United masters vs casual

Reactiescore
60
Re: Perfection vs. casual

raar dat je dit zegt aangezien je door je actie deze omstandigheden zelf hebt gecreëerd zeg maar gerust hypocriet

Raar is dat jij helemaal geen stamleiding meer bent maar toch nog verwacht dat je alles weet, en alles wilt beslissen. Enquête in de stam wordt gewoon genegeerd omdat jij en Ronald het er niet mee eens zijn. Waarom hou je dan überhaupt een enquête?
 
Reactiescore
133
Re: Perfection vs. casual

Een beter voorbeeld van hoe je een wereld wint is er eigenlijk niet.

Dit topic wordt nogal overheerst door Wolf vs ex-Wolf en ex-Style. Er is één partij die daar winst uit haalt en nog een makkelijke ook. Welke partij dat is? Zie de titel van het topic.
 

DeletedUser

Guest
Re: Perfection vs. casual

Een beter voorbeeld van hoe je een wereld wint is er eigenlijk niet.

Dit topic wordt nogal overheerst door Wolf vs ex-Wolf en ex-Style. Er is één partij die daar winst uit haalt en nog een makkelijke ook. Welke partij dat is? Zie de titel van het topic.

Dat zijn wij van Perfection :D:D:D:D:D
 
Reactiescore
2
Re: Perfection vs. casual

Door hier elkander steekjes te geven en elkaar te beschuldigen van dit of dat en daarbij wat inside info te geven over je stam. Daar doe je alleen jezelf en je stam te slechte mee. Anderen gaan dit lezen en kunnen hier gebruik van maken. Just sayin.
Maarja het blijft propaganda en het is af en toe wel is leuk om te lezen. :D
 
Reactiescore
92
Re: Perfection vs. casual

Een beter voorbeeld van hoe je een wereld wint is er eigenlijk niet.

Dit topic wordt nogal overheerst door Wolf vs ex-Wolf en ex-Style. Er is één partij die daar winst uit haalt en nog een makkelijke ook. Welke partij dat is? Zie de titel van het topic.

Dat overheersen valt sterk mee vergeleken met andere topics. Hier is 1/3 P. en een gedeelte outsiders.
Het onderwerp is inderdaad wel vol met wolf, maar dat is vooral omdat slecht nieuws veel interessanter is dan goed nieuws ;) Ik kan wel telkens vertellen hoe goed het bij ons gaat, qua veroveringen, massa's, activiteit, structuur, skills etc., maar een discussie hierover zal niet lang standhouden. Niet zolang mensen het tegendeel kunnen bewijzen, maar die komen dit weekend nog wel. Loopt momenteel een vrij grote massa op ons.
Hiermee probeer ik wel te zeggen dat we niet de makkelijke partij zijn die jij nog in je hoofd hebt. We zijn geen marham en S.A.S meer. :)

Het probleem van deze ruzie is onder andere dat zeehond en postduif ook nog in het superieure beeld hangen dat het top gaat in wolf. De roze bril die al meervoudig is herhaald ;)
Met alle gevolgen van dien. De enquetes gaan ondertussen al op de Noord-Koreaanse manier. :D Ook grote frustraties wanneer het toch even niet goed blijkt te zijn, dan wordt de fout hoofdzakelijk bij een ander gelegd.

Ze moeten meer open staan voor andere meningen en nieuwe kennis, als je dat niet kan, dan is leiderschap niet de beste rol in een stam. Controle houden over jezelf is belangrijk, zwijg desnoods, maar ga geen -om jeroens woorden te gebruiken- kansloze enquetes houden :rolleyes: Hiermee geef je een duidelijk boodschap naar de leden toe, aangegeven met een specifieke vinger :p


Door hier elkander steekjes te geven en elkaar te beschuldigen van dit of dat en daarbij wat inside info te geven over je stam. Daar doe je alleen jezelf en je stam te slechte mee. Anderen gaan dit lezen en kunnen hier gebruik van maken. Just sayin.
Maarja het blijft propaganda en het is af en toe wel is leuk om te lezen. :D

Ik wist het al hoor, maar zoiets haal ik niet zo snel op het AF. Ook op ons eigen fora zwijg ik hoofdzakelijk. Het punt is dat ze geen gedeelde fora meer hebben en dit de enigste manier is om het nog gezamelijk te kunnen bespreken :D
 
Reactiescore
60
Re: Perfection vs. casual

Dat overheersen valt sterk mee vergeleken met andere topics. Hier is 1/3 P. en een gedeelte outsiders.
Het onderwerp is inderdaad wel vol met wolf, maar dat is vooral omdat slecht nieuws veel interessanter is dan goed nieuws ;) Ik kan wel telkens vertellen hoe goed het bij ons gaat, qua veroveringen, massa's, activiteit, structuur, skills etc., maar een discussie hierover zal niet lang standhouden. Niet zolang mensen het tegendeel kunnen bewijzen, maar die komen dit weekend nog wel. Loopt momenteel een vrij grote massa op ons.
Hiermee probeer ik wel te zeggen dat we niet de makkelijke partij zijn die jij nog in je hoofd hebt. We zijn geen marham en S.A.S meer. :)
Ruzie wordt altijd groter op het AF, daar is het ook voor.
Het probleem van deze ruzie is onder andere dat zeehond en postduif ook nog in het superieure beeld hangen dat het top gaat in wolf. De roze bril die al meervoudig is herhaald ;)
Met alle gevolgen van dien. De enquetes gaan ondertussen al op de Noord-Koreaanse manier. :D Ook grote frustraties wanneer het toch even niet goed blijkt te zijn, dan wordt de fout hoofdzakelijk bij een ander gelegd.
Dat is waarom de ruzie is ontstaan, waarom ie loopt en wss ook waarom hij uiteindelijk zal eindigen :p
Ze moeten meer open staan voor andere meningen en nieuwe kennis, als je dat niet kan, dan is leiderschap niet de beste rol in een stam. Controle houden over jezelf is belangrijk, zwijg desnoods, maar ga geen -om jeroens woorden te gebruiken- kansloze enquetes houden :rolleyes: Hiermee geef je een duidelijk boodschap naar de leden toe, aangegeven met een specifieke vinger :p
Het moge duidelijk zijn dat dit een van de redenen is dat wij als drietal weg wilden, en waarom er zich nu allerlei mensen bij ons melden om erbij te komen.
Ik wist het al hoor, maar zoiets haal ik niet zo snel op het AF. Ook op ons eigen fora zwijg ik hoofdzakelijk. Het punt is dat ze geen gedeelde fora meer hebben en dit de enigste manier is om het nog gezamelijk te kunnen bespreken :D
Ben ook blij dat we die niet hebben, AF negeert toch makkelijker :p
 

DeletedUser76676

Guest
Re: Perfection vs. casual

ik zou zeggen doe gerust voort, nog een paar pagina's en ik pak de popcorn al boven :p
 
Reactiescore
133
Re: Perfection vs. casual

Hiermee probeer ik wel te zeggen dat we niet de makkelijke partij zijn die jij nog in je hoofd hebt. We zijn geen marham en S.A.S meer. :)

Tenzij ik me vergis hebben wij elkaar ooit op een andere wereld ontmoet, in dat geval maak je op het moment enkel nog verwachtingen waar. Casual zou een leuk einde kunnen krijgen :)
 

DeletedUser75798

Guest
Re: Perfection vs. casual

Tim gaat hier gewoon winnen hoor, gaat wolf internen & pakt P.
 
Reactiescore
92
Re: Perfection vs. casual

Tenzij ik me vergis hebben wij elkaar ooit op een andere wereld ontmoet, in dat geval maak je op het moment enkel nog verwachtingen waar. Casual zou een leuk einde kunnen krijgen :)

Ahja je zat ook op w8, hadden we even over gepraat, maar het is toch even weggezakt hoe dat nou zat, kwam er toch op neer dat je vrij vroeg was gestopt en een dik oordeel gaf over de winnaars? (Je zat duidelijk bij de verliezende partij :rolleyes:)

Wat bedoel je ermee, dat ik enkel verwachtingen waarmaak? :confused:
 

DeletedUser71121

Guest
Re: Perfection vs. casual

Toch leuk hoe jullie willen laten uitschijnen te weten wat er allemaal gezegd word en dan toch nog allemaal zo hard falen :rolleyes: Jeroen en ik zouden de enige zijn die tegen waren als jullie het allemaal zelf geloven is het goed zeker :D

En Theo'tje ik begrijp dat je gefrustreerd bent omdat we die NAP niet willen die jullie dachten dat al geregeld was voor jullie weg gingen. Je was zelf al zo vriendelijk die NAP nog snel even aan te nemen. Maar de dag dat ik een NAP ga aannemen met mensen die ik niet moet hebben omdat we dezelfde vijand hebben is toch nog heel ver weg. Dan kan ik NAP's gaan sluiten met de halve casual. Iemand van P. toevallig interesse in een NAP? Want we hebben beiden oorlog met MaHraM en zo zijn er nog tientallen. En over dat vergelijken met Tiger jullie doen toch ook hetzelfde? Tiger verlaat de stam en valt meteen aan omdat hij (en bij uitbreiding P) niks konden toen. Jullie verlaten de stam maar willen wel die NAP want ja dat front en de deff beetje problematisch veronderstel ik. :rolleyes:

Wie weet gaat P deze wereld wel winnen hierdoor maar ik heb het er echt voor over.
 

DeletedUser65921

Guest
Re: Perfection vs. casual

Ach dat is enkel nadelig voor jullie :eek:

Wij concentreren ons wel op de werkelijke vijand en als je ons aanvalt slaan we wel ff terug, benieuwd wie dan gaat vv'en, aangezien degenen die dat deden het allemaal afgetrapt zijn :eek:

En ik hoop dat je zelf beseft dat je vergelijking nergens op slaat? Je moet natuurlijk wel als je geen deftig argument hebt voor je ongefundeerde woede, snap ik wel.
 
Reactiescore
338
Re: Perfection vs. casual

Toch leuk hoe jullie willen laten uitschijnen te weten wat er allemaal gezegd word en dan toch nog allemaal zo hard falen :rolleyes: Jeroen en ik zouden de enige zijn die tegen waren als jullie het allemaal zelf geloven is het goed zeker :D

En Theo'tje ik begrijp dat je gefrustreerd bent omdat we die NAP niet willen die jullie dachten dat al geregeld was voor jullie weg gingen. Je was zelf al zo vriendelijk die NAP nog snel even aan te nemen. Maar de dag dat ik een NAP ga aannemen met mensen die ik niet moet hebben omdat we dezelfde vijand hebben is toch nog heel ver weg. Dan kan ik NAP's gaan sluiten met de halve casual. Iemand van P. toevallig interesse in een NAP? Want we hebben beiden oorlog met MaHraM en zo zijn er nog tientallen. En over dat vergelijken met Tiger jullie doen toch ook hetzelfde? Tiger verlaat de stam en valt meteen aan omdat hij (en bij uitbreiding P) niks konden toen. Jullie verlaten de stam maar willen wel die NAP want ja dat front en de deff beetje problematisch veronderstel ik. :rolleyes:

Wie weet gaat P deze wereld wel winnen hierdoor maar ik heb het er echt voor over.


We zijn ook met enkele spelers die veel deff hebben en die NIET bang zijn om wat deff te missen en zoals Laurens al zei zitten de spelers die vv draaien hier.
 

DeletedUser75195

Guest
Re: Perfection vs. casual

Toch leuk hoe jullie willen laten uitschijnen te weten wat er allemaal gezegd word en dan toch nog allemaal zo hard falen :rolleyes: Jeroen en ik zouden de enige zijn die tegen waren als jullie het allemaal zelf geloven is het goed zeker :D

En Theo'tje ik begrijp dat je gefrustreerd bent omdat we die NAP niet willen die jullie dachten dat al geregeld was voor jullie weg gingen. Je was zelf al zo vriendelijk die NAP nog snel even aan te nemen. Maar de dag dat ik een NAP ga aannemen met mensen die ik niet moet hebben omdat we dezelfde vijand hebben is toch nog heel ver weg. Dan kan ik NAP's gaan sluiten met de halve casual. Iemand van P. toevallig interesse in een NAP? Want we hebben beiden oorlog met MaHraM en zo zijn er nog tientallen. En over dat vergelijken met Tiger jullie doen toch ook hetzelfde? Tiger verlaat de stam en valt meteen aan omdat hij (en bij uitbreiding P) niks konden toen. Jullie verlaten de stam maar willen wel die NAP want ja dat front en de deff beetje problematisch veronderstel ik. :rolleyes:

Wie weet gaat P deze wereld wel winnen hierdoor maar ik heb het er echt voor over.


Dringend tijd dat je je kop eens vanboven het zand haalt Ronald. Hoe het er voor stond en staat wint P. zowiezo. We halen nergens winsten op P. Enkel op tweederangsstammen als atzec en DAS. Niet echt om mee te stoefen als we telkens accounts verliezen en zo ook de grip op P. Jullie gaan nu weer focussen op een andere stam terwijl P. gewoon twee wekelijks hun clears op jullie afstuurt. Maar dat beseffen is dan weer te moeilijk zeker?

Jullie reacties dat we net een stuk landverraders zijn slaan dan ook weer nergens op. Dat we zouden weggaan is op voorhand aangekondigd. Ik wou nog iets laten weten maar kreeg al de kans niet meer door Fancy. die meteen ging kicken. Ik was nl. op reis en kreeg dus die kans niet. Waardoor jullie dachten dat ik niets ging laten weten. De dag erna heb ik Jeroen aangesproken maar die zijn kop was waarschijnlijk weer bloedrood van woede en was niet eens in staat te luisteren.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Re: Perfection vs. casual

altijd wel gedacht dat Wolf vol idioten zat :p alleen niet gedacht dat het ook bij de leiding zat :eek:

verder blijven P.spelers noobs
 
Reactiescore
60
Re: Perfection vs. casual

En Theo'tje ik begrijp dat je gefrustreerd bent omdat we die NAP niet willen die jullie dachten dat al geregeld was voor jullie weg gingen. Je was zelf al zo vriendelijk die NAP nog snel even aan te nemen. Maar de dag dat ik een NAP ga aannemen met mensen die ik niet moet hebben omdat we dezelfde vijand hebben is toch nog heel ver weg. Dan kan ik NAP's gaan sluiten met de halve casual. Iemand van P. toevallig interesse in een NAP? Want we hebben beiden oorlog met MaHraM en zo zijn er nog tientallen. En over dat vergelijken met Tiger jullie doen toch ook hetzelfde? Tiger verlaat de stam en valt meteen aan omdat hij (en bij uitbreiding P) niks konden toen. Jullie verlaten de stam maar willen wel die NAP want ja dat front en de deff beetje problematisch veronderstel ik. :rolleyes:
Die NAP zelf instellen was misschien niet heel netjes, maar wat jij in het vetgedrukt meld zegt genoeg. Op 9 november, rond 23:15 kregen wij de volgende PM:

Fancy. vandaag om 23:15 uur
De NAP is beeïndigd door meningsverschillen binnen de stam.

Ik dacht dat jullie al een plan hadden opgesteld als jullie er zolang over hebben nagedacht om te vertrekken.

Maar vluchten zonder plan en dan tijd verrekken door een NAP te verklaren vinden de meesten een beetje messensteken actie.

Kan me daarin wel vinden.

Met vriendelijke groet,
Fancy. | Leider W-pack

Echter heb ik de volgende ochtend via mijn VV de volgende screen gemaakt:
611eb31a80.png


Dit geeft dus duidelijk aan dat de meerderheid van wolf voor een NAP was, en dat de enquête zelfs nog bezig was. Ik zeg zeker niet dat ik dit heel netjes speel, want dit is in principe vertrouwlijke informatie van wolf, maar als men mij zo belachelijk wil maken op het forum ga ik maar gezellig mee doen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Perfection vs. casual

Wiens stomme idee was het om een bg met i aan te gaan?!?
 

DeletedUser63643

Guest
Re: Perfection vs. casual

altijd wel gedacht dat Wolf vol idioten zat :p alleen niet gedacht dat het ook bij de leiding zat :eek:

verder blijven P.spelers noobs

Klopt Tim, dit is ook casual, dus logisch van die noobs en ook logisch dat die dan gaan winnen, puur om te leren hoe dat is. :D (Ik weet dat al dan, maar toch)

Nooit geweten dat we de frustaties bij de tegenstander al op dat niveau hadden. :D

Kunnen we het topic niet beter modder gooien noemen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan