Vertaling: Jamm's guide to quitting TW for the desperate

DeletedUser26555

Guest
ik zeg ook altijd dat ik moet stoppen maar stop ook nooit tja

en dan zijn men vrienden pissed off:(
 

DeletedUser57908

Guest
Lol. Dit slaat nergens op. Als je al stap 1 moet doen heb je echt een probleem..
 

DeletedUser

Guest
Voor degene die dit echt gebruiken dan heb je zoals predator zecht echt een probleem en zou ik echt eens naar buiten gaan en eens iets anders doen dan tw spelen want dit is gewoon echt triest.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Voor degene die dit echt gebruiken dan heb je zoals predator zecht echt een probleem en zou ik echt eens naar buiten gaan en eens iets anders doen dan tw spelen want dit is gewoon echt triest.

Ga eens leren hoe je moet tribalwars spelen ipv met vrienden van school omgaan en flirten met meisjes en shit...

Echt triest
 

DeletedUser58575

Guest
Voor degene die dit echt gebruiken dan heb je zoals predator zecht echt een probleem en zou ik echt eens naar buiten gaan en eens iets anders doen dan tw spelen want dit is gewoon echt triest.

Je kunt deze guide natuurlijk met een korreltje zout nemen eh? :eek:
 

DeletedUser58625

Guest
Lol :p
Wel een paar keer 's nachts opgestaan, maar ik hou wel altijd een examenstop en heb een prima sociaal leven. Denk niet dat ik dit ooit nodig zal hebben. :p
 

DeletedUser74005

Guest
Na het verhaal gehoord te hebben, vind ik 'm toch wel mooi hoor :) Mooi verhaaltje voor het slapen gaan, slaap lekker alvast.
 

DeletedUser44266

Guest
nog nooit gedaan en nooit gaan doen, voor een spel, iemand die dat heeft gedaan voor tw is echt :eek::eek::eek:

Realiseren dat ik vroeger slimmer was dan nu, in deze periode heb ik dit al een paar keer gedaan. Fml
 
Bovenaan