Vakantie vervanging 120 dagen

Reactiescore
976
Beste medespelers

Ik heb een vraagje ivm met vakantie vervanging :)

Vakantievervanging voor dit account in de afgelopen 120 dagen: 117 dagen

Zo staat het nu al dagen is dit normaal? xD
 

DeletedUser30681

Guest
Ik denk dat hij bedoeld dat dat getal al dagenlang op '117' staat, ondanks dat het nog onder vv staat.
 

DeletedUser30681

Guest
Ow, dan kan het zijn dat die dagen er pas bij komen als de VV beëindigd wordt? dunno really

Volgens mij niet.
Als het goed is worden die gewoon doorgeteld.

Misschien even supportje indienen, of hier afwachten of iemand van het TW team een antwoord op je vraag heeft.
 

DeletedUser39259

Guest
Het kan wel ja. Als het account onder vv staat, bijvoorbeeld 15 dagen. Dan weer drie dagen niet en vervolgens de andere 102 dagen van de vv tijd. Dat zou betekenen dat dat zo zou blijven totdat je die drie dagen voorbij bent.

Beetje lastig uit te leggen, maar ik zou zeggen kijk het log van de vv eens terug of alles aansluit :)
 

DeletedUser

Guest
Is het echt een probleem dan?

bij mij worden namelijk veel teksten in het duits weergeven?
(maar daar hoeven jullie niet op te reageren, want dan gaat het topic ineens ergens anders over:p)
 
Reactiescore
976
Toen ik er na een weekje weer op kwam stond ie nog altijd op 117 dagen.(met wachtwoord) en nu na een dagje staat hij op 116 :p heb supportje gedaan maar ze reageren niet :D


Vakantievervanging voor dit account in de afgelopen 120 dagen: 116 dagen
 

DeletedUser

Guest
Toen ik er na een weekje weer op kwam stond ie nog altijd op 117 dagen.(met wachtwoord) en nu na een dagje staat hij op 116 :p heb supportje gedaan maar ze reageren niet :D


Vakantievervanging voor dit account in de afgelopen 120 dagen: 116 dagen

Als er op een account met wachtwoord word ingelogt,
Zullen de vv dagen wederom terug lopen inderdaad
 

DeletedUser

Guest
Jep dat heb ik gemerkt :D
Maar wat ik mij afvraag 117 dagen is dus de maxium aangezien het zeker meer dan 2 weken op 117dagen heeft gestaan en na de eerste dag dat er(na 130 dagen ofzo) weer met wachtwoord weer ingelogt werd het weer op 116dage stond :p?

120 dagen is max ;)
Dan word iig het account onbestuurbaar, en kan je er niets meer mee.
Ja inloggen kan heel lang nog verder, mar je kan niets meer met dan account
 
Bovenaan