Van welke stam...

DeletedUser

Guest
zal niet moeilijk gaan, ik ga gewoon pro. multiplayer strategie gamers (of hoe het ook heten mag) inhuren, die gaan 99% van me acc beheren.
nu nog genoeg geld verdienen
 

DeletedUser

Guest
Zou moeten kunnen,zat laatst een docu te kijken van bedrijfjes in china waar je mensen kan inhuren om je spel-level up te graden.Ook verkopen ze bepaalde skills in bijvoorbeeld W.O.W.
 

DeletedUser

Guest
niet echt, huur bedrijf in, maak je poppetje het allerbeste en verkoop hem op speurders.nl:D of ebay
 

DeletedUser

Guest
Ondanks dat china ``booming`` is,is er onder de jeugd nog steeds grote werkeloosheid.Als je dan door 10 uur per dag te gamen net zoveel kan verdienen als je ouders in een week werken tja.
 

DeletedUser

Guest
Ondanks dat china ``booming`` is,is er onder de jeugd nog steeds grote werkeloosheid.Als je dan door 10 uur per dag te gamen net zoveel kan verdienen als je ouders in een week werken tja.

helemaal mee eens.

om oa the maassen maar ff te quoten;
"Er is blijkbaar behoefte aan, wie zijn zij dan om daar niet aan te voldoen" :rolleyes:

Aan de andere kant verpest het een spelletje ja. Maar goed, een spelletje zal altijd een spelletje blijven, ik vind het helemaal prima als die mensen daar er wat lekkers te eten van kunnen kopen.
 

DeletedUser324

Guest
Haha meteen gebruiken die shizzle.
Maar mooi gezegd Mo.

Maar die Chinezen gaan idd aardig ver.
Dat ze de wereld gaan overnemen ok, dat wisten we al, maar van onze spelletjes blijven ze af!

"Those Chinese son's of bitches are going down!" :D
 

DeletedUser412

Guest
ff weer ontopic:

42 komt opeens uit het niets op de 6e plek.:eek:
 

DeletedUser678

Guest
Ola

Uit het niets, nou nou dat valt ook wel mee, qua gemiddelde lagen we altijd al
hoog nr 3 in deze wereld en we staan btw op de 5de plek ;)

Daarnaast is het ook nog een feit dat we niet een massastam zijn en nog
leden aan het werven waren.

Op W1 hebben we helaas maar een 17de plek met PEK maar goed in deze
wereld draaien we gelukkig vanaf het begin mee.

Cheers mensen,

Dehril
 

DeletedUser

Guest
Leuk gedaan, nou nog maar hopen dat jullie langs ons heen gaan komen :D
 

DeletedUser

Guest
Een klein beetje de stammen in de gaten houden en je wordt niet zo snel verrast. Maar wel mooi gedaan 42!
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het met Dehril eens, we komen zeker niet uit het niks...we staan al langere tijd op het derde hoogste gemiddelde achter Order en RB, maar nu we wat meer leden hebben (Nee, we worden geen massastam) wordt het zichtbaar.

Dank Brotch voor het compliment ;)
 

DeletedUser678

Guest
Ola

En om antwoord te geven op dragonfight van Gaegif, aan het eind van deze
dag fietsen we wel voorbij ;)
 

DeletedUser

Guest
Mijn uiting van 'verbazing' in berichtje hierboven was ook niet bedoeld dat jullie letterlijk uit het niets kwamen, excuses als dat zo over kwam :p
Ik herinner me alleen dat ik jullie de dag ervoor nog ergens rond de 12 heb zien staan. Dat is natuurlijk een mooie sprong!
Niet geheel onverwacht inderdaad, aangezien het er uit ziet dat 42 ook een opbouwende stam is die voor kwaliteit lijkt te gaan.

Ik vind het dan ook wel een handjesbijelkaar waard dat ook jullie als een van de weinige, de waarschijnlijk veeele uitnodigingen waarom gevraagd word, niet versturen :D

dragonfight zei:
Leuk gedaan, nou nog maar hopen dat jullie langs ons heen gaan komen
Is volgens mij zojuist gebeurd :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser678

Guest
:)

Sugoi, mijn reaktie was ook meer gericht op het bericht van seaniscool :p

En wat je zegt is waar we willen wel goede spelers in onze stam en ja we zijn
zojuist Gaefig voorbij gewandeld en Ita ook nog.
 

DeletedUser324

Guest
Ik heb 42 al sinds t begin in de gaten gehouden en jullie lijken me idd een van de weinige serieuze stammen op w2.

Had geen idee dat jullie PEK lui waren overigens =)
 

DeletedUser

Guest
Dank voor de mooie complimenten Sugoi!

En Rush, yep, 42 = enkele PEK lui gemixed met enkele veelbelovende spelers in wereld2 waarin wij vertrouwen hebben.

Je dacht toch niet dat wij weg zouden blijven uit wereld2? Vooral nu we er vanaf het begin bij kunnen zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
Houd het binnen de 60 leden anders gaat Order je in elkaar slaan voor ons :D

(Ik spreek niet voor Opus, ik heb meerdere persoonlijkheden)
 
Bovenaan