TW-Weekblad

DeletedUser

Guest
Funkey, ik vind het ontroerend dat je BOB² opschrijft als dat we ooit oorlog hebben gehad met BWR... Maar meer als allemaal 1 clear naar Cluc zijn hoofddorp sturen was het niet :p
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste, TOPP!!! dat er wat instaat ! :)

Maar, even een paar puntjes. 1, probeer ietwat minder tekst (of duidelijker, minder langdradig). 2. Wat statistiekjes is ook leuk. 3. Ook Order heeft tijdje in BWR gezeten, wat overigens geen groot suc6 was :p
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat de tekst al duidelijker zou zijn als er minder bb codes in zouden staan ^^
 

DeletedUser25484

Guest
Jah, idd wel waar.
Zal ik voor mijn volgende artikels op letten ;)
 
Reactiescore
30
En je bent ook de BG met Ares vergeten, dacht ik?
 

DeletedUser

Guest
er zijn zoveel dingen vergeten
als je de hele geschiedenis van -BWR- gaat maken krijg je 5 kantjes en dat is een beetje veel
 

DeletedUser25484

Guest
Ik heb idd wel stukken er bewust uitgelaten, zoals sommige spelers al zeiden. Lange artikels lezen niet leuk.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb idd wel stukken er bewust uitgelaten, zoals sommige spelers al zeiden. Lange artikels lezen niet leuk.

maar je bronnen blijven controleren
vraag des noot nog iemand waardoor je het zeker weet
 

DeletedUser

Guest
Voor wanneer je nog wat wil schrijven,
je kan heel misschien wel een boeiend verhaal schrijfen over ~TNR~,
want dat is echt een topstam,
maargoed, ik ga dit morgen wel is even lezen, is vast boeiend..
 

DeletedUser

Guest
Voor wanneer je nog wat wil schrijven,
je kan heel misschien wel een boeiend verhaal schrijfen over ~TNR~,
want dat is echt een topstam,
maargoed, ik ga dit morgen wel is even lezen, is vast boeiend..

een echte top stam? xD dan zou dat mogelijk alleen door de deurmat komen maar verder XD
 

DeletedUser9529

Guest
een echte top stam? xD dan zou dat mogelijk alleen door de deurmat komen maar verder XD

dan zit daar nog bas2... we hebben hem al 2mil geinternd, stoer he :rolleyes:
tjah, dan wou hij zijn vv beeindigen om ons te kunnen pesten en ging hij naar TNR... wat niet echt zal helpen ^^
 

DeletedUser3877

Guest
BWR is dus wel begonnen in K24 ofzo, daar werden ze geplet door legion, toen herstarten ze en kwamen ze in zuidwest terecht.

tja cluc kan ook dingen achter houden of vergeten.

maar vooral verdraaien, was zijn hobby
 
Bovenaan