tw-tools

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Waarom moet je al onze gemakken laten zien :((

Voor dit dacht iedereen dat wij hardcore spelers zijn die alles via de rekenmachine uit rekende.

Nu denken ze :'Wat een stel luilakken'
Volgens mij staat Deorum voor Luiheid en dus de nederlandse vertaling van Opus Deorum 'Nieuwe Luiheid (Style)' betekent

OnTopic
Good Job <3
 

DeletedUser

Guest
Hele mooie Tool, ik vind het bijzonder goed dat het voor alle TW-servers is.
 

DeletedUser

Guest
Ik dacht dat Amokro de Nederlandse vertalingen deed :S nou het zal wel. Maar over een tijdje komt het Frans er ook :)
 

DeletedUser

Guest
Ze hebben een tijd afgesproken om aan te melden, en afgesproken om in NW te spawnen.
 
Reactiescore
0
ja dat heb ik ook gedaan met mijn stam maarjah op het tijdstip zelf waren er maar 7 online:rolleyes: 7 mans stam dus toen was ik nadat ik WARLO had opgericht naar VAE gegaan:)
 

DeletedUser

Guest
Hoe zit het eigenlijk met de veiligheid van TW-Tools. Kunnen de makers van het programma jouw aanvalsplannen bekijken of zijn deze beveiligd?
 

DeletedUser

Guest
Nice question ;-)
Well - as everything is stored in database tables, the programmer (me) could examine it. But: for what reason? If someone attacks me, I see it on TW - don't need a database for that.

You need to trust me. But be sure - it's a kind of philosophy for a programmer like me. If you knew on HOW MANY systems for customers e.g I have access to...
 

DeletedUser324

Guest
Mooi dat deze tools er nu eindelijk ook zijn voor de NL server.
Goed werk mannen (Good job Alfred)

Nu hoef ik niet meer alles oldskool uit te rekenen (met alle risico's vandien hehe).

Maar die aanvalsplanner, 't zal wel aan mij liggen maar ik krijg mn overzichtje niet als ik een plan maak. Dus, wat doe ik fout?
 

DeletedUser

Guest
can i post this on other TW fora as well?

and it look very good, better then TWplus :cool:

dus thumbs up! ga zo door@
 

DeletedUser

Guest
Mooi dat deze tools er nu eindelijk ook zijn voor de NL server.
Goed werk mannen (Good job Alfred)

Nu hoef ik niet meer alles oldskool uit te rekenen (met alle risico's vandien hehe).

Maar die aanvalsplanner, 't zal wel aan mij liggen maar ik krijg mn overzichtje niet als ik een plan maak. Dus, wat doe ik fout?


Dag Rush,

Bedankt voor je reactie. Wat je vraagt betreft, eerst het standaardantwoord: heb je de FAQ gelezen? Indien toch:

1) Creëer een plan
2) Voeg oorsprongen en doelen aan het plan toe
3) Bewerk de plangroep
4) ! Vergeet deze niet te selecteren in de checkbox !
5) Creëer een aanval

Als je op de aanvalpagina niets ziet verschijnen in het dropdown menu, dan is het punt 4 waar je op moet letten.

Groetjes,

YellowTribe
Namens Alfred. J. Quak
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
lol bij xig op den engels is er ook al over gesproken sommige vinden het goed :D andere minder :eek:
ik ga het gebruiken als ik het nodig vind :)
 

DeletedUser324

Guest
Ah ik was vergeten ze apart nog aan te vinken bij Plangroep.
Wist niet dat dit nog nodig was ook.

Thnx!
 

DeletedUser

Guest
*Werk van Goden

En daarbij heb ik een mooie: Finis coronat opus. (=Het resultaat bekroont het werk.)
 

DeletedUser736

Guest
Mijn latijnboek beweerd dat het ook bouwwerk of vestingwerk kan zijn, maar ik neem wel aan dat er gewoon werk is bedoeld... :rolleyes:

Maar ff Ontopic:

Nice Work, Mister Quak! ;)
Maar kan wel geen Nederlands spellen: "Mijn boek over Latijn beweert..."
Met een T, dus.
 

DeletedUser

Guest
opus, operis o: zaak (in dit geval nom. o enk.)
Deus, dei m: god (in dit geval gen. m mv. DUS: van de goden)

Samen: De zaak van de goden

Ik heb jaren Latijn gestudeert en tot op deze dag geef ik nog altijd Latijn aan mensen van het 6de middelbaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan