Verziekte wereld 17

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik ben genoodzaakt deze stomme nieuwe discussie te starten.

Wereld 17 is de meest belabberde, slechste, oneerlijke, slecht georganiseerde, vuilste wereld waar ik ooit op gespeeld heb. Het gaat nu om de kleintjes, de niet grote TW spelers. Er is bijna geen enkele topper meer over. Alles heeft zichzelf uitgeschakeld in het begin. Nu worden er accounts gehacked en dan word er door de TW leiding nog geen ruk aan gedaan. Rond uit belabberd en slecht en ik hoop dat TW hieruit leert. Er is 0 activiteit daar boven. Het gaat om Marchen account, is gehacked, duurt nu al week / weken en er is nog niets aan gedaan. De stam die het geflikt heeft internd het account lekker en valt leden uit de stam 17th aan waaruit het gehackte account kwam.
Die spelers betrokken bij dezen zijn nu gestopt en ik zou zeggen terrecht, dit onrecht gun je niemand om dit van vroeger her zo'n leuke spelletje.

Al van deze ellende in de afgelopen maanden heeft er voor gezorgd dat ik nooit weer en meer terug ga komen op het verziekte TW. Het spelletje met z'n nu veelste dure premium is niet meer attractief. Het is te gemakkelijk geworden. Beginners zijn er snel bij om de vuile truckjes van TW snel te leren en te gebruiken (proxy, ww hack, opstartguide). Premium punten worden afgetrocheld met vuile spelletjes. En nog altijd gaat de kwaliteit van de spelers en daardoor het spel niet omhoog. Dat is jammer, ik hoop dat de leiding een beetje zijn ogen opend. Mocht er nog toekomst inzitten dan moet dan...
Vele hebben er de brui al aangegeven, nog even en het zullen er nog meer worden.... Let maar op!

Laat dit niet alleen een vuile naschop van mij zijn aan w17, maar aan heel TW. Ik zie de puf/energie van velen snel verdwijnen. De toppers die het inzich hebben om goed te zijn en te worden, geven na het goede begin al snel op. En waarom? Omdat het te makkelijk is. Dat zegt al veel... Tw leiding rommelt het, teveel verschuivingen, te onstabiel, misschien komt het door de vele werelden. Misshcien door het slechte beleid. Wie zal het zeggen... De Community verloederd, activelingen zijn er niet meer zoals vroeger.

De vraag is nu, veranderen we het met z'n allen??? Velen willen dat niet eens, het moet van boven komen....

w17, ik wens iedereen nog veel speel plezier. Dit is het laatste wat Nippel van zich zal laten horen.
Lange geschiedenis ten eind. Anders dan verwacht...

Gegroet :)
 

DeletedUser

Guest
Ik kijk 1 keer op het forum hier en dan komt zoiets langs :O

Als ik jouw mag geloven dan is het wel heel erg slecht gesteld in w17. Dan maar toch liever de internwereld 16 :p
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het niet eens met het snel opgeven. Ja ze groeien goed in vergelijking met andere. Als ze toch geen weerstand hebben. Waarom spelen ze dan niet solo? Zullen ze het wel minder makkelijk dan dat het acc 24/24 online is om te farmen of ik weet niet wat.

En er komen alsmaar meer en meer topspeler bij, toch goed? kunnen die het tegen elkaar uitvechten, dan is het toch ook niet zo simpel meer.
 

DeletedUser

Guest
True,

Daarom verkies ik de snelheid 1 werelden. Daar spelen imo meer die hard tw spelers.
 

DeletedUser34687

Guest
Niet akkoord ;)

Er zijn nog altijd spelers die het eerlijk willen spelen, hoor. Omdat er daar nu een paar rotte appels inzitten, wil dat niet zeggen dat heel het spel verziekt is, hé ;)
 

DeletedUser

Guest
Persoonlijk heb ik met dit soort shit nog geen kennis gemaakt in More.
En Misschien is er nu meer ruimte voor de semi-toppers, die zich kunnen ontwikkelen tot Topper

Het eind van 17th?
 

DeletedUser48374

Guest
rotte appels zitten er in elke wereld, de reden dat w17 nu zo slecht wordt aanzien is omdat ze er in de andere werelden al vantussen zijn hoor.:D laat w17 nog een maandje of 2 rijpen en er zal al een duidelijke verbetering zijn :p:)
 

DeletedUser

Guest
rotte appels zitten er in elke wereld, de reden dat w17 nu zo slecht wordt aanzien is omdat ze er in de andere werelden al vantussen zijn hoor.:D laat w17 nog een maandje of 2 rijpen en er zal al een duidelijke verbetering zijn :p:)

Ja, w8 maar af:cool:
 

DeletedUser48374

Guest
even off-topic: wat ik wel zou willen zien in een wereld 9 is eens terug de instellingen van een wereld 1 ;)

on-topic: 17th houd nog wel even stand denk ik
 

DeletedUser

Guest
even off-topic: wat ik wel zou willen zien in een wereld 9 is eens terug de instellingen van een wereld 1 ;)

on-topic: 17th houd nog wel even stand denk ik

Zullen we zien :). Veel mensen zullen raar opkijken als ze uit elkaar vallen denk ik. en wereld 19 bedoel je zekers ;D
 

DeletedUser48374

Guest
oja, mistypt, stom oud toetsenbord :D:mad:

ja raar kijken in ieder geval, en dan zal het weer een volksverhuizing van jewelste zijn :D
 

DeletedUser48626

Guest
oow daarom spelen er hier zo weinig spelers.

een half jaar terug speelde ik in W12. waar ik 1 mil punten had daar waren veel veel meer spelers actief enz. maar dan weet ik dat het hier aan ligt.

ik hoop dat het niet bij mij gebeurd en anders moet het bestuur er wel goed tegen optreden zodat dit spel weer leuk gespeeld kan worden net als eerst.
ik denk ook dat het wel beter gaat worden.


GR,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
57
Ik ben genoodzaakt deze stomme nieuwe discussie te starten.

Wereld 17 is de meest belabberde, slechste, oneerlijke, slecht georganiseerde, vuilste wereld waar ik ooit op gespeeld heb. Het gaat nu om de kleintjes, de niet grote TW spelers. Er is bijna geen enkele topper meer over. Alles heeft zichzelf uitgeschakeld in het begin. Nu worden er accounts gehacked en dan word er door de TW leiding nog geen ruk aan gedaan. Rond uit belabberd en slecht en ik hoop dat TW hieruit leert. Er is 0 activiteit daar boven. Het gaat om Marchen account, is gehacked, duurt nu al week / weken en er is nog niets aan gedaan. De stam die het geflikt heeft internd het account lekker en valt leden uit de stam 17th aan waaruit het gehackte account kwam.
Die spelers betrokken bij dezen zijn nu gestopt en ik zou zeggen terrecht, dit onrecht gun je niemand om dit van vroeger her zo'n leuke spelletje.

Al van deze ellende in de afgelopen maanden heeft er voor gezorgd dat ik nooit weer en meer terug ga komen op het verziekte TW. Het spelletje met z'n nu veelste dure premium is niet meer attractief. Het is te gemakkelijk geworden. Beginners zijn er snel bij om de vuile truckjes van TW snel te leren en te gebruiken (proxy, ww hack, opstartguide). Premium punten worden afgetrocheld met vuile spelletjes. En nog altijd gaat de kwaliteit van de spelers en daardoor het spel niet omhoog. Dat is jammer, ik hoop dat de leiding een beetje zijn ogen opend. Mocht er nog toekomst inzitten dan moet dan...
Vele hebben er de brui al aangegeven, nog even en het zullen er nog meer worden.... Let maar op!

Laat dit niet alleen een vuile naschop van mij zijn aan w17, maar aan heel TW. Ik zie de puf/energie van velen snel verdwijnen. De toppers die het inzich hebben om goed te zijn en te worden, geven na het goede begin al snel op. En waarom? Omdat het te makkelijk is. Dat zegt al veel... Tw leiding rommelt het, teveel verschuivingen, te onstabiel, misschien komt het door de vele werelden. Misshcien door het slechte beleid. Wie zal het zeggen... De Community verloederd, activelingen zijn er niet meer zoals vroeger.

De vraag is nu, veranderen we het met z'n allen??? Velen willen dat niet eens, het moet van boven komen....

w17, ik wens iedereen nog veel speel plezier. Dit is het laatste wat Nippel van zich zal laten horen.
Lange geschiedenis ten eind. Anders dan verwacht...

Gegroet :)

Wat ben jij gefrustreerd zeg.
Succes in de zandbak
 

DeletedUser

Guest
Persoonlijk heb ik met dit soort shit nog geen kennis gemaakt in More.
En Misschien is er nu meer ruimte voor de semi-toppers, die zich kunnen ontwikkelen tot Topper

Het eind van 17th?

Hmm, weet jij mss alles van hé van dat semi-topper gedoe. Ik geef nippel voor de volle 100% gelijk, heb een leuke tijd met hem beleefd in 17th, al was hij niet langst zijn actiefste kant. Anders had die nu wel dik top 3/5 gestaan.

Ik had er ook sinds lange tijd al over gedacht om te stoppen. Maar dankzij m'n nieuwe co's, die er prachtig weer nieuw leven inblazen, komt die motivatie stilletjes aan weer terug.

Val van 17th? Wie zal het weten? Denk maar wat je wil, wij intern in 17th weten wel beter ;) Al wringen belabberde situaties zoals hier boven beschreven door nippel ons wel soms de nek om. Je zou voor véél minder gefrustreerd raken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan