Verkenners w2

DeletedUser541

Guest
Zo wordt ik gescout. Ik stuur verkenners terug. Ze overleven allemaal. Maar geven geen units aan buiten het dorp. Dorp is verder leeg volgens scoutrapport. Snachts nogmaals scouten, want ik vertrouw het niet. Staat er wel leger.

Iemand een zinnige opmerking hierover, was het nog niet tegengekomen op het forum.

scouts werken anders als in w1. Dat was wel duidelijk. Maar dit had ik niet verwacht. Zo kan iedereen bij een scoutaanval ff zijn leger wegsturen en kom je er nooit achter wat ergens staat
 

DeletedUser

Guest
tip. stuur katapult of ram mee met je scouts dan denken ze dat het een serieuze aanval is en sturen ze hun troepen niet weg
 

DeletedUser

Guest
Zo wordt ik gescout. Ik stuur verkenners terug. Ze overleven allemaal. Maar geven geen units aan buiten het dorp. Dorp is verder leeg volgens scoutrapport. Snachts nogmaals scouten, want ik vertrouw het niet. Staat er wel leger.

Iemand een zinnige opmerking hierover, was het nog niet tegengekomen op het forum.

scouts werken anders als in w1. Dat was wel duidelijk. Maar dit had ik niet verwacht. Zo kan iedereen bij een scoutaanval ff zijn leger wegsturen en kom je er nooit achter wat ergens staat

Het gaat over W2 als ik het goed begrijp. In principe: wanneer tenminste 50% van de verkenners overleven krijg je een gewoon rapport, als 70% van de verkenners overleeft krijg je info over de gebouwen van de tegenstander. Als 90% van de verkenners overleven ontdek je welke eenheden van het aangevallen dorp buiten het dorp gestationeerd en welke onderweg zijn. Laat ons zeggen dat alle verkenners per definitie level 3 zijn en dat er verder niets anders is ten opzichte van W1.

Ik vermoed dus dat de troepen die je ziet in het dorp nu geen eigen troepen zijn maar support-troepen van een andere speler.
 

DeletedUser880

Guest
Het gaat over W2 als ik het goed begrijp. In principe: wanneer tenminste 50% van de verkenners overleven krijg je een gewoon rapport, als 70% van de verkenners overleeft krijg je info over de gebouwen van de tegenstander. Als 90% van de verkenners overleven ontdek je welke eenheden van het aangevallen dorp buiten het dorp gestationeerd en welke onderweg zijn. Laat ons zeggen dat alle verkenners per definitie level 3 zijn en dat er verder niets anders is ten opzichte van W1.

Ik vermoed dus dat de troepen die je ziet in het dorp nu geen eigen troepen zijn maar support-troepen van een andere speler.

je krijgt nooit het violledige raport dacht ik
 
Reactiescore
2.491
De scouts op W2.nl werken exact hetzelfde als op W1.nl. Alleen dan zonder de tech lvls.

Wat er dus op neerkomt als 90% van de scouts het overleven krijg je een rapport gelijkwaardig aan een lvl3 rapport op W1. En dus kan je kijken hoeveel troepen er uit het dorp zijn.

Ikzelf dacht ook dat er een verandering gebeurt was in het ratiosysteem. Voorheen had je op W1.nl 2 verdedigende scouts nodig om er 1 af te weren. Dit zou op W2 naar 1:1 gebracht zijn geworden. Hoewel ik hier zelf niets over terugvind. ( ik gebruik de .net fora om zo'n zaken op te zoeken. )

Ook meen ik mij van ergens te herinneren dat er een bug is in het scoutsysteem en dat deze soms geen lvl3 rapport geeft terwijl hij dit eigenlijk wel moet doen. Ik weet niet of deze bug ondertussen opgelost is of niet.

met vriendelijke groeten ;)
 
Bovenaan