Tww: w14

DeletedUser21830

Guest
Nee, ik moet er bijna van snotteren, van emotie, bij zoveel positiefs naar elkaar. *snif*
Ik zal het moeten afdrinken, denk ik. :D
 

DeletedUser

Guest

Omdat het zo anti-TEVA is zeker? Lollig dat toen er één enkel zinnetje tegen Dei stond het afgekraakt werd. :p

Begrijp me niet verkeerd, de antwoorden van m'n ondervraagden boeien me absoluut niet. Maar ik wil toch even op de hypocrisie wijzen :p
 

DeletedUser14549

Guest
Omdat het zo anti-TEVA is zeker? Lollig dat toen er één enkel zinnetje tegen Dei stond het afgekraakt werd. :p

Begrijp me niet verkeerd, de antwoorden van m'n ondervraagden boeien me absoluut niet. Maar ik wil toch even op de hypocrisie wijzen :p

ik vind het zelf ook een leuk artikel. Dat het een beetje 'anti-TEVA' is opgebouwd vind ikzelf inderdaad ook niet erg... Maar het is me ook te doen omdat het simpelweg in mijn omgeving gebeurd. Dat maakt het artikel ook wel interessant voor me.... :D
 

DeletedUser52941

Guest
Omdat het zo anti-TEVA is zeker? Lollig dat toen er één enkel zinnetje tegen Dei stond het afgekraakt werd. :p

Begrijp me niet verkeerd, de antwoorden van m'n ondervraagden boeien me absoluut niet. Maar ik wil toch even op de hypocrisie wijzen :p

Neen :O
Ik vind gewoon mooi
 

DeletedUser44159

Guest
Omdat het zo anti-TEVA is zeker? Lollig dat toen er één enkel zinnetje tegen Dei stond het afgekraakt werd. :p

Begrijp me niet verkeerd, de antwoorden van m'n ondervraagden boeien me absoluut niet. Maar ik wil toch even op de hypocrisie wijzen :p

Ik vind het eerlijk gezegd een iets mindere uitgave deze keer.
 

DeletedUser

Guest
alweer een mooi artikel!

en of het artikel nu slecht is of niet,dat ligt eigenlijk niet in shynra z'n handen,hij stelt enkel de vragen.
 

DeletedUser44159

Guest
alweer een mooi artikel!

en of het artikel nu slecht is of niet,dat ligt eigenlijk niet in shynra z'n handen,hij stelt enkel de vragen.

Mijn opmerking is dan ook niet naar shynra gericht uiteraard.
Ik zeg enkel eerlijk mijn bevinding over het artikel.
Shynra zijn stijl van artikels vind ik persoonlijk zelf mooi en interresant om lezen.
En dat hij hier de tijd voor neemt (voor tenslotte enkel het vermaak van de lezer) verdient respect.
Denk dat dit ook eens gezegd mag worden.

gunter,
 

DeletedUser

Guest
Mijn opmerking is dan ook niet naar shynra gericht uiteraard.
Ik zeg enkel eerlijk mijn bevinding over het artikel.
Shynra zijn stijl van artikels vind ik persoonlijk zelf mooi en interresant om lezen.
En dat hij hier de tijd voor neemt (voor tenslotte enkel het vermaak van de lezer) verdient respect.
Denk dat dit ook eens gezegd mag worden.

gunter,

volledig mee akkoord ;)
 

DeletedUser

Guest
Hele interessante speler om te interviewen, hopelijk komen er meer als deze.
 

DeletedUser2522

Guest
Interview met Wobke is mss ook een ideetje met de huidige gang van zaken :)
 

DeletedUser60131

Guest
Mindere uitgave. Het interview dan. En niet omdat het anti - Teva is. Want dat zijn we wel gewend. Maar meer de slappe antwoorden die eruit komen. Had meer inhoud verwacht. Maja Rofl is zowieso mysterieuze stam. Hoor je weinig van maar groeien lekker door. Is denk ik hun grote kracht.
 
Bovenaan