Verschillen W1 <-> W2 ?

DeletedUser

Guest
Ik heb al even op het forum gezocht, maar wat zijn nu eigenlijk de verschillen tussen wereld 1 en wereld 2?

Dat je een standbeeld kan plaatsen, en de opslagplaats staat ergens anders, maar zijn er nog verschillen?

Sorry als het hier al ergens staat maar dan heb ik het overlezen...

Mvg

SkraLan
 

DeletedUser

Guest
Ik heb al even op het forum gezocht, maar wat zijn nu eigenlijk de verschillen tussen wereld 1 en wereld 2?

Dat je een standbeeld kan plaatsen, en de opslagplaats staat ergens anders, maar zijn er nog verschillen?

Sorry als het hier al ergens staat maar dan heb ik het overlezen...

Mvg

SkraLan
Is een topic over gebruik ff de zoek functie.
Ff kort:
-2 nieuwe units boogschutters en paardboogschutters.
-Nieuwe grafische stuff dus mooier.
-Unbalanced(sorry maar het is zo..)

En voor de rest wat kleine onopvallende dingen.
 

DeletedUser

Guest
klinkt als een ongelofelijke verkrachting van het spel, al die nieuwe aanpassingen

hopelijk komt er binnenkort een nieuwe wereld ZONDER al die nieuwe dingen, dan hebben de 'veteranen' in ieder geval een vertrouwde eigen nieuwe wereld:p
 

DeletedUser532

Guest
net alsof jij daar bij hoort :s
maargoed, dat van die gouden munten is nieuw voor mij ;)
dat is namelijk wel anders dan op server 5 van .net of server 10 en 11 van .de ;)
 

DeletedUser

Guest
net alsof jij daar bij hoort :s
maargoed, dat van die gouden munten is nieuw voor mij ;)
dat is namelijk wel anders dan op server 5 van .net of server 10 en 11 van .de ;)

Jammer voor je pannenkoek, maar op w5.NET heb je ook het gouden munten systeem voor je adels.
 

DeletedUser579

Guest
klinkt als een ongelofelijke verkrachting van het spel, al die nieuwe aanpassingen

hopelijk komt er binnenkort een nieuwe wereld ZONDER al die nieuwe dingen, dan hebben de 'veteranen' in ieder geval een vertrouwde eigen nieuwe wereld:p

Mee, eens (ben geen veteraan tho) ik hoop ook dat er een server komt die hetzelfde als wereld 1 is alleen dan met meer unitz... Zodat ik met een fresh start kan beginnen en hoop ook op server snelheid 1!
 

DeletedUser532

Guest
oh lol, sorry mijn fout, ik speel .net niet, maar iedereen zegt dat die hetzelfde is als de duitse maar dat is dus niet zo :p
LOLZ:D

bedankt trouwens Amokro ;)
 

DeletedUser

Guest
Weer fout, w10 .DE,w5.NET en w2.NL hebben alledrie dezelfde units.
ALLE andere werelden hebben dezelfde units zoals op w1.nl.
Alleen sommige instellingen en de snelheden varieeren.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het wel jammer, ze hadden misschien beter (net als Epona's idee) een nieuw spel kunnen maken. Ik had liever een W2.nl gezien die als W1.nl was alleen dan snelheid 2 à 2.5
 
Bovenaan