Vergane glorie.

DeletedUser38277

Guest
Wie is er weg op deze wereld die volgens jullie nog wel iets had kunnen betekenen?

Inco is daar een goed voorbeeld in, maar er zullen er zeker nog zijn.

Ik blijf mij bijvoorbeeld altijd elmastermind herinneren. Was volgens mij een hele goeie speler maar is van de ene dag op de andere gestopt zonder enige rede. Was altijd leider van het toenmalig bal en deed het heel goed.
 

DeletedUser36806

Guest
Volgens mij hadden de oude spelers van Thenick wel potentie... helaas weten we hoe het is gelopen.
 

DeletedUser

Guest
-Incooo (L)
-Mijn favo deel van het ouwe dudemetcijfers:) oftewel, tom.
 

DeletedUser9420

Guest
misschien had monique1976 ook wel zelf moeten blijven spelen. Dan was het dat account ook stukken beter afgegaan ;)
 

DeletedUser2626

Guest
Orginele op Alice Cullen
Orginele op Farmrun
Hadden als nog spelend veruit de betere geweest. :)
 

DeletedUser38277

Guest
Heeft iemand eigenlijk elmastemind ooit gekend?

De andere waren idd allemaal toppers. Elmastermind is nooit zover geraakt omdat hij heel vroeg op deze wereld is gestopt.
 

DeletedUser

Guest
ik kies voor dark lemon

waarom ?

goeie aanvaller die inzet toonde en lijkt wel ALTIJD online was, beheerst de skills en is een vriendelijke eerlijke speler
 

DeletedUser30681

Guest
Volgens mij hadden de oude spelers van Thenick wel potentie... helaas weten we hoe het is gelopen.

Thanks.


Ik ga hier voor Inco, Inco is namelijk degene die als één van de enige die zich wél tegenover mij heeft bewezen qua skills. Daarnaast heeft hij ook het inzicht.
Verder kan ik weinig zeggen over welke spelers het volgens mij ver hadden kunnen schoppen, zoiets kan ik pas zeggen nadat ik het zelf ervaren heb.
Robje van Bekeleke deed het trouwens ook prima als vv van NEC.
 

DeletedUser9420

Guest
Robje van Bekeleke deed het trouwens ook prima als vv van NEC.

No offence, maar heeft robje hier ook zelf een account opgebouwd ? En daar iets mee bereikt ? Dat hij kan spelen zal best wel. Heeft niet zoveel met vergane glorie te maken :D
 

DeletedUser2626

Guest
No offence, maar heeft robje hier ook zelf een account opgebouwd ? En daar iets mee bereikt ? Dat hij kan spelen zal best wel. Heeft niet zoveel met vergane glorie te maken :D

Gefrustreerd dat niemand jou naam noemt?
 

DeletedUser9420

Guest
Gefrustreerd dat niemand jou naam noemt?

ach jee, gaan we weer op die toer ? Heb ik het over jou ? Nee, want je bent niet interessant voor me ! Er valt weinig normaals te posten hier of naabje komt weer zeiken. Zie post van the little dictator, daar staat mijn naam.. Verder vind ik het niet zo boeiend of ik wel/niet genoemd wordt, dat ga jij er weer van maken zodat je weer met een zeer objectieve en contributieve post kunt komen. Heb je werkelijk niks anders te doen in je leven ? Hoe zielig ben je dan....

Vergane glorie gaat over wat geweest is, wie hier geweest zijn en weg zijn op hun account. Robje is er daar geen van, gewoon omdat hij geen account heeft achter gelaten wat nu top zou kunnen zijn geweest als hij er zelf nog gespeeld zou hebben.

Dat jij er weer een draai aangeeft om mij proberen af te zeiken zegt heel veel over jouw gemoedstoestand op dit moment. Ben je nog steeds ongesteld ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2626

Guest
Woow rustig aan jongen (of meisje weet niet zeker), niet meteen uit je panty schieten. Mijn excuses wist niet dat je zo lichtgevoelig was. :D
 

DeletedUser

Guest
No offence, maar heeft robje hier ook zelf een account opgebouwd ? En daar iets mee bereikt ? Dat hij kan spelen zal best wel. Heeft niet zoveel met vergane glorie te maken :D

Hier niet nee, maar ik had er geen bedriegen voor nodig Esther :D
 

DeletedUser

Guest
Geez, hoe lang blijft het KC-Esther gedoe nog aan de gang :rolleyes:


Ohja, en ga weer eens ontopic :)
 

DeletedUser9420

Guest
Geez, hoe lang blijft het KC-Esther gedoe nog aan de gang :rolleyes:


Ohja, en ga weer eens ontopic :)

ach, zolang die kindertjes niet normaal kunnen reageren op een post, nog heel lang denk ik ;) eenhersencelligen begrijpen sommige dingen nu eenmaal iets later dan de normale mens.

Hier niet nee, maar ik had er geen bedriegen voor nodig Esther

heilig boontje FTW.. Daar zit meneer met zijn gekregen account. Het gaat toch ook over hier, wereld 13 ? Raak ik een gevoelige snaar ? :D Maanden zien we je niet, en nu ineens.. hopla, daar is tie weer... want KC is er, dus moet ik me ook weer laten horen. Zoiets ? Pauper 1ste klas !!
 

DeletedUser

Guest
ach, zolang die kindertjes niet normaal kunnen reageren op een post, nog heel lang denk ik ;) eenhersencelligen begrijpen sommige dingen nu eenmaal iets later dan de normale mens.



heilig boontje FTW.. Daar zit meneer met zijn gekregen account. Het gaat toch ook over hier, wereld 13 ? Raak ik een gevoelige snaar ? :D Maanden zien we je niet, en nu ineens.. hopla, daar is tie weer... want KC is er, dus moet ik me ook weer laten horen. Zoiets ? Pauper 1ste klas !!

Nee, hoor heb hier genoeg plezier :).
Ja, ik vind AF niet zo belangrijk gaat mij meer om ingame :D.

Nee, ik kijk toevallig op het AF vanwege een andere wereld, en kwam hier even langs en zag mijn naam voorbij komen door wie anders dan KC :rolleyes:
 
Bovenaan