Tuurlijk mogen jullie je mening geven, maar dit is niet de geschikte plaats. Ik weet ook lang niet wat er allemaal gebeurd en waarom jullie het oneens zijn met de support, maar volgens mij kun je nog altijd bezwaar indienen bij een straf. Dit kun je accepteren, maar ook weigeren met een reden. Accounts worden dan pas verwijderd na 2 weken of als de pa is verlopen, dus ik neem aan dat er genoeg de tijd is om nog bezwaar in te dienen. Zoals ik lees en jullie mag geloven, is dit niet gedaan of met onvoldoende informatie en tja, dan is het inderdaad te laat als het account al verwijderd is.
Maar op het forum geld nog altijd;
§2.7 Schorsingen worden niet op het forum besproken. Schrijf in het forum dus geen chat, spel of forum-schorsingen. Ook het bespreken van het functioneren van de moderatoren hoort niet op het forum thuis. Gebruik hiervoor het support-systeem.
Is het account toch verwijderd, en je weet zeker dat het onterecht is, stuur dan een support naar het community management, duckje/kaneel dus. Leg daarin je situatie uit, wat de straf is, wat er in jouw ogen fout is gehandeld, en ik weet zeker dat je daarin goed wordt.
Het is onzin van die standaard antwoorden, die zul je waarschijnlijk vaak krijgen van game moderators, maar klachten over bepaalde straffen of moderators kun je altijd naar het community management sturen, en die sturen echt wel een reactie terug, en ik weet zeker dat je er dan wel in uit komt.
Jullie mogen uiteraard een mening hebben over de support, maar zoals ik al eerder zei hoef je hier niet een apart topic voor te maken. Je kunt of via de support een klacht indienen, maar er is ook al een tijdje een discussie aan de gang in het discussieforum over het straf systeem van tribalwars, en misschien kun je daar mee discussiëren wat jullie ervan vinden. Dit betekent niet gelijk speciafiek over deze straf, maar meer wat jullie van het huidige systeem vinden.
Het topic is
hier te vinden.
Verder ben ik ook altijd bereikbaar voor eventuele hulp of mag je ook je mening kwijt, maar voor ingame zaken kan ik jullie niet verder helpen. Met de rest kan ik jullie altijd helpen, dat weten jullie.
Deze discussie moet ik dus weer helaas sluiten, en ik hoop dat het nu wel duidelijk genoeg is. Mocht dit nog niet zo zijn, kun je hierover ook mij een pm sturen.