Verzoek om uitleg Fachi of Jade

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Graag jullie uitleg over het snelle ontwikkelen van de troepen van Jade en de te hoge punten van haar dorp.
En niet zeggen dat die troepen opbouw ook een bug is. :(
voor uitleg en rapportjes zie 1 van de gesloten topics.
En op slot gooien is jezelf verbergen of een gebrek aan woorden.
 
Reactiescore
2.490
er zijn nu al 2 topics van je op slot gegooid, ik gok dat flachi het onderzoekt atm.
en dat gaat niet als jij hem steeds blijft storen met nieuwe posts te maken.
 

DeletedUser

Guest
Flachi is de man van Jade, die zal haar altijd verdedigen.
Daarom wil ik dat ze nu eens vertellen hoe het zit.
Ze kunnen een topic toch ook weer open maken?
Ze willen gewoon dat ik mijn mond houd en dat iedereen het vergeet.
Ze hebben me nog niet eens benaderd.
 

DeletedUser

Guest
Ja het is toch gebeurd? Of niet, wat is je probleem? Misschien heeft Jade wel vals gespeeld, misschien ook niet. Misschien was het wel een bug, misschien ook niet. En stel dat Flachi opkomt voor Jade, dan is dat toch logisch? Wie komt er nou niet op voor zijn vriendin/vrouw? Flachi heeft als ik het goed heb gezien gezegd dat hij het zal onderzoeken. Dat is ook een van de redenen waarom je topics zijn dicht gegooid. Een andere reden is om spammers zoals kdeb, ikzelf, MikoB er van te weerhouden om erin te posten...
 
Reactiescore
2.490
neen, blijf maar roepen en posts maken op het forum...

dat gaan ze echt apprecieren :rolleyes:

ik gok dat hij zelfs nog een 20tal IGM hierover heeft, jade ook nog een 200tal.

laat ze toch ff, ze zullen hun uitleg wel komen doen.
 

DeletedUser

Guest
Je moet geen IGMs sturen. dat is wel irritant. Hier hoeven ze niet op te kijken. Bij die IGMs moeten ze wel.
 

DeletedUser

Guest
Ja het is toch gebeurd? Of niet, wat is je probleem? Misschien heeft Jade wel vals gespeeld, misschien ook niet. Misschien was het wel een bug, misschien ook niet. En stel dat Flachi opkomt voor Jade, dan is dat toch logisch? Wie komt er nou niet op voor zijn vriendin/vrouw? Flachi heeft als ik het goed heb gezien gezegd dat hij het zal onderzoeken. Dat is ook een van de redenen waarom je topics zijn dicht gegooid. Een andere reden is om spammers zoals kdeb, ikzelf, MikoB er van te weerhouden om erin te posten...

Nu weten we ook wie ze dicht gegooid heeft.
Maar zolang stamgenoten van mij met via vals spelen gemaakte troepen worden aangevallen door jade blijf ik posten.
Ze zijn zelf te laf om het te verklaren.
 

DeletedUser

Guest
Ja het is toch gebeurd? Of niet, wat is je probleem? Misschien heeft Jade wel vals gespeeld, misschien ook niet. Misschien was het wel een bug, misschien ook niet. En stel dat Flachi opkomt voor Jade, dan is dat toch logisch? Wie komt er nou niet op voor zijn vriendin/vrouw? Flachi heeft als ik het goed heb gezien gezegd dat hij het zal onderzoeken. Dat is ook een van de redenen waarom je topics zijn dicht gegooid. Een andere reden is om spammers zoals kdeb, ikzelf, MikoB er van te weerhouden om erin te posten...

Nogmaals...

En te laf om het te verklaren? Ik heb Flachi zien posten hoor, Jade nog niet maar misschien komt dat nog wel. Mensen hebben naast TW ook wel een baan soms, we leven niet allemaal in de TW wereld :p

En in Flachi's post stond, dat hij het ook niet wist. Dus kunnen ze moeilijk iets verklaren, probeer jij maar eens te vertellen over Einsteins grote tand zonder dat je hem ooit heb gezien of onderzocht...
 
Reactiescore
2.490
waat je nu wat.

ik ben er 100% zeker van dat zelfs al geeft flachi hier een exact kloppende uitleg van wat er gebeurt is, met logs en alles wat je wilt erbij.

dat jij toch blijft geloven dat jade cheat.
 

DeletedUser

Guest
Waar staat dan hoe het kan dat het dorp binnen 24 uur 4k aan bijlstrijders heeft?
je bedoelt trouwens dit geweldig uitgebreide antwoord?:
Ik zal het controleren, ik heb Jade de rechten weggenomen. Zij is geen cheater!
 

DeletedUser120

Guest
Flachi had geschreven in het laatste topic dat jade haar rechten was afgepakt en dat ie het aan het onderzoeken was dus maak nou niet steeds topics open en wacht even af.



Administrator




Geregistreerd op: Sep 2006 #7 Vandaag, 05:06 PM Naar Boven
Ik zal het controleren, ik heb Jade de rechten weggenomen. Zij is geen cheater!
__________________
Vragen, problemen en/of aanmerkingen uitsluitend over het Supportsystem <<---

--------------------------------------------------------------------------------
Laatst aangepast door Flachi : Vandaag om 05:13 PM.
 

DeletedUser

Guest
Zo, nu zal ik proberen het één en ander uit te leggen.

Als eerste: als er op dit forum nog een thread over dit thema geopend wordt, zal ik het verwijderen en degene die gepostet heeft 3 weken uit het forum bannen. Dat wij ons nog niet geuit hebben over dit thema, ligt aan het feit dat wij beide nog op ons werk zijn en niet dat wij naar smoesjes zoeken.

Bugs zijn jammer genoeg een deel van het systeem en voor ons soms ook onverklaarbaar. Dat is nog geen reden om te zeggen dat er iemand cheatet.

Ik kan mij nog goed herinneren dat in het begin van wereld 1 een aatlal spelers zich blaren op hun vingers geschreven hebben met beschuldigingen tegenover mij. Ik zou cheaten, ik zou OPUS pushen enz. enz…. Daarom ben ik als speler gestopt. Het zou voor mij heel gemakkelijk zijn, mij met een andere naam aan te melden en met dat account te spelen. Dit doe ik niet omdat ik het niet nodig heb mij achter een vreemde naam te verstoppen.

Dat het admin/mod team uit ervaren spelers bestaat heeft er gewoon mee te maken dat wij andere spelers vragen moeten beantwoorden en tickets moeten beantwoorden die een nieuwe en onervaren speler niet kann weten. Dat een ervaren speler daarom ook een paar punten meer heeft als de gemiddelde speler is dan ook wel duidelijk.

Ik vraag mij af, waarom sommige spelers hun mond zo ver open doen. Ik zou het halve forum vol kunnen posten met spelers die op de één of andere manier cheaten of zich niet aan de regels houden. Ik weet zeker dat er ook spelers bij zijn die in deze kwestie een aantal postings geschreven hebben. Waarom hakken wij daar niet op in?

Ik zal dit weekend de zaak nagaan. Ik weet dat hier niet gecheatet , noch gepushed of op een andere manier vals gespeeld wordt.
Mocht het zo zijn, dat hier verdere postings over dit thema onstaan, zal ik een lijst maken van de spelers die hier aan deelnemen en hun illegale grondstofleveringen, ondersteuning en/of gecoordineerde aanvallen posten. Dan praat ik nog niet over de multi-accounts die hier nog bestaan.

Flachi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan