TW Weekblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22609

Guest
Nergens kun je reageren hierop, en het lijkt me niet verboden dat te doen, dus bij deze open ik dit topic.

Het is om het Twweekblad te bespreken, en er tegen in te gaan;)

Ikzelf ben het niet mee eens met de het stuk uit nummer 41, vind je het gek dat we het rustig aan doen!? ik ben zelf al 7 edels kwijtgeraakt, en zie waar het me geraakt, dat is ook niet motiverend dus speel ik liever op safe.

Ik daag anderen uit hier tegen in te gaan:p
 

DeletedUser

Guest
Dat wij een 'saaie' wereld zijn heeft enkel met onze instellingen te maken
snelheid: 1
en dat we niet goedkoop kunnen nabouwen.
 

DeletedUser

Guest
vindt smurf wel erg safe en saai zoveel punten
ze liggen bij zoveel stammen maar zie nog geen oorlogen
 

DeletedUser

Guest
Elke agressieve speler is al wat edels kwijt denk ik...Het valt gwn minder op omdat alles spaarzaam gebruikt moet worden
 

DeletedUser

Guest
Toch kies je daar zelf voor met je stam, hoe saai het is...

Uit onze rimstam hebben er al 2 spelers top5 def gestaan, en hebben we zelf 2 spelers top5 def gebracht paar weken geleden.

ja je groeit wat trager, boeien, voor de ranking doen we het niet, its all about fun, beuken tot je geen troepen meer hebt, en hopen dat de tegenstander sneller zonder zit :D:D
 

DeletedUser22609

Guest
Toch kies je daar zelf voor met je stam, hoe saai het is...

Uit onze rimstam hebben er al 2 spelers top5 def gestaan, en hebben we zelf 2 spelers top5 def gebracht paar weken geleden.

ja je groeit wat trager, boeien, voor de ranking doen we het niet, its all about fun, beuken tot je geen troepen meer hebt, en hopen dat de tegenstander sneller zonder zit :D:D

ik denk dat het ook wel komt, daar ben ik het helemaal mee eens, anders is er geen fuck aan, maar kom op, de tijd is er daarvoor nog niet en dat wil niet zeggen dat wij slapen :)
 

DeletedUser

Guest
Ben laatst een edeltrein verloren, dat heeft meer gekost dan gedacht.

Ongeveer 60 pakketjes * (ongeveer) 30k GS each.

Komt op zo'n 1.800.000 GS each ongeveer, dat is best een hoop;)
 

DeletedUser

Guest
Onder het TWweekblad forum kan je hierover bespreken.
 

DeletedUser23576

Guest
vindt smurf wel erg safe en saai zoveel punten
ze liggen bij zoveel stammen maar zie nog geen oorlogen

Waarom draai je het niet om?

Andere stammen liggen tegen Smurf. aan, waarom proberen zij niet Smurf. van plek 1 te rammen?
 

DeletedUser

Guest
commentaar op artikels kun je in de uitgaven-thread geven (zie tww forum). geef aub opbouwende kritiek ;) als je ideen hebt om het tww te verbeteren vind je daarvoor ook een thread in het tww forum. en natuurlijk heb je ook de mogelijkheid de reporters per PM/chat te bereiken.
hier is dus niet de juiste plek ;)

.closed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan