Verandering in W3

DeletedUser880

Guest
In grote aantallen zal dit wel verschil maken, Aanvalsdorpjes zullen gemmakkelijke targets worden, je moet speelstijlen behouden, W3 moet geen combinatie zijn van W1 en W2 maar W2 op 50%, en niet wat W1 dingetjes erin gaan foefelen.
 
Reactiescore
276
Speer/Zwaard op level 3 - Je houdt dan 9 techs over.
Mogelijkheden:
- Level 3 Bijl, Level 3 LCav, Level 3 BeredenBoog
- Level 3 Bijl, Level 3 LCav, Level 3 Ram
- Level 3 Bijl, Level 3 Ram, Level 3 Catapult

Speer/Zwaard/Boog op level 3 - Je houdt dan 6 techs over.
Dit wordt al krap, maar toch kun je er wat mee. Gewoon hetzelfde als boven, maar dan alles op level 2.

Ik ben het met je eens, 15 technologiën is wat krap maar toch zeker niet onmogelijk.
 

DeletedUser880

Guest
speer zwaard en boog moeten sowieso op 3.
6 techs, yay...
 

DeletedUser

Guest
Nee. Het lidwoord voor account is "Het".

En dit premium-gedoe is niet specifiek voor W3. Voor zover ik weet heeft iedereen die geen premium heeft dat staan, in alle werelden.
Nou, ik heb het even opgezocht bij meneer Van Dale:

ac·count1 (de ~ (m.), ~s)
1 toegangsrecht tot een (beveiligd) domein van een netwerk
2 abonnement bij een provider om tegen betaling toegang te verkrijgen tot een onlineservice zoals e-mail of internet

ac·count2 (het ~)
1 het verzorgen van de reclame voor een product

Volgens mij gaat het toch om de allereerste betekenis?
 
Reactiescore
276
Nou, ik heb het even opgezocht bij meneer Van Dale:

ac·count1 (de ~ (m.), ~s)
1 toegangsrecht tot een (beveiligd) domein van een netwerk
2 abonnement bij een provider om tegen betaling toegang te verkrijgen tot een onlineservice zoals e-mail of internet

ac·count2 (het ~)
1 het verzorgen van de reclame voor een product

Volgens mij gaat het toch om de allereerste betekenis?

Interesant. Ik moet toegeven dat ik het niet heb opgezocht, "de account" klinkt in mijn oren gewoon voor geen meter. Maar als de dikke Dale dat zegt zal hij ongetwijfeld gelijk hebben.



En Attagis, als je een beetje goed de troepen van jezelf en bondgenoten kunt coördineren, kun je in sommige dorpen volstaan zonder Boog op level 3.
 

DeletedUser880

Guest
Het is net zoals de idee, dat klinkt toch ook niet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het is net zoals de idee, dat klint toch ook niet?

Nee en zo kan ik nog wel duizend zelfstandig naamwoorden bedenken die niet klinken als er "de" voor staat, omdat dat helemaal niet de bedoeling is.

"het account" klinkt vreemd omdat in de spreektaal de meeste mensen gewoon "de account" zeggen, want heel veel Engelse leenwoorden zijn met "de". "De e-mail", "de website", "de fax", "de scanner", enz. Er zijn ook weer veel uitzonderingen, maar over het algemeen is "de" een vaker voorkomend lidwoord.

Nog zo vreemd: "de figuur". Heeft er ook mee te maken dat mensen veel vaker "het figuur" zeggen. Geen idee waarom...
 

DeletedUser

Guest
die grondstoffen zijn echt wel balen!

zelfde instellingen als w2 enkel half zo weinig grondstoffen.. hoe belachelijk!

ik neem aan dat het ook met munten zal zijn..: het duurt 30u om 1 munt te slaan en 50 voor 1 edelman :S (indien je niet plundert)

en de snelheid van 1 edelman 35 :|


zie het echt niet zitten hoor,
 

DeletedUser

Guest
die grondstoffen zijn echt wel balen!

zelfde instellingen als w2 enkel half zo weinig grondstoffen.. hoe belachelijk!

ik neem aan dat het ook met munten zal zijn..: het duurt 30u om 1 munt te slaan en 50 voor 1 edelman :S (indien je niet plundert)

en de snelheid van 1 edelman 35 :|


zie het echt niet zitten hoor,

Lol, sorry maar dit is dus wel een domme opmerking. Server draai op snelheid 1 dus alles gaat half zo traag als W2. Dus ik denk dat het geen verschil maakt buiten dat je het rustiger aan kan doen.
 

DeletedUser

Guest
terug on topic

de verandering in W3 is dat je geen gratis Premium meer krijgt bij 500 punten

of ben ik de enige ?
 

DeletedUser

Guest
je hebt woorden waar het allebei gewoon goed "klinkt"

veel kratjes gezien zeker :D

yup optie gratis premium is verdwenen

miss omdat de meeste op w3 al wel een poosje premium hebben gehad en toch wel weten wat het is
 

DeletedUser

Guest
Leuk dus units van W2 met de tech van W1. Dat maakt het allemaal nog tactischer!
 

DeletedUser

Guest
Speer/Zwaard op level 3 - Je houdt dan 9 techs over.
Mogelijkheden:
- Level 3 Bijl, Level 3 LCav, Level 3 BeredenBoog
- Level 3 Bijl, Level 3 LCav, Level 3 Ram
- Level 3 Bijl, Level 3 Ram, Level 3 Catapult

Speer/Zwaard/Boog op level 3 - Je houdt dan 6 techs over.
Dit wordt al krap, maar toch kun je er wat mee. Gewoon hetzelfde als boven, maar dan alles op level 2.

Ik ben het met je eens, 15 technologiën is wat krap maar toch zeker niet onmogelijk.

Defense lijkt me duidelijk, je kan er daar nog 3 kiezen (Cats of Scouts, afh van je dorp)

Offense:
maak verschillende dorpen:
voor elk dorp sowieso:
L3 Boog en L3 Zwaard
(boog zijn mss wel duurder, maar als je een vol defdorp hebt met boog en zwaard tegenover een vol def dorp met speer en zwaard weet ik het wel hoor)

dan nog 9 over:
a) L3 bijl, LC, ram
b) L3 bijl, BB, ram

en afhankelijk van wat de verdediger heeft stuur je het beste leger

En dat 3e level maakt net het verschil tussen heel goeie offense en goeie offense, dus kies maar voor het 3e level en de heel goeie offense :)
 
Bovenaan