocht nog spelers met 100% moraal
 

DeletedUser4345

Guest
Groei [player]victorie[/player] verklaard.

Misleiding van kwalitatief mindere spelers uit eigen stam leid tot groei Victorie.

Deze speler Biedt Co schap aan en zet nadien de kleine spelers dom weg aan de kant

de 2e stunt . Invreten in een stam met diverse "goed" bedoelde plaatjes.

's morgens om 7.44 uur de stam verlaten en voor 9.00 uur eigen stamleden dorpen af te pakken .

Dermate onsportief gedrag past niet in dit spel , maar is jammer genoeg niet strafbaar volgens de regels.

Een waarschuwing aan alle spelers op deze wereld is dan ook op zijn plaats .


groet,

T.

Moet eigenlijk zeggen dat ik dit bericht zeer zwak vind, ik weet niet van waar jij je bronnen hebt, maar dit klopt niet.
Ik ben een nieuwe co schap aangegaan ja, en deze niewe speler speelt nog altijd op ons account, straffer nog, het was eigenlijk zijn idee u te gaan targetten.

Ik heb mijn stam geleaved en ik hem een ex-stamlid aangevallen. Vind niet dat dit dan echt backstabben is, oke het is vervelend voor u, maar dit was mijn enigste optie. Edelmogelijkheden zijn hier zo krap dat ik dit gewoon moest doen.
Zeker omdat je troepen aantal zo laag was, srr hoor boerderij lvl 25? Vind ik maar super zwak hoor.

En je bent toch zo'n goede speler, had dan edels gesniped?

Sorry dit is een spel, en deze keer heb je niet gewonnen. Moet je je tegenstanders niet gaan zwart maken met info die niet klopt.
 

DeletedUser

Guest
Moet eigenlijk zeggen dat ik dit bericht zeer zwak vind, ik weet niet van waar jij je bronnen hebt, maar dit klopt niet.
Ik ben een nieuwe co schap aangegaan ja, en deze niewe speler speelt nog altijd op ons account, straffer nog, het was eigenlijk zijn idee u te gaan targetten.

Ik heb mijn stam geleaved en ik hem een ex-stamlid aangevallen. Vind niet dat dit dan echt backstabben is, oke het is vervelend voor u, maar dit was mijn enigste optie. Edelmogelijkheden zijn hier zo krap dat ik dit gewoon moest doen.
Zeker omdat je troepen aantal zo laag was, srr hoor boerderij lvl 25? Vind ik maar super zwak hoor.

En je bent toch zo'n goede speler, had dan edels gesniped?

Sorry dit is een spel, en deze keer heb je niet gewonnen. Moet je je tegenstanders niet gaan zwart maken met info die niet klopt.

Snel een stam leaven en je dan 'ex' stamleden aanvallen vind ik toch een beetje backstabben. :)
 

DeletedUser4345

Guest
Snel een stam leaven en je dan 'ex' stamleden aanvallen vind ik toch een beetje backstabben. :)

snel stam leaven, denk dat iedereen dit wel zag eenkomen, dus het is niet dat ik van vandaag op morgen deze beslissing heb gemaakt.

En sorry hoor, maar wat een dorp heeft hij, zijn 2de dorp had hij gratis gekregen, oke hoofddorp was dan wel offens maar een clear van 600bijl en 1000lc is maar zeer zwak hoor.

had hij een degelijke clear gehad, had ik hem gewoon gelaten voor wat hij is. Als hij 7000bijl en 2500lc, oke dan was het grof geweest zou ik dat gecleared hebben.

maar gratis dorpen krijgen en dan nog maar boerderij lvl 25 te hebben vind ik maar extreem zwak hoor.
Vond het een terecht beslissing deze aanval te doen, omdat zijn bijde dorpen goed zijn uitgebouwd maar zijn troepen uitermaten laag zitten.

Wat mij doet denken dat je toch niet zo ervaren bent.
 

DeletedUser

Guest
snel stam leaven, denk dat iedereen dit wel zag eenkomen, dus het is niet dat ik van vandaag op morgen deze beslissing heb gemaakt.

En sorry hoor, maar wat een dorp heeft hij, zijn 2de dorp had hij gratis gekregen, oke hoofddorp was dan wel offens maar een clear van 600bijl en 1000lc is maar zeer zwak hoor.

had hij een degelijke clear gehad, had ik hem gewoon gelaten voor wat hij is. Als hij 7000bijl en 2500lc, oke dan was het grof geweest zou ik dat gecleared hebben.

maar gratis dorpen krijgen en dan nog maar boerderij lvl 25 te hebben vind ik maar extreem zwak hoor.
Vond het een terecht beslissing deze aanval te doen, omdat zijn bijde dorpen goed zijn uitgebouwd maar zijn troepen uitermaten laag zitten.

Wat mij doet denken dat je toch niet zo ervaren bent.

Meh, nee, ik kan niks. :(
 

DeletedUser

Guest
snel stam leaven, denk dat iedereen dit wel zag eenkomen, dus het is niet dat ik van vandaag op morgen deze beslissing heb gemaakt.

En sorry hoor, maar wat een dorp heeft hij, zijn 2de dorp had hij gratis gekregen, oke hoofddorp was dan wel offens maar een clear van 600bijl en 1000lc is maar zeer zwak hoor.

had hij een degelijke clear gehad, had ik hem gewoon gelaten voor wat hij is. Als hij 7000bijl en 2500lc, oke dan was het grof geweest zou ik dat gecleared hebben.

maar gratis dorpen krijgen en dan nog maar boerderij lvl 25 te hebben vind ik maar extreem zwak hoor.
Vond het een terecht beslissing deze aanval te doen, omdat zijn bijde dorpen goed zijn uitgebouwd maar zijn troepen uitermaten laag zitten.

Wat mij doet denken dat je toch niet zo ervaren bent.

Grammarnazi's hebben hier hun handen vol mee zeg, sodeju.

Anyway, backstabben is echt zo hatelijk. Doe ff normaal en had dan een tijdje gewacht.
 

DeletedUser

Guest
een laag troepenaanval en een slecht dorp is eigenlijk totaal niet interessant. Gaat hier om een backstabactie
en dat is een kutactie. Niks meer en niks minder
 

DeletedUser

Guest
Ik ken hem, zat hij niet in Sick.? Mijn acc is helaas gebanned omdat mijn broertje vergeten was gedeelde internetverbinding aan te geven. Inactive as always is de dichtstbijzijnde topspeler. We kunnen hem ook in een val proberen te lokken, iemand doet alsof hij noob is en spreekt hem aan voor een pb. Jullie ondersteunen die noob, en met een beetje geluk gaat hij voor een backstab en loopt hij zijn troepen dood.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan