TW Weekblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser28363

Guest
Leuk stukje, maar je zou ook kunnen stellen dat zijn naam juist erg goed gekozen was.
Enkel geluk heeft hem in de eerste plaats zo ver gebracht het gebrek aan skills is de oorzaak van de huidige toestand van zijn account. :D
 

DeletedUser

Guest
Noskills heeft goed gestreden endat moet iedereen respecteren. Hij heeft het ver gebracht en ik vind eerlijk gezegd dat hij een zeer mooi en uniek naam heeft gekozen.
Maar zoals je ziet, ook al ben je goed in het spel dat je de onverwachte kunt verwachten, dat is wat het spel juist zo leuk maakt.
Veel spelers maken soms de fout zoals Noskills, vele denken dat omdat ze groot zijn, niemand iets zou doen... ik zeg wel "vele", dus niet iedereen.
Dat is de grootste fout dat je kunt bedenken in dit spel.

Je haalt het of je haalt het niet :)

Zeer mooie artikel SnowBow, mooie begin.
 

DeletedUser

Guest
Snowbow leer kijken er is wel Tww topic:D
Alleen dan ook voor ideeen:p

Dankjewel allemaal:D
 

DeletedUser44091

Guest
Deze is beter te zien en je kan ideeen beter via AF PM of IG PM doen, want anders kan je het straks niet meer overzien ;)

Forum mod sluit die andere maar :D
 

DeletedUser50576

Guest
Noskills heeft goed gestreden endat moet iedereen respecteren. Hij heeft het ver gebracht en ik vind eerlijk gezegd dat hij een zeer mooi en uniek naam heeft gekozen.
Maar zoals je ziet, ook al ben je goed in het spel dat je de onverwachte kunt verwachten, dat is wat het spel juist zo leuk maakt.
Veel spelers maken soms de fout zoals Noskills, vele denken dat omdat ze groot zijn, niemand iets zou doen... ik zeg wel "vele", dus niet iedereen.
Dat is de grootste fout dat je kunt bedenken in dit spel.

Je haalt het of je haalt het niet :)

Zeer mooie artikel SnowBow, mooie begin.

goed gestreden?

je bent tog dom als je al je defence naar 2 aanvallen gaat sturen, en daarna pas achter komt, o ik denk dat ze mij massaal gaan aanvallen?
verder staat er dat hierdoor hij niet kon snipen.. maar snipen kan je ook met aanvals troepen.

en idd zoals ik al zei een noobje zonder defence, meerdere vinden defence in het begin noob, je ziet wat er van gekomen is ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan