Verkiezingen top 10.... - Poging 2

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Wie kent er nu Emma Watson niet?

Idd, Harry Potter kijken ;-)
 

DeletedUser

Guest
Hallo ik wil graag een patent op mezelf. Volgens mij is mensen klonen verboden, dus ook zonder patent zit je wel safe :D
 
Reactiescore
88
De 4 dagen stemtijd zijn al enige tijd om, maar goed, hier dan m'n lijstje:

Welke spelers behoren nu in de top 10:

Ik heb mijn lijstje gebaseerd op prestaties, kwaliteit, activiteit en inzet waar ik vanaf weet.

1. Volcanotjex. Lijkt me op het moment gewoon de terechte nummero 1. Werken er hard voor (zie rovers) en hebben dan ook niet voor niets zo'n grote voorsprong. True, ze hebben het ook weer niet extreem lastig gehad maar desalniettemin ben ik nog steeds van mening dat de hoeveelheid inzet die vanaf dit account komt ze toch op een verdiende plek zetten.
2. Chronus. In tegenstelling tot Volca heeft dit account wel al veel te verduren gehad. Ondanks dat hebben ze zich toch staande weten te houden en hebben ze grote winsten op zo goed als elke vijand gemaakt. Daarnaast is hier natuurlijk ook gewoon enorm veel inzet.
3. Aku ni wa aku wo. Gewoon een erg goede speler.
4. Tiramisu (zoals Kris het zou zeggen:p). Ook erg goede spelers, soms alleen een beetje lui (
emoticon-00131-angel.gif
) maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de opzet van bijvoorbeeld Dogma.
5. Veldmaarschalk. Dit account is door omstandigheden wat lager komen te staan maar op basis van kwaliteit van zowel de oude als de nieuwe bezetting, hebben zij toch echt een paar rangen hoger dan hun huidige verdiend.
6. Ridder1234. Tja, ook gewoon goede spelers. Staan altijd klaar om anderen te helpen en gaan er ook gewoon voor.
7. An Idiot Abroad. Het oude team heeft me verrast en zij verdienen dan ook deze plek (jup ik weet het, het is eigenlijk een redenatie die niet aansluit op de vraag maarja).
8. Speeser. Naar mijn mening een account wat nog niet heeft gepresteerd op het hoge niveau dat ze kunnen behalen. Vanwege het feit dat ze het wel kunnen verdienen ze dit plekje.
9. Vlemis. Ook Steff heeft me verrast (hoe hij Vlemis terug heeft gebracht). Het is niet voor niets dat het hoekje Chronus, Raving - Vlemis, AIA zo'n groot slachtveld is/was en daarom is dit dan ook verdiend.
10. Dit vind ik nog de lastigste nominatie van allemaal. Er zijn zoveel accounts in Creed! waar top spelers op spelen en die het echt zouden kunnen maar ik probeer reëel te blijven. Mijn lijstje is niet enkel op kwaliteit gebaseerd dus vandaar dat ik hier IGranka neerzet. Daan is een leuke speler en ik verbaas me toch steeds maar weer over wat hij heeft laten zien in de korte periode dat hij TW speelt.

:eek: jaja. Angry Animals staat er niet in. Terecht. Dit account heeft op makkelijke tegenstanders wegwerken na vrijwel niks laten zien en eens ze een echt front kregen zijn ze ook, om het grof te zeggen, plat op de bakkes gegaan. Door dit gegeven heb ik ze er niet ingezet ondanks dat ze, zeker weten, erg veel inzet hebben.

Verder staan er ook weinig spelers van vijandelijke stammen in. Maar als je eerlijk bent, Creed! heeft simpelweg het meeste laten zien en het is zodoende ook niet meer dan logisch dat daardoor het merendeel van dit lijstje uit Creed! spelers bestaat.

E: aan de topicstarter. Vragen (voor de lijstjes) die niet al 100x zijn gevraagd en dus erg standaard zijn (zoals deze) zorgen er meestal niet voor dat er erg veel lijstjes komen. Probeer eens iets creatievere en toch interessante vragen te bedenken en dan zal dit topic een stuk levendiger worden.

Not amused W.!! Waar is Boregore?? :mad::mad::mad::ram::ram::ram::ram:
 
Bovenaan