United masters vs casual

DeletedUser65921

Guest
Omdat jullie stamleiders zo boos waren dat ik spelers die niet in de oorlog zaten en wel aan jullie kant stonden meetelde, lijkt me dan redelijk onlogisch dat die aan onze kant er wel bij zouden tellen.

Ik zeg nergens dat wij het zo goed doen, er is ook redelijk wat gefaald aan onze kant. Echter betekent dat niet dat jullie niet nog veel harder falen, wat niemand aan jullie kant lijkt te beseffen en ik dus probeer duidelijk te maken.
 

DeletedUser77389

Guest
Omdat jullie stamleiders zo boos waren dat ik spelers die niet in de oorlog zaten en wel aan jullie kant stonden meetelde, lijkt me dan redelijk onlogisch dat die aan onze kant er wel bij zouden tellen.

Ik zeg nergens dat wij het zo goed doen, er is ook redelijk wat gefaald aan onze kant. Echter betekent dat niet dat jullie niet nog veel harder falen, wat niemand aan jullie kant lijkt te beseffen en ik dus probeer duidelijk te maken.

AHA, tja ik ga niet over de rest van de stam maar kan zeggen dat het op Dusty prima gaat en misschien af en toe een foutje heb gemaakt in de afgelopen massa. Dat van die niet meetellende spelers snap ik niet helemaal want deel van ~I~ heeft in iedergeval mij en grades aangevallen dus neem aan dat het nu geen 14 meer dan kan zijn ;)
 

DeletedUser65921

Guest
Ja en spelers die mij aanvielen of oracle telden ook niet mee toen wij er winst op maakten ;)

Die massa op jou faalde zwaar, dat klopt zeker.
 

DeletedUser65921

Guest
Als het goed is mag het ook gezegd worden.

Maar ik vind het beetje belachelijk hoe sommige mensen hier komen stoefen met prestaties die een kleuter van 3 ook kunnen halen.
 

DeletedUser77389

Guest
Als het goed is mag het ook gezegd worden.

Maar ik vind het beetje belachelijk hoe sommige mensen hier komen stoefen met prestaties die een kleuter van 3 ook kunnen halen.

nou nou :p daar gaat je gezellige bui weer :(. maar oke laat je kunstjes zelf maar zien dan he ;)
 

DeletedUser65921

Guest
Nou als ik een kleuter 30 defjes in elk dorp geef blockt die ook alles, dat is geen prestatie :D
Just my point.

En ben ik mee bezig, tot deze namiddag maar welisaar, daarna heb ik betere dingen te doen :p
 

DeletedUser77389

Guest
Nou als ik een kleuter 30 defjes in elk dorp geef blockt die ook alles, dat is geen prestatie :D
Just my point.

En ben ik mee bezig, tot deze namiddag maar welisaar, daarna heb ik betere dingen te doen :p

30 deffjes per dorp? weet niet waar jij dat uit concludeert maar denk dat jij meer deff heb gekregen voor je massa dan ik heb gevraagd/gekregen
 

DeletedUser65921

Guest
Het ging toch niet over jou :eek:

In de postduif barbs vond ik minimum 13 def per dorp tot 27.

Bij onze kla12 ging er nog geen muurlevel af na 70 shortrange clears, ik denk niet dat mijn schatting van 30 er ver naast gaat zitten :)

Haphaphap heeft nu ook op 10 velden van mij overal 15 def gezet omdat hij met stacks van 8 def erin slaagt bakken met dorpen te verliezen.
 
Reactiescore
92
Dead, dat figuur gelooft slechts zijn eigen waarheid.

Reageren op jouw reactie op mij, jouw mening over goed/slecht reageer ik niet langer op. Dat je verwacht dat wij weten wanneer jullie inactief zijn is ook niet het reageren waard, het hele I AZTEC en SHIP(overmacht) verhaal is ook begrijpelijk voor een persoon dat niet verblind is met grootheidswaanzin. Je onduidelijke verwijzingen ook achterwege:
dragonfriend zei:
En je faalt samen als stam als je def ergens nutteloos aanvraagt om dan elders met tekorten te zitten, inderdaad
dragonfriend zei:
En nee ik heb het over het hele verbond United Stabbers, want jullie werken samen tegen ons.
Je commentaar op onze stacks in miniclusters van minder dan 20 dorpen naast een cluster van 1500 is ook geen discussie waard.

Dan blijft over dat je zegt dat ik ongefundeerde uitspraken doe, zou je die even willen aanwijzen?
En een soortgelijk kunstje doen als dusty wordt lastig, gezien dusty een 300 graden front had en dragon niet meer dan 90. ;) Maar hij vind vast wel argumenten waarom het voor hem zoveel zwaarder is dan wij om vervolgens zijn prestatie uit te vergroten.
 

DeletedUser65921

Guest
Spion ed ;)
Wat een onzin was dat joh, benieuwd waar je dat weer vandaan haalt.

Ik blijf erbij dat die stacks overdreven groot zijn, tuurlijk moet je in een minicluster hoog stacken, maar je kan ook overdrijven.
Al helemaal als je erna komt stoefen met je stacks, wat geen prestatie is, maar eerder een gebrek aan inzicht.

Overmacht zei je zelf al op skype dat je je gewoon in een positie hebt gezet waar SHIP kansloos is, wat ik ook toegaf. Moet je er wel bijnemen dat daar dan andere zaken ook bijkomen, je kan niet het ene zeggen en het andere ontkennen.

En ik zou niet weten waarom ik zou zeggen dat ik beter def dan dusty, is niet te vergelijken, de ene meer front, de ander meer incs.
 
Reactiescore
92
Ex-spion/saboteur/leugenaar/rat was geen onzin. Met Ex bedoelde ik dat het in het verleden was, dit was dan ook niet de reden tot kicken, wel waarom ik hem sinds hij uit style ging in de gaten heb gehouden. Dat jij het bewijs niet hebt betekend niet dat het er niet is.

Het blijft leuk om iemand 400 clears te zien verliezen, met defensief minimaal verlies en tegelijkertijd stuurt de aanvaller uit dezelfde dorpen fakes op een stamgenoot, wat die fakes en de hele poppenkast eromheen volledig nutteloos maakte. Zou het voor jou meer inzichtelijk zijn wanneer er 10 def in stond, zodat jij je zin kreeg en die dorpen kon veroveren voordat hij er defence in had kunnen krijgen? Kom op zeg.

Jullie hebben het specifiek over kwantitatieve overmacht, ik gebruikte het begrip in de werkelijke betekenis, een situatie waar je niets aan kunt doen, dus dat jullie uiteindelijk verliezen. Ik kan echt wel twee verschillende zaken ontkennen en bevestigen. ;)
Ook Ship-leden erkennen de Bg met AZTEC, overmacht is er wel, maar het kwantitatieve valt reuze mee. :D
 

DeletedUser65921

Guest
Dat zeg ik toch niet?

Ik zeg dat muur niet eens omlaag na 70 clears ver overdreven is, 10 def zou te weinig zijn :p
Je moet gewoon gaan inschatten.

Tuurlijk is het leuk zoiets te zien, echter is het volstrekt belachelijk dat te gaan voorstellen als een prestatie die je hebt geleverd.
Dat is al de hele tijd mijn punt, maar rond de pot dat er hier altijd gedraaid wordt joh. Gewoon iets toegeven in plaats van over iets anders dat er vaag mee te maken heeft gaan maken blijft toch wel een heel erg moeilijke zaak voor velen.

En ik denk dat ik toch wel weet of spelers voor mijn stam spioneren, beter dan anderen :rolleyes2:
Zoals weeral eerder op skype gezegd, Q kwam er nog goed mee overeen en ging hem niet aanvallen (zoals wederzijds) that's it.

Zoals ik je al eerder ook zei, ik weet al lang dat we verliezen
Not a single fuck is given, ik heb al genoeg werelden gewoon, het gaat om de fun en uitdaging die je er uit haalt.
En je weet evengoed als ik hoe nuttig Aztec is, dus in praktijk noppes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71298

Guest
Wat een helden daar in Zero en F.
Massa sturen, account hacken om het te slopen, een kapot account aanvallen en nu weer een massa op een kapot account.
Niveau is ver te zoeken.
Eerst zeggen dat ze een datum gaan geven, daarna ineens radiostilte en dan gewoon vrolijk verder gaan met aanvallen.
 
Reactiescore
60
Ex-spion/saboteur/leugenaar/rat was geen onzin. Met Ex bedoelde ik dat het in het verleden was, dit was dan ook niet de reden tot kicken, wel waarom ik hem sinds hij uit style ging in de gaten heb gehouden. Dat jij het bewijs niet hebt betekend niet dat het er niet is.

Het blijft leuk om iemand 400 clears te zien verliezen, met defensief minimaal verlies en tegelijkertijd stuurt de aanvaller uit dezelfde dorpen fakes op een stamgenoot, wat die fakes en de hele poppenkast eromheen volledig nutteloos maakte. Zou het voor jou meer inzichtelijk zijn wanneer er 10 def in stond, zodat jij je zin kreeg en die dorpen kon veroveren voordat hij er defence in had kunnen krijgen? Kom op zeg.

Jullie hebben het specifiek over kwantitatieve overmacht, ik gebruikte het begrip in de werkelijke betekenis, een situatie waar je niets aan kunt doen, dus dat jullie uiteindelijk verliezen. Ik kan echt wel twee verschillende zaken ontkennen en bevestigen. ;)
Ook Ship-leden erkennen de Bg met AZTEC, overmacht is er wel, maar het kwantitatieve valt reuze mee. :D
De enige reden dat wij blijven hameren op de grote overmacht is omdat jullie niet willen dat stammen als zero-t werden meegeteld. Verder ontken ik de BG met aztec of I, want het is algemeen bekend dat die er is
 

DeletedUser6532

Guest
Wat een helden daar in Zero en F.
Massa sturen, account hacken om het te slopen, een kapot account aanvallen en nu weer een massa op een kapot account.
Niveau is ver te zoeken.
Eerst zeggen dat ze een datum gaan geven, daarna ineens radiostilte en dan gewoon vrolijk verder gaan met aanvallen.

Ween ween ween, wij horen jou ook alleen als het slecht gaat :p
 

DeletedUser71298

Guest
Ween ween ween, wij horen jou ook alleen als het slecht gaat :p

We horen jou ook alleen nadat je weer stabs aan het uitdelen bent geweest.
Leer spelen met een beetje waardigheid, dan hoef ik ook niet constant aan te tonen dat zero bestaat door laag spel.

Die nap heb ik namelijk nog steeds niks van gehoord terwijl je die wel zou geven.
Wanneer gaat de volgende hack plaatsen vinden? 1ste aankomstdag of weer de 2de?

Spijtig dat postduif maar 50% heeft gekregen.
Zijn gehele account had permanente ban moeten krijgen.
 
Bovenaan