Uitbreiding FA

Reactiescore
11
Hoi!

Ik zou een voorstel willen doen om de FA uit te breiden met extra sjablonen

Mijn voorstel zou zijn om de huidige structuur te behouden. Momenteel heb je A & B (zelf instellen) en C (op basis van beschikbare GS).

De uitbreiding die ik zou willen voorstellen is om de sjablonen A & B (eventueel C) te koppelen aan groepen. Wissel je van groep? Dan ook van sjabloon.

Mocht dit een te ingrijpende verandering zijn zou de uitbreiding ook kunnen gebeuren op basis van twee extra sjablonen wat er vier totaal maakt. Twee sjablonen moeten offensief zijn, de andere twee moeten defensief zijn.

Op deze manier kan er sneller en effectiever gefarmd worden zonder dat je regelmatig handmatig je sjablonen hoeft te wijzigen. Dit zal de gebruiksvriendelijkheid vergroten.

Hoor graag jullie feedback!
 
Upvote 0
Reactiescore
11
echt geen idee waar je het over hebt

Sjablonen moet je nu handmatig aanpassen als je ze wilt wijzigen tussen Off & Deff of als je ze van hoeveelheid wilt veranderen. Sneller en handiger zou het zijn als je de sjablonen van de FA kan aanpassen aan een groep indien gewenst. Zodat wanneer je de FA opent in een bepaalde groep, bijvoorbeeld OFF dat je daar ook aanvallende sjablonen hebt klaar staan. Ga je daarna naar je DEFF groep dat hier je verdedigende sjablonen staan. Zie het onderstaande voorbeeld:

DEFF dorp
Schermafbeelding 2023-07-15 om 04.33.50.png
OFF dorp
Schermafbeelding 2023-07-15 om 04.34.32.png

Het idee hierachter is dat je niet constant handmatig je FA hoeft aan te passen maar dat je net zoals troepen sjablonen in de verzamelplaats meerdere opties kan inzetten en eventueel zou kunnen koppelen aan groepen.

Niet ingewikkeld, wel aanzienlijk makkelijker en sneller.
 
Reactiescore
0
Ik heb wel eens verzocht om de C knop te wijzigen;
er ligt immers zelden 100% van wat de C knop zegt, omdat er vaak meefarmers zijn
dus dat je C kan instellen als percentage van de huidige functie van C
dat werd afgewezen omdat Inno het graag simpel houdt
dus ik vrees dat je je Hcav op A zal moeten invullen en je Lcav op B, al zou ik het wel fijn vinden wat je voorstelt
hoewel... ik heb vaak in early game mijn 1e dorp gemixed, dus dan heb ik 750 Hcav en 750 Lcav in hetzelfde dorp, dus dan zou het groepen concept niet functioneel zijn voor hetzelfde doeleinde
 
Bovenaan