TWweekblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Gegroet, Geache, Hallo.

Ik als TWweekblad-reporter had graag een artikel geschreven over W10, aangezien dit al enkele edities is geleden.

Helaas zat ik met niet te veel ideeën. Enkel een noodgeval-idee.

Vandaar mijn vraag, of jullie als W10-leden, geen interessant onderwerp hebben, waar jullie een artikeltje over willen lezen...


Met vriendelijke groeten,
Sven.
 

DeletedUser

Guest
Een kleine samenvatting van wat er afgelopen maanden is gebeurt?
Welke oorlogen spelen zich af?
Misschien Shinpü eens interviewen, toch een top waardige stam met zo wienig leden.

Er zjn zo veel dingen waar je over kan gaan schrijven...

Het is triest dat je als reporter zelf niets weet, heel bedroevend...
 

DeletedUser

Guest
Een kleine samenvatting van wat er afgelopen maanden is gebeurt?
Welke oorlogen spelen zich af?
Misschien Shinpü eens interviewen, toch een top waardige stam met zo wienig leden.

Er zjn zo veel dingen waar je over kan gaan schrijven...

Het is triest dat je als reporter zelf niets weet, heel bedroevend...

Aangezien ik op geen enkele wereld speel & toch reporter, voor alle werelden, heb ik zo enkele 'standaard-ideeën', laat ons zeggen. Ik kan deze gerust gebruiken & een deel van de lezers zal daar tevreden mee zijn. Andere dan helaas niet.

Vandaar dat ik net iéts beter probeer te doen, door 'originele' -door de wereld gekozen- ideeën uit te werken.

Of dit dan zo triest is, betwijfel ik, maar goed.
 

DeletedUser

Guest
Aangezien ik op geen enkele wereld speel & toch reporter, voor alle werelden, heb ik zo enkele 'standaard-ideeën', laat ons zeggen. Ik kan deze gerust gebruiken & een deel van de lezers zal daar tevreden mee zijn. Andere dan helaas niet.

Vandaar dat ik net iéts beter probeer te doen, door 'originele' -door de wereld gekozen- ideeën uit te werken.

Of dit dan zo triest is, betwijfel ik, maar goed.

Dit moet je mij toch even uitleggen, je wilt voor alle werelden een artikel schrijven of voor een bepaalde wereld, maar kan nooit de situatie inschatten want je speelt er zelf niet...
 

DeletedUser

Guest
Dit moet je mij toch even uitleggen, je wilt voor alle werelden een artikel schrijven of voor een bepaalde wereld, maar kan nooit de situatie inschatten want je speelt er zelf niet...

Bekijk mijn artikels in editie 71 eens. Ook op die werelden speel ik niet.

Als je ervan houdt, kom je maar met een onderwerp.
Voor een discussie heb ik vandaag namelijk geen zin, mijn excuses. Indien je werkelijk wil discussiëren, doe je dat morgen maar via PM.
 

DeletedUser25010

Guest
Dit moet je mij toch even uitleggen, je wilt voor alle werelden een artikel schrijven of voor een bepaalde wereld, maar kan nooit de situatie inschatten want je speelt er zelf niet...

Oftewel, alleen als speler van W10 kan je iets over W10 in het TWW schrijven? Slaat nergens op.

Misschien dat je eens moet kijken naar zijn andere stukjes die hij heeft gemaakt. Ik vind het altijd een fijn stukje leesvoer namelijk.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil wel eens weten hoe het kan dat een stel Dispar knuppels onder de naam Sangu zo "goed" presteerd :p
 

DeletedUser

Guest
schrijf maar een artikel over hoe weinig actie de grote stammen hier voeren...
ze zouden beter eens een deftige oorlog voeren maar hebben allemaal te veel schrik voor hun eigen dorpen
 

DeletedUser

Guest
Ik wil wel eens weten hoe het kan dat een stel Dispar knuppels onder de naam Sangu zo "goed" presteerd :p
Het zijn de shinpü knuppels die ons motiveren want we willen snel tot bij jullie komen:p
 

DeletedUser

Guest
Ik kom ongeveer tot 5 posts hier.

Jongens het moet toch zijn opgevallen dat W10 echt reporters mist, en artikelen. Als er dan een reporter zegt bereid te zijn om wat te schrijven en even inventariseert... jongens toch .. waarom ga je hem daar op afschieten?
Ik zou als ik de reporter was geweest daar niet eens meer op geantwoord hebben. Respectloos vind ik dat.

En zo krijgen we zeker niet meer artikelen erbij als men zo doet! Het is nog altijd vrijwillig dus elke intentie moet je belonen.

Sommige van de reacties die ik hier lees, kunnen echt niet hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Shinpu vs CoN - War on Ice?

FuS - Shaken, not stirred? (Zie hun constante punten aantal, doch speler wisselingen en een hoop over en weer met overname van dorpen)

Happy - Bovenaan maar muisstil? Waar moeten we de conspiracy tegen hen zoeken?

Templar en Guerra - Fusie mislukt. Enige behaalde resultaat tot dusverre: De vijandige stammen zijn nog steeds bij elkaar: NewQED. Is het wel ooit Temp + Guerra tegen NewQED en Gens geweest? Of gaat dit tussen Lange en Nils, en worden alle omliggende slechts gevraagd om hier aan bij te dragen?

Sangu - Een nieuwe start en het gaat hard... hoe staat het ervoor?

W10 - Internen, internen en nog eens internen. Hoe kijken de ervaren spelers tegen deze leegstroom? Wie roept het een halt toe, of komen we in een volgende fase?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik moet zeggen, een paar punten die je noemt zijn goede onderwerpen!
 

DeletedUser

Guest
Een intervieuw met Cupra en Plox the Fox. De twee cupido's van w10.
 

DeletedUser

Guest
De vogeltjes fluiten en de krekels strijken hun vleugels langs elkaar. Het is 4 uur in de ochtend, en Uchka staart vanaf een hoge heuvel in de verte. Hij kijkt uit over een dal en daar in de verte, niet meer dan een stipje, is de grote stad Moela te zien.
Uchka is aanvoerder van het leger van de Orcs. Dagen, weken, maanden hebben ze uitgekeken naar dit moment. De strijd is dan eindelijk in zicht.

"Moela is nu binnen bereik mannen! " schreeuwt Uchka over de legioenen hoofden heen.

"Wapens zijn gesmeed, geolied en aangescherpt! Jullie kunnen jullie naam waar maken, binnenkort is Moela van ONS!!!"

Een hevig gebrul weerklinkt er vanachter de heuvel. Enthousiaste strijders die eindelijk krijgen waar ze zo lang en hard voor hebben gewerkt!

"Binnen het uur zullen we uitrukken, maak jezelf gereed! Bereid je voor op de grootste strijd die jullie ooit hebben geleverd!!"

Wederom weerklinkt een oergeluid. Het vogelgezang houdt op en her en der kun je zwermen met vogels zien opvliegen. Het uur is aangekondigd. De natuur reageert verschrikt.

Dan... een uur later ...

De legers van Uchka bestormen Moela massaal... Geen boogschutters op de muren, de grote poort van de stad gaat met een enkele slag van de ram neer...

Verdwaasd staat Uchka nu op het plein van Moela. Alle huizen staan te koop en er is geen hond te beleven.

"Uch" zegt Uchka. " Houdt het ooit op, dat internen?"
 

DeletedUser

Guest
De vogeltjes fluiten en de krekels strijken hun vleugels langs elkaar. Het is 4 uur in de ochtend, en Uchka staart vanaf een hoge heuvel in de verte. Hij kijkt uit over een dal en daar in de verte, niet meer dan een stipje, is de grote stad Moela te zien.
Uchka is aanvoerder van het leger van de Orcs. Dagen, weken, maanden hebben ze uitgekeken naar dit moment. De strijd is dan eindelijk in zicht.

"Moela is nu binnen bereik mannen! " schreeuwt Uchka over de legioenen hoofden heen.

"Wapens zijn gesmeed, geolied en aangescherpt! Jullie kunnen jullie naam waar maken, binnenkort is Moela van ONS!!!"

Een hevig gebrul weerklinkt er vanachter de heuvel. Enthousiaste strijders die eindelijk krijgen waar ze zo lang en hard voor hebben gewerkt!

"Binnen het uur zullen we uitrukken, maak jezelf gereed! Bereid je voor op de grootste strijd die jullie ooit hebben geleverd!!"

Wederom weerklinkt een oergeluid. Het vogelgezang houdt op en her en der kun je zwermen met vogels zien opvliegen. Het uur is aangekondigd. De natuur reageert verschrikt.

Dan... een uur later ...

De legers van Uchka bestormen Moela massaal... Geen boogschutters op de muren, de grote poort van de stad gaat met een enkele slag van de ram neer...

Verdwaasd staat Uchka nu op het plein van Moela. Alle huizen staan te koop en er is geen hond te beleven.

"Uch" zegt Uchka. " Houdt het ooit op, dat internen?"

Prachtig.
 

DeletedUser10875

Guest
Ik denk dat Priory wel mooie onderwerpen heeft aangekaart.

Daar moet je vast wel iets leuks van kunnen maken Black Cactus.
 

DeletedUser

Guest
Shinpu vs CoN - War on Ice?

FuS - Shaken, not stirred? (Zie hun constante punten aantal, doch speler wisselingen en een hoop over en weer met overname van dorpen)

Happy - Bovenaan maar muisstil? Waar moeten we de conspiracy tegen hen zoeken?

Templar en Guerra - Fusie mislukt. Enige behaalde resultaat tot dusverre: De vijandige stammen zijn nog steeds bij elkaar: NewQED. Is het wel ooit Temp + Guerra tegen NewQED en Gens geweest? Of gaat dit tussen Lange en Nils, en worden alle omliggende slechts gevraagd om hier aan bij te dragen?

Sangu - Een nieuwe start en het gaat hard... hoe staat het ervoor?

W10 - Internen, internen en nog eens internen. Hoe kijken de ervaren spelers tegen deze leegstroom? Wie roept het een halt toe, of komen we in een volgende fase?

Die onderwerpen zou ik graag lezen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan