TW ligt eruit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Ligt tw eruit?
Ik krijg deze berichten bij het openen van de pagina;

Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met nl16.tribalwars.nl
Suggesties:
Ga naar tribalwars.*nl
Probeer de pagina opnieuw te laden
Zoeken met Google:
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Zou mooi zijn ;)
Het eerste taakje voor de community manager :O
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Idd
Bedankt Coma's :)
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Hij werkt wel weer bij mij hoor, ik zat er nog op nl :p
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Deze webpagina is niet beschikbaar
Google Chrome kan de webpagina niet laden, omdat het te lang duurt voordat nl16.tribalwars.nl reageert. De website is mogelijk offline of misschien heeft u problemen met uw internetverbinding.
Hier zijn enkele suggesties:
Laad deze webpagina later opnieuw.
Controleer uw internetverbinding. Start alle routers, modems, of andere netwerkapparaten die u gebruikt opnieuw op.
Voeg Google Chrome als toegestaan programma toe aan de instellingen van uw firewall of antivirussoftware. Als dit al een toegestaan programma is, kunt u het verwijderen uit de lijst met toegestane programma's en het opnieuw toevoegen.
Als u een proxyserver gebruikt, controleert u uw proxyinstellingen of neemt u contact op met uw netwerkbeheerder om te controleren of de proxyserver werkt. Als u denkt dat u geen proxyserver zou moeten gebruiken, past u uw proxyinstellingen aan: Ga naar het menu 'Gereedschap' > Instellingen > Geavanceerde instellingen weergeven... > Proxyinstellingen wijzigen... > LAN-instellingen en verwijder het vinkje uit het selectievakje bij 'Een proxyserver voor het LAN-netwerk gebruiken'.

Alweer?
 

DeletedUser

Guest
[12:12] <+tw|Infinitum> Het probleem is bekend, we hopen dat dit spoedig opgelost kan worden
[12:12] <+tw|Infinitum> Onze excuses voor het ongemak
 

DeletedUser56218

Guest
Momenteel ondervinden we helaas problemen wat de beschikbaarheid betreft. Momenteel zijn de technici het probleem aan het onderzoeken / verhelpen, we hopen spoedig weer beschikbaar te zijn. Tot die tijd vragen we nog even geduld uit te oefenen, excuses voor het ongemak.

Ik wil vragen alles over dit probleem te verzamelen op het Bugs, Fouten & Serverproblemen-forum. Zo blijft alles overzichtelijk en netjes bij elkaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan