TW leiding

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Er wordt een straf gegeven, waarop men in beroep gaat
maar zonder pardon en zonder antwoord te geven wordt deze straf gewoon doorgedrukt
goed bezig hoor jongens!

Zo. En een straf wordt niet zomaar gegeven hoor jongens... En als de mod in kwestie een fout maakt, maak je bezwaar en zal die het zeker opnieuw bekijken. Het gebeurt wel eens dat een ban om die reden wordt opgeheven..

Hoe kan de mod het opnieuw bekijken als het account al bb is? Als je nog geen eens meer in beroep kan gaan zitten er toch wat foutjes in jullie beleid, aangezien het wellicht word gelezen maar geen flikker mee gedaan, je hebt tegenwoordig nog geen eens meer in spraak op iets.


Ffs de wereld word er iig niet leuker op.. dat die gasten hier pa puntjes voor krijgen man :eek:
 

DeletedUser29300

Guest
Er bestaat nog altijd een recht van vrije meningsuiting

dus ik begrijp niet dat jullie onderwerpen sluiten, als wij daar onze mening op geven
dit is zeker geen volwassen gedrag

wij geven onze mening over jullie acties

wees dan volwassen, en verweer je

en t spijt me ten zeerste, maar jullie zijn dik de mist in gegaan
met het zogenaamde objectief bekijken

inspraak, verweer inleggen ?

dan krijg je een standaard antwoord

waar je totaal niks mee kan
 

DeletedUser

Guest
vrij heids van mening uiting telt hier niet... ze hanteren het Khadafi beleid ;)
 

DeletedUser

Guest
dit is nu al de 2 e keer dat er door de leiding van tw vreemde straffen worden uitgedeeld; eerst bij mijn account nu bij simon; wat heeft MEM gedaan dat er niet objektief gestraft wordt???:confused:
 

DeletedUser

Guest
Is niet alleen bij MeM bok heeft ook haar problemen gekend met de mod's de macht is ze naar hun bolle kop gestegen.
 

DeletedUser29300

Guest
probleem van de baan ???


dus je gaat de straf van simon omkeren of hoe moet ik dat zien

trouwens je mag me altijd eens aanspreken als je precies wil weten wat dr allemaal mis gaat
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk mogen jullie je mening geven, maar dit is niet de geschikte plaats. Ik weet ook lang niet wat er allemaal gebeurd en waarom jullie het oneens zijn met de support, maar volgens mij kun je nog altijd bezwaar indienen bij een straf. Dit kun je accepteren, maar ook weigeren met een reden. Accounts worden dan pas verwijderd na 2 weken of als de pa is verlopen, dus ik neem aan dat er genoeg de tijd is om nog bezwaar in te dienen. Zoals ik lees en jullie mag geloven, is dit niet gedaan of met onvoldoende informatie en tja, dan is het inderdaad te laat als het account al verwijderd is.
Maar op het forum geld nog altijd;

§2.7 Schorsingen worden niet op het forum besproken. Schrijf in het forum dus geen chat, spel of forum-schorsingen. Ook het bespreken van het functioneren van de moderatoren hoort niet op het forum thuis. Gebruik hiervoor het support-systeem.

Is het account toch verwijderd, en je weet zeker dat het onterecht is, stuur dan een support naar het community management, duckje/kaneel dus. Leg daarin je situatie uit, wat de straf is, wat er in jouw ogen fout is gehandeld, en ik weet zeker dat je daarin goed wordt.

Het is onzin van die standaard antwoorden, die zul je waarschijnlijk vaak krijgen van game moderators, maar klachten over bepaalde straffen of moderators kun je altijd naar het community management sturen, en die sturen echt wel een reactie terug, en ik weet zeker dat je er dan wel in uit komt.

Jullie mogen uiteraard een mening hebben over de support, maar zoals ik al eerder zei hoef je hier niet een apart topic voor te maken. Je kunt of via de support een klacht indienen, maar er is ook al een tijdje een discussie aan de gang in het discussieforum over het straf systeem van tribalwars, en misschien kun je daar mee discussiëren wat jullie ervan vinden. Dit betekent niet gelijk speciafiek over deze straf, maar meer wat jullie van het huidige systeem vinden.
Het topic is hier te vinden.

Verder ben ik ook altijd bereikbaar voor eventuele hulp of mag je ook je mening kwijt, maar voor ingame zaken kan ik jullie niet verder helpen. Met de rest kan ik jullie altijd helpen, dat weten jullie.

Deze discussie moet ik dus weer helaas sluiten, en ik hoop dat het nu wel duidelijk genoeg is. Mocht dit nog niet zo zijn, kun je hierover ook mij een pm sturen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan