Verkiezingen: Top 10 ...

DeletedUser

Guest
je hebt voor zover ik weet nooit met een medespeler gespeeld:p
Dat zei je laatst ook toch ^^ (daantje zal wel een klap op zn hoofd hebben gehad ofzo)

Altijd solo gespeeld op 26 ja :)

twanneman speelde toch? Of was het Job? xD
trouwens dan val jij weg, nikki mocht ook al niet ivm die w34 spelers, dus dan blijven er amper mensen over xD

Je bent in de war met 34 ;) Daar speelde ik inderdaad samen met Job :)
 

DeletedUser

Guest
Opzich wel ja :p Maar ik dacht dat je het over 26 had ;)

heb er veel te weinig tijd voor, maar als je een deffer nodig hebt, maakt niet uit welk acc dan weet je me te vinden eh :D dat er niet zoiets als poekie voor mijn tijd, of zoals LM / HH gebeurd :p
 

DeletedUser

Guest
heb er veel te weinig tijd voor, maar als je een deffer nodig hebt, maakt niet uit welk acc dan weet je me te vinden eh :D dat er niet zoiets als poekie voor mijn tijd, of zoals LM / HH gebeurd :p

Dit meen je toch niet hoop ik... Had je dat niet moeten proberen op je eigen acc? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Dit meen je toch niet hoop ik... Had je dat niet moeten proberen op je eigen acc? :confused:

Hij heeft op w 26 prima gedeft, andere tijden andere momenten...
Lijkt me dus dat hij het wel serieus meent;)

Wat Nikki zegt ^^ Hij heeft een front account meerdere malen uitstekend gedeft. Daarbij heeft hij dat zelfde front van een puinhoop naar een mooi account weten te brengen in tijden van oorlog :)

Credits ook naar Nikki trouwens :D
 

DeletedUser66265

Guest
Wat Nikki zegt ^^ Hij heeft een front account meerdere malen uitstekend gedeft. Daarbij heeft hij dat zelfde front van een puinhoop naar een mooi account weten te brengen in tijden van oorlog :)

Credits ook naar Nikki trouwens :D

Het ging om daan, niet om mij:p
Maar indd omdat ik zijn medespeler was lijkt het mij dat ik gerust kan zeggen dat daan goed kan deffen.

Ik kan denk ik beter een mening over daan geven dan simpleplan die hem niet/amper kent. Daarbij zal dat antwoord vast weer een van hun treitereien (damn hoe schrijf je dat :p) richting daan zijn die ik zelf wel een beetje zat word..
Nu weten we het namelijk wel.
 

DeletedUser66265

Guest
We weten het getroll van Daan onderhand ook wel, boontje komt om zijn loontje.

ja dat snap ik, normaal zeg ik er ook niks over..
Maar ondertussen word het wel vervelend, men blijft doorgaan.
en als er nu ook zulke dingen bijgehaald worden zoals simpleplan deed.:eek:
 

DeletedUser

Guest
.
en als er nu ook zulke dingen bijgehaald worden zoals simpleplan deed.:eek:

Natuurlijk wordt er iets dergelijks bijgehaald. Het gaat hier nog steeds over W34 dus mag ik best W34-gerelateerde zaken posten. Wat is dat nu weer voor onzin.. :eek:
 

DeletedUser66265

Guest
Natuurlijk wordt er iets dergelijks bijgehaald. Het gaat hier nog steeds over W34 dus mag ik best W34-gerelateerde zaken posten. Wat is dat nu weer voor onzin.. :eek:

zucht, dat is ook de eerste keer dat ik iemand zoiets hoor zeggen (mods niet meegerekent:eek:).
het gaat zo vaak over andere werelden dit andere werelden dat blablabla.
 

DeletedUser

Guest
Er gaat geen top 10 zijn...

Rang 1 Boem Chakalaka.

-Alex

Boem Chakalaka (the one and only)
 

DeletedUser

Guest
zucht, dat is ook de eerste keer dat ik iemand zoiets hoor zeggen (mods niet meegerekent:eek:).
het gaat zo vaak over andere werelden dit andere werelden dat blablabla.

Nou ik ken hem enkel van deze wereld, dus het is toch logisch dat mijn mening daarop gebaseerd is? ;)
 

DeletedUser66265

Guest
Nou ik ken hem enkel van deze wereld, dus het is toch logisch dat mijn mening daarop gebaseerd is? ;)

zeker, zeer logisch zelfs!

Echter gaat het op een wereld zo vaak over een andere wereld, dus om dan te komen met zo'n reactie als waar jij mee aankwam.. Die discussie was allang gevoerd, en bijna iedereen weet ondertussen wel hoe het zit (ook jij).

Om dan met zulke dingen te komen is gewoon zielig na schoppen en thats it;)


Om dan alvast een volgende discussie te voorkomen, tuurlijk vraagt vendetta hier zelf ook een beetje om.
Hij trolde veel op het af dus zulke reacties als die van jou zijn logisch.
Echter is het op een gegeven moment wel genoeg, gaat het vervelen en kun je wel stoppen met dat kinderachtige gedoe (vendetta trolde ook niet meer).
Als je dan op dat moment door blijft gaan word het gewoon irritant.
 

DeletedUser

Guest
zeker, zeer logisch zelfs!

Echter gaat het op een wereld zo vaak over een andere wereld, dus om dan te komen met zo'n reactie als waar jij mee aankwam.. Die discussie was allang gevoerd, en bijna iedereen weet ondertussen wel hoe het zit (ook jij).

Om dan met zulke dingen te komen is gewoon zielig na schoppen en thats it;)


Om dan alvast een volgende discussie te voorkomen, tuurlijk vraagt vendetta hier zelf ook een beetje om.
Hij trolde veel op het af dus zulke reacties als die van jou zijn logisch.
Echter is het op een gegeven moment wel genoeg, gaat het vervelen en kun je wel stoppen met dat kinderachtige gedoe (vendetta trolde ook niet meer).
Als je dan op dat moment door blijft gaan word het gewoon irritant.

Nee ik heb er eigenlijk geen idee van wat er gebeurd is, dacht dat hij gewoon op z'n bek is gegaan.. Dat was niet om irritant te doen alsook was het toeval dat het vendetta was. Had exact dezelfde reactie gegeven bij ieder ander ;)
 

DeletedUser66265

Guest
Nee ik heb er eigenlijk geen idee van wat er gebeurd is, dacht dat hij gewoon op z'n bek is gegaan.. Dat was niet om irritant te doen alsook was het toeval dat het vendetta was. Had exact dezelfde reactie gegeven bij ieder ander ;)

in dat geval mag je alles wat ik gezegt heb negeren:p

Ik dacht dat de meesten ondertussen wel wisten hoe de vork in de steel zat, en aangezien de meeste creed leden met zulk soort reacties kwamen.
 
Bovenaan