(vervolg) Axis vs 0vd (nieuw)

DeletedUser

Guest
er zal geen vervolg meer op komen zeker?

Er komt idd géén vervolg meer op.

Het is zo dat ik sinds behoorlijke tijd de ambitie niet meer kan opbrengen om de stam te leiden. Dit vertaalt zich dan ook in onze rang.

Vele leden stoppen , het verschil tussen "grotere" en "kleinere" spelers binnen in de stam werd te groot.

In ieder geval is er al 'n poosje geleden beslist om de stam op te heffen. Ik wil nu door het TW leven gaan als 'n stamlid , niet meer als leider.
Bij deze laat ik dus officiëel weten dat ik stop met 0vd. Niet omdat het desdanig slecht ging , niet omdat de leden niet meer bij 0vd wouden zijn en ook niet omdat er een "zogezegde oorlog" is tss Axis & 0vd.
Wél omdat ik er simpelweg geen zin meer in heb en ik mezelf niet meer ambitieus genoeg kan noemen om een stam te leiden.
Of je doet het goed als leider , of je doet het niet, dat is mijn mening.

Nu we toch in het topic "Axis vs 0vd" zijn wil ik ook nog eens beklemtonen dat er (in mijn ogen) nooit echt sprake is geweest van 'n echte oorlog.

Axis heeft welliswaar veel spelers van 0vd aangevallen en of overgenomen.
Ik maakt dit slechts bekend op het forum. Ik vind ook niet dat ik de oorlog aan Axis heb verklaard , ik heb er enkel over gesproken. Ik kom uiteindelijk goed overeen met de Axis leden in mijn buurt en voor Axis enkele 0vd leden begon aan te vallen heb ik Axis altijd als voorbeeldstam gebruikt. Wel spijtig uiteraard dat net deze stam ons begon aan te vallen :)

Wij hebben verder Axis nooit aangevallen denk ik , buiten éénmaal op Darkness. Buiten dat feit gezien krijgt Axis nog steeds respect van me , gezien hun vriendelijke stamleden en stamleiders. Desondanks de vele aanvallen van hen op 0vd.

Ik vind het jammer om 0vd op te heffen, maar zoals eerder vermeld kan ik niet langer de ambitie opbrengen om op goede manier 'n stam te leiden. Ik wens mijn spelers véél succes in TW & in het leven en het was 'n eer om hen te mogen leiden.

En dan nu , op zoek naar 'n andere stam.

Topic mag van mijn part gesloten en/of verwijderd worden.


Grtz
 

DeletedUser

Guest
A.04 | Den pl0x (603|464) 5.709 kokki [WOEST] pl0x [Axis] 22.09.2007 00:06:48
D.12 | Spiderschwein (593|481) 10.221 kokki [WOEST] pl0x [Axis] 22.09.2007 00:05:30
D.11 | Spiderschwein (594|473) 10.272 kokki [WOEST] pl0x [Axis] 21.09.2007 23:34:51

Toen ik heb overnam was het nog 0vd'er. Gillio je leden waren zo trouw dat als ze overgenomen werden en geen support kregen snel bij een andere stam gingen huilen.
 

DeletedUser

Guest
Toen ik heb overnam was het nog 0vd'er. Gillio je leden waren zo trouw dat als ze overgenomen werden en geen support kregen snel bij een andere stam gingen huilen.

Als jij dat wil denken dan doe je dat maar pl0x. spijtig van zulk een reactie vind ik eerlijk gezegd.
Als dat het laatste is wat je wou zeggen vind ik dat maar triestig en respectloos.
Dat kan je van mijn kant niet zeggen dacht ik.
 

DeletedUser

Guest
Helemaal niet. Ik heb respect voor 0vd, maar niet voor zoals jullie 'oorlog' voeren. Geen enkel front dorpje zat echt dichtgedeffed oid. en je moet toegeven dat er inderdaad leden zijn gerunned van jullie.
Verder veel succes en als het boos over kwam was het niet zo bedoeld :p
 

DeletedUser2708

Guest
mooi gedaan pl0x (en ik geef je wel gelijk) maar laat gillio zijn stam mooi afsluiten
hij heeft heel wat verkeerde beslissingen genomen in mijn ogen maar hij had wel lef
gun hem dit laatste moment ;)
 

DeletedUser

Guest
Helemaal niet. Ik heb respect voor 0vd, maar niet voor zoals jullie 'oorlog' voeren. Geen enkel front dorpje zat echt dichtgedeffed oid. en je moet toegeven dat er inderdaad leden zijn gerunned van jullie.
Verder veel succes en als het boos over kwam was het niet zo bedoeld :p

Wij hebben het nooit echt als echte oorlog bekeken.. Ik denk dat het vééleer uit Axis' kant als oorlog werd bekeken.

Het enigste wat ik gedaan heb is erover gesproken op't forum & Axis als vijand geplaatst op de kaart omdat mijn leden dit vroegen zodat ze duidelijker konden zien waar Axis leden zich bevinden. Jullie vielen ons te pas en te onpas aan dusjah..

Het kwam nogal negatief over vond ik :) maar goed dat je het zo niet bedoeld :)


mooi gedaan pl0x (en ik geef je wel gelijk) maar laat gillio zijn stam mooi afsluiten
hij heeft heel wat verkeerde beslissingen genomen in mijn ogen maar hij had wel lef
gun hem dit laatste moment ;)

héél wat verkeerde beslissingen genomen ?
Ik heb 1 verkeerde beslissing genomen denk ik. Som jij er wat andere op dan ?
 

DeletedUser407

Guest
@ gillio en dat je mij toen hebt aangevallen, maar dat ik opgelost.
 

DeletedUser

Guest
@ gillio en dat je mij toen hebt aangevallen, maar dat ik opgelost.

ja dat was idd ook 'n fout. Zelfde periode , was eventjes 24u van de (TW) kaart.
1 dag dat ik volledig fout ging laat ons maar zeggen. Maar goed, ik denk niet dat er nu nog 'n probleem is tss ons :) integendeel ^^
 

DeletedUser

Guest
Wij hebben het nooit echt als echte oorlog bekeken.. Ik denk dat het vééleer uit Axis' kant als oorlog werd bekeken.

Het enigste wat ik gedaan heb is erover gesproken op't forum & Axis als vijand geplaatst
op de kaart omdat mijn leden dit vroegen zodat ze duidelijker konden zien waar Axis leden zich bevinden. Jullie vielen ons te pas en te onpas aan dusjah..
?

dat is het juist als jullie stam massaal word aangevallen door ons moet je wel iets ondernemen en niet gewoon toezien, je moet plannen maken.

In mijn ogen ben je gefaald doordat je niets ondernomen hebt...
 

DeletedUser

Guest
dat is het juist als jullie stam massaal word aangevallen door ons moet je wel iets ondernemen en niet gewoon toezien, je moet plannen maken.

In mijn ogen ben je gefaald doordat je niets ondernomen hebt...

Puur theoretisch gezien kan ik niets anders dan je gelijk geven.
Er waren welliswaar vele andere factoren die hierin meespeelden waar jij geen weet (kon) van hebben die mijn gedrag hierin aanzienelijk beïnvloedt hebben.
 

DeletedUser

Guest
Puur theoretisch gezien kan ik niets anders dan je gelijk geven.
Er waren welliswaar vele andere factoren die hierin meespeelden waar jij geen weet (kon) van hebben die mijn gedrag hierin aanzienelijk beïnvloedt hebben.

vertel dan je argumenten
 

DeletedUser

Guest
vertel dan je argumenten

In die periode kwam ik minder vaak online wegens vakantie's in het buitenland (had dus minder tijd.)
Ik twijfelde niet aan de ondersteuningskracht van mijn leden , maar wel aan de aanvallende kracht en precisie. Er moest dus eerst nog wat getest worden.
Gezien mijn afwezigheid had ik een aanvalsleider aangesteld die toen alles op punt zette. Groot was mijn verbazing dat na Knoof zijn actie mijn aanvalsleider niet meer wou terugkomen om naar een hoger gerangschikte stam te gaan.
Dankzij Knoof zijn actie was de stam tijdelijk gedesoriënteerd + menig sterke leden kwijt.
2 sterke BND's wouden als puntje bij paaltje kwam niet meewerken , uit schrik vermoed ik ?
En ik wil nog 'n tijdje doorgaan , maar waar het op neerkomt is dat het niet echt meezat. Ik acht het niet nodig daar nog verder en dieper op in te gaan aangezien dit niet meer van belang is.
 

DeletedUser

Guest
Als je op Chaos doelt met 1 van die 2 bondgenoten:
Allereerst was het Omega die een Bnd met jullie had en dat was een andere stam.
Ten tweede waren al de leden aan de K 45 grens het niet met die Bnd eens, dus vonden ze het niet erg dat die Bnd niet terugkwam nadat er een andere stam was.
 

DeletedUser

Guest
Als je op Chaos doelt met 1 van die 2 bondgenoten:
Allereerst was het Omega die een Bnd met jullie had en dat was een andere stam.
Ten tweede waren al de leden aan de K 45 grens het niet met die Bnd eens, dus vonden ze het niet erg dat die Bnd niet terugkwam nadat er een andere stam was.

Wij hadden eerst 'n BND met Omega , vervolgens met Chaos.

Toen duidelijk werd dat jullie niet mee wouden doen werd mij ook al duidelijk dat wij geen goed BND met jullie konden hebben. Dat het BND daarna beëindigd werd kon mij destijds ook niet veel schelen maw.
Wat ik toen van enkel insiders hoorde over jullie "organisatie" met het nieuwe Chaos bevestigde enkel dat het BND geen goed idee bleek te zijn. Ondertss zullen jullie vast wel orde in de chaos gebracht hebben. Daar spreek ik niet over.
En nogmaals. Die zaken zijn van geen belang meer. Toch niet voor mij dus ik wil daar niet te ver meer in uitwijden.
 

DeletedUser

Guest
Gillio zei:
Om deze redenen zullen wij binnenkort ook "acties" plegen om Axis neer te halen of op zijn minst te verzwakken.
Dit is het befaamde zinnetje dat we hebben opgevat als oorlogsverklaring.

Het was een lachertje.
- 0vd had geen helpende BNDs als backup
- 0vd heeft vrijwel niets ondernomen (behalve 1 aanval op Darkness, zonder resultaat)

Als je niets tegen Axis gaat ondernemen, zeg dan niet van wel.
Als je niet concrete afspraken hebt gemaakt met je BNDs, zeg dan niet dat ze je zullen helpen.
Door die ene forumpost te maken, had je 0vd onnodig op onze vijandenlijst gedumpt.

Ach, zand erover.
 

DeletedUser

Guest
Wij hadden eerst 'n BND met Omega , vervolgens met Chaos.

Toen duidelijk werd dat jullie niet mee wouden doen werd mij ook al duidelijk dat wij geen goed BND met jullie konden hebben. Dat het BND daarna beëindigd werd kon mij destijds ook niet veel schelen maw.
Wat ik toen van enkel insiders hoorde over jullie "organisatie" met het nieuwe Chaos bevestigde enkel dat het BND geen goed idee bleek te zijn. Ondertss zullen jullie vast wel orde in de chaos gebracht hebben. Daar spreek ik niet over.
En nogmaals. Die zaken zijn van geen belang meer. Toch niet voor mij dus ik wil daar niet te ver meer in uitwijden.

Met Chaos is er helemaal niks afgesproken geweest ...
 

DeletedUser

Guest
Dit is het befaamde zinnetje dat we hebben opgevat als oorlogsverklaring.

Het was een lachertje.
- 0vd had geen helpende BNDs als backup
- 0vd heeft vrijwel niets ondernomen (behalve 1 aanval op Darkness, zonder resultaat)

Als je niets tegen Axis gaat ondernemen, zeg dan niet van wel.
Als je niet concrete afspraken hebt gemaakt met je BNDs, zeg dan niet dat ze je zullen helpen.
Door die ene forumpost te maken, had je 0vd onnodig op onze vijandenlijst gedumpt.

Ach, zand erover.


Met alle respect Mandril. Maar systematische aanvallen krijgen of op het vijandenlijstje staan is in mijn ogen hetzelfde :D Dus dat maakte op zich niet echt veel uit ;)
Met Chaos hebben we nooit concrete afspraken gemaakt. Dus ik wil hen zeker niet de schuld ofzo toeschuiven.

En dat bepaalde zinnetje heb ik geschreven toen we afspraken hadden gemaakt met bepaalde BND's en ook met andere stammen.
Kan ik er veel aan doen dat ze uiteindelijk in hun broek ****** en niet meer willen meedoen omdat ze bang zijn wat troepen of dorpen te verliezen :D

Maar dat op zich was maar 'n klein deel van het feit waarom we nooit echte aanvallen op Axis hebben gepleegd. Dat is dan ook het laatste wat ik erover ga zeggen want nogmaals. Het heeft totaal géén belang meer.

En zoals je zegt : zand erover. Wrm nu nog daarover doorgaan , geen idee. Ik heb enkele posts geleden aangekondigd dat ik de stam 0vd ophef. Definitief. Dus zand erover en we praten er niet meer over.
Het was leuk, toffe mensen ontmoet bij 0vd , goede leden gehad , prachtige ondersteuningen gezien. Laatste tijd geen tijd meer , ging bergaf , over & out 0vd. Punt andere lijn. :)
 
Bovenaan