Verbeteringen in de functie groepen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
151
De funtie groepen bij een Premium Account is heel handig bij het onderhouden van dorpen.

Ik heb al wat ideëen voor verbeteringen hierover gelezen, maar mijne is weer net iets anders.

Ik wou graag iets zien waardoor je groepen kan combineren; zoals

- Ik wil alle dorpen van groep A en groep B zitten
- Ik wil alle dorpen van groep A, maar niet die van B (dus geen dorpen die in beide zitten)
- Ik wil alle dorpen die niet in groep A zitten

Dit moet volgens mij wel haalbaar zijn met php en mysql, toch?
Maar vinden jullie dit een waardevol idee?

Verder had ik nog één heel klein dingetje;
Zou er misschien bovenaan een groep kunnen staan hoeveel dorpen er in totaal inzitten?
 

DeletedUser14622

Guest
beste,

ik heb er dus niets van verstaan xD :p
Echter deed ik nog eens een VV van iemand die had een PA en die had ook 6-7 groepen en ik was er gewoon 2 uur aan bezig om die groepen van elkaar te scheiden :p

dus als ik da nie eens snap dan zou dit ook een beetje moeilijker zijn xD :p

zou je een beetje meer uitleg geven :D
 

DeletedUser

Guest
ik snap je idee niet, als je beide wilt klik je "alle" wil je er eentje klik je op die groep, bedoel je dat als je 3 groepen hebt, en je wilt er 2 doorlopend hebben dat je die 2 kan selecteren zonder de 3 de groep erbij te selecteren?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Dit lijkt me zinvol; Ik zal eens kijken inhoeverre hieraan al gewerkt wordt en het idee anders voorstellen. Geen garantie dat het geimplementeerd wordt.

Groetjes, klovadis
Leiding tribalwars.nl
 

DeletedUser

Guest
Dit lijkt me zinvol; Ik zal eens kijken inhoeverre hieraan al gewerkt wordt en het idee anders voorstellen. Geen garantie dat het geimplementeerd wordt.

Groetjes, klovadis
Leiding tribalwars.nl


snap jij het dan klovadis
ik begrijp alleen bahnhoff

maar goed ... ik snap dat het om combineren van groepen gaat.

1 je kan alle groepen combineren als je de juiste aanmaakt denk ik zo

mijn groepen:

[01=DEFF] [02=DEFF VOL] [03=Deff bouwen] [04=OFF] [05=OFF VOL] [06=Off bouwen] [07=SKAV] [08=Gebouwen] [09=onders. uit] [10=onderst. thuis]

zo kan ik aanvinken wat ik wil ... en zo heb ik in een oogopslag wat ik wil hebben

deff gaat samen met deff bouwen of deff voll ( zo ook off )

moet ik gebouwen bouwen is het deff en gebouwen ( of off en gebouwen )

ondersteuning uit / thuis is handig als je veel steun stuurt naar stamleden of dergelijke
dus hier kun je eindeloze combinaties mee maken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser974

Guest
Het ligt eraan wat je precies hebt.

Heb je bv de groep "opbouw" en de groep "Uitgebouwd", maakt dit niet zo veel uit, maar heb je alleen "Opbouw", dan is dit wel handig :)
 
Reactiescore
151
Zijn er nog vorderingen?
 

DeletedUser

Guest
.de weet nu over deze idee. Maar het duurt zeker nog een tijd voordat het in TW komt. ;)

.closed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan