Update bij het ruilen van grondstoffen

DeletedUser

Guest
Hihi, dat van de BBC van Klovadis (klik) is toch niet zo geloofwaardig: de url is mooi weggedaan. :p
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het een geslaagde mop.
Er spelen namelijk ook kinderen op TW.
En die gaan heus niets weten van een wetgeving hier, een wetgeving daar.

Mooi :D
 

DeletedUser29873

Guest
waarom zouden wij in Nederland ons aan een Duitse wet moeten houden?

omdat in Duitsland wiet verboden is, smoken wij hier in NL toch ook niet! :p



Of is de server van TW in Dld?
 

DeletedUser

Guest
Vond 't een goede grap hoor heren & dames. Prachtig gedaan. Ik moet zeggen, ik geloofden 't in 't begin, maar tot dat ik op de forum kwam en zag dat iedereen 't al wist. Ik weet zeker dat er nog een paar mensen zijn die 't geloofden, maar door 't gezeur van de forum 't gewoon niet toe willen geven en in de meute mee gaan. Zoals ik eerder zei; Goede grap!:D
 

DeletedUser

Guest
waarom zouden wij in Nederland ons aan een Duitse wet moeten houden?

omdat in Duitsland wiet verboden is, smoken wij hier in NL toch ook niet! :p



Of is de server van TW in Dld?

Wat er instond klopten wel. Het wordt onderhouden door een Duits bedrijf en 't bedrijf zal dus per handeling Tax. moeten betalen(Toch?), dus dan zou Tribal Wars dat van ons geld gaan betalen, en zou dus zeggen dat die 19% BTW bij onze handelingen komt.
 

DeletedUser

Guest
haha bbc ziet er net iets anders uit hoor ^^

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/default.stm
default.stm
 

DeletedUser19851

Guest
1 april grap, ik heb deze topic niet gelezen, en de eerste alinia gelezen van de "officiele mededeling" vorig jaar was het percies het zelfde maar dan met wat ander gezeur (spook dorpen)

btw wel leuk bedacht.

en de servers van TW staan niet in Dld dacht ik, maar in Portugal (of zo iets, ik zou het wel fout hebben :p)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het een geslaagde mop.
Er spelen namelijk ook kinderen op TW.
En die gaan heus niets weten van een wetgeving hier, een wetgeving daar.

Mooi :D

Ik ben ook kid...maar ik schrok:eek: van beide grapjes wel even, maar als ze dit echt zouden doen, zou de hele site achteruitgaan, velen zouden stoppen, en heel TW bestond niet meer!

Maar wel leuk bedacht...
 

DeletedUser

Guest
April april ik been duits und wees niet Wegens een gewijzigde wetgeving in Duitsland.
in dat tribal wars van duitsland is dat niet.:D:D
 

DeletedUser

Guest
April april ik been duits und wees niet Wegens een gewijzigde wetgeving in Duitsland.
in dat tribal wars van duitsland is dat niet.:D:D

de Gesetz zur Reduzierung der Ungleichbehandlung im Steuerwesen bestaat nieteens, zover ik weet :eek:
 

DeletedUser

Guest
haha echt te makkelijk, dit is echt zo ontzettend nep, maar idd wel grappig voor kinderen die er niks van snappen
 

DeletedUser15223

Guest
hahahah, ik vond die grap die ik vanmorrege tegenkwam ook geniaal!
ik schrok me wezenloos.

Het schermpje van overnieuw beginnen met daaronder in kleine letters 1 april whahahaha!
 

DeletedUser30385

Guest
De letterlijke vertaling van : "für über Telekommunikation erbrachte immaterielle Leistungen" = "voor over telecomminicatie opgebrachte inmateriële diensten"
Dus niet Virtuele transacties

en elke rechter zal deze wet afkeuren, omdat men nooit en te nimmer voor iets moet betalen wat niet bestaat ;)

Ook is het zo dat wetten van andere landen nooit en te nimmer in een ander land kunnen worden toegepast, anders zouden de duitse arbeiders die in nederland werken ook houderschapsbelasting moeten betalen als zij gebruik maken van de wegen om naar hun werkplek in nederland te rijden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser29466

Guest
als dit geen grapje is moet het dan ook als je in een ander land woond zoals nederland?
 

DeletedUser

Guest
:zwaar::zwaar:Eigenlijk vind ik het maar een verschrikkelijk domme wet.:mad::mad::zwaar::ridder:
 

DeletedUser

Guest
Is dat W11 er steeds uitlicht ook door een 1 aprilgrap of is dat echt zo? :rolleyes:
 
Bovenaan