TWw ideeën

DeletedUser

Guest
de val van ptcm.
hoe verschillende personen van w6 de toekomst van w6 zien. (niet alleen propaganda, van wij winnen.)
de diplomatiek van verschillende stammen en de vraag waarom ze dat zo doen.

zoiets?>
 

DeletedUser19123

Guest
Hee waarom neem je, als je zo geweldig goed bent, dan niet een front tegen BoK?

Want dat is al meerdere keren gevraagd, en dan vlucht je.

Als jij een front acc tegen BoK neemt, neem ik een daar aan grenzend account wel, kun je je grote mond eens waarmaken.

Want je bent een cheap ass met een enorm grote mond, maar hij durft het niet te bewijzen.

Kun je pronken met W15, maar daar spelen nog 3 anderen op, en 1 ding weet ik zeker, jij doet er helemaal niet veel, zelf gehoord van een speler :)

Dus ja, het blijft nog steeds bij enorme praatjes, kom maar op.. :)

Gaap.... Ik heb een mooi eigen account die ik niet ga ruilen en zeker niet wat ik ervoor heb moeten doen om hem zo te krijgen. Daarbij ben ik ook trots op mijn account en een echte kenner zou dat beamen^^

Ik heb nooit een gevecht uit de weg gegaan op w6 niet op w7 niet op w11 niet en op w15 niet...

Op w15 heb ik ff een periode gehad dat ik er niet zoveel gedaan heb (een week of 4 a 5) maar ja de ene keer is pieter heel veel aanwezig en dan marcel en dan ik of andersom maar dat doet er niet toe... Dat is het mooie als je in een goede team werkt.

Daarbij vlucht ik voor niemand en daar kan ***² over mee praten wat die allemaal niet geprobeerd hebben om mij te stoppen.

Maare als je nog meer aanmerkingen heb over dingen waar je geen verstand van heb stuur dan ff een pm anders ben ik dadelijk diegene weer die aant spammen is;)
 

DeletedUser

Guest
Gaap.... Ik heb een mooi eigen account die ik niet ga ruilen en zeker niet wat ik ervoor heb moeten doen om hem zo te krijgen. Daarbij ben ik ook trots op mijn account en een echte kenner zou dat beamen^^

Ik heb nooit een gevecht uit de weg gegaan op w6 niet op w7 niet op w11 niet en op w15 niet...

Op w15 heb ik ff een periode gehad dat ik er niet zoveel gedaan heb (een week of 4 a 5) maar ja de ene keer is pieter heel veel aanwezig en dan marcel en dan ik of andersom maar dat doet er niet toe... Dat is het mooie als je in een goede team werkt.

Daarbij vlucht ik voor niemand en daar kan ***² over mee praten wat die allemaal niet geprobeerd hebben om mij te stoppen.

Maare als je nog meer aanmerkingen heb over dingen waar je geen verstand van heb stuur dan ff een pm anders ben ik dadelijk diegene weer die aant spammen is;)

Doe je zo ie zo al met al die onzin die jij regelmatig uitkraamt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Gaap.... Ik heb een mooi eigen account die ik niet ga ruilen en zeker niet wat ik ervoor heb moeten doen om hem zo te krijgen. Daarbij ben ik ook trots op mijn account en een echte kenner zou dat beamen^^

Ik heb nooit een gevecht uit de weg gegaan op w6 niet op w7 niet op w11 niet en op w15 niet...

Op w15 heb ik ff een periode gehad dat ik er niet zoveel gedaan heb (een week of 4 a 5) maar ja de ene keer is pieter heel veel aanwezig en dan marcel en dan ik of andersom maar dat doet er niet toe... Dat is het mooie als je in een goede team werkt.

Daarbij vlucht ik voor niemand en daar kan ***² over mee praten wat die allemaal niet geprobeerd hebben om mij te stoppen.

Maare als je nog meer aanmerkingen heb over dingen waar je geen verstand van heb stuur dan ff een pm anders ben ik dadelijk diegene weer die aant spammen is;)



ben je moe ? want je gaapt =)
 

DeletedUser

Guest
Krijg al hartstikke veel hulp van de gevraagde stammen/spelers voor m'n sollicitatie-artikel,
alleen heb ik van niet allemaal al 'n antwoord, dus ka nik 'm nog niet afschrijven:(
 

DeletedUser

Guest
Ik zal er helaas de tijd niet voor hebben (nieuwe omstandigheden in 't echte leventje) om constant reporter te zijn.
Het lijkt me wel leuk om af en toe (één keer per maand?) een artikel te schrijven en dat gewoon op 't forum te posten,
houdt wel in dat ik nog steeds vragen kom stellen af en toe.
Als daar vraag naar is wil ik dat best doen.
Het artikel over de val van PT|CM verschijnt ook spoedig op 't forum (en dan komt vast de vlaag van kritiek:p)
 

DeletedUser

Guest
Ik zal er helaas de tijd niet voor hebben (nieuwe omstandigheden in 't echte leventje) om constant reporter te zijn.
Het lijkt me wel leuk om af en toe (één keer per maand?) een artikel te schrijven en dat gewoon op 't forum te posten,
houdt wel in dat ik nog steeds vragen kom stellen af en toe.
Als daar vraag naar is wil ik dat best doen.
Het artikel over de val van PT|CM verschijnt ook spoedig op 't forum (en dan komt vast de vlaag van kritiek:p)

Zolang het op waarheid berust is zal het wel meevallen.
 
Bovenaan