Vallen van topstam.

DeletedUser38277

Guest
Wie is volgens jullie de volgende topstam die gaat vallen?

Genoeg over de kleine stammen gepraat, nu even de serieuse zaken.

Lol.
 

DeletedUser

Guest
er gaan helemaal geen topstammen vallen, hoe kom je erbij ?
 

DeletedUser38277

Guest
Niet enkel op korte termijn.

Ik bedoel op alle termijn. Ooit moet er een eerste vallen. Daarom, wie zou dat dan zijn. Rekening houden met hun ligging, diplomatie, verleden,...
 

DeletedUser9420

Guest
t lijkt mij dat BAL de eerste zal zijn.


edit: t ging over topstammen lees ik nu. Sorry, daar valt BAL niet onder. Dan heb ik geen idee. LOCK iig niet. LOMP ook niet, dan zal t FRESH of PRIME wel zijn..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Lock natuurlijk!
net als op w3, als er niks meer te veroveren is druk je vanzelf op delete :D
 

DeletedUser16501

Guest
Lock gaat vallen. Broertje is zojuist in Lock gekomen :p

Geintje broertje <3 (k)
 

DeletedUser18987

Guest
als een topstam valt is het geen topstam
dus het is onmogelijk dat een topstam valt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
als een topstam valt is het geen topstam
dus het is onmogelijk dat een topstam valt :rolleyes:

Met overmacht aan middelen kun je iedereen laten vallen.. helemaal niemand is onkwetsbaar, de een is gewoon wat stabieler en sterker dan de ander ;).
Ik droeg toch altijd het idee mee dat Iclips een top-stam was, ongetwijfeld zullen meerdere deze mening delen, maar ze zijn wel gevallen door zelf gemaakte fouten, als ik het goed heb...
 

DeletedUser37807

Guest
Met overmacht aan middelen kun je iedereen laten vallen.. helemaal niemand is onkwetsbaar, de een is gewoon wat stabieler en sterker dan de ander ;).
Ik droeg toch altijd het idee mee dat Iclips een top-stam was, ongetwijfeld zullen meerdere deze mening delen, maar ze zijn wel gevallen door zelf gemaakte fouten, als ik het goed heb...

I-clips was al ernstig verzwakt door voortdurende aanvallen van prime, nadat lock ook nog een keer begon met echte gecoordineerde aanvallen was het snel gedaan vooral omdat toen oppeens Gas met die zooi er genoeg van had...
 

DeletedUser25010

Guest
I-clips was al ernstig verzwakt door voortdurende aanvallen van prime, nadat lock ook nog een keer begon met echte gecoordineerde aanvallen was het snel gedaan vooral omdat toen oppeens Gas met die zooi er genoeg van had...

Hmm, jij kent een andere versie dan ik. Maar dit is oude koeien uit de sloot halen.
 

DeletedUser

Guest
I-clips was al ernstig verzwakt door voortdurende aanvallen van prime, nadat lock ook nog een keer begon met echte gecoordineerde aanvallen was het snel gedaan vooral omdat toen oppeens Gas met die zooi er genoeg van had...

Hmm Iclips was al gedoemt te vallen voor al die aanvallen.
Als Iclips de Iclips van het begin van w13 nog was waren ze egt niet gevallen door die paar aanvallen
 
Bovenaan