Tw is changing

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser24056

Guest
Mweuh, ik had gehakt altijd graag gehad als discussieerpunt, in ieder geval is hij toch wel beter dan krepox. Hij geeft duidelijk wel wat argumenten aan zonder leugens & gewoon zijn eigen mening. Zijn arrogantie & zijn zwartmaken van spelers blijft op hetzelfde standpunt. Dan zie je me altijd wel opduiken met mijn duidelijke mening.

Nu wil ik je niet afkraken ofzo hoor, maar jouw mening is in deze discussie juist helemaal niet duidelijk.
Wat krepox betreft heb je volledig gelijk, maar dat ligt vooral aan het onvermogen van krepox om de mening van een ander te interpreteren en te begrijpen.

Waarschijnlijk komt die jongen hier nu ook mee discussiëren.
 

DeletedUser48278

Guest
Nu wil ik je niet afkraken ofzo hoor, maar jouw mening is in deze discussie juist helemaal niet duidelijk.
Wat krepox betreft heb je volledig gelijk, maar dat ligt vooral aan het onvermogen van krepox om de mening van een ander te interpreteren en te begrijpen.

Waarschijnlijk komt die jongen hier nu ook mee discussiëren.

Overal waar zijn naam opduikt komt hij ineens tevoorschijn :D.
 

DeletedUser

Guest
W*******, nooit verwacht dat ik het met jou eens zou zijn, tegenwoordig zijn er geen toppers meer op TW, enkel mensen die denken dat ze het zijn.
 

DeletedUser

Guest
Ik wou een grote post maken, maar ik dacht dat ik ook gewoon dit kon posten.
 
Reactiescore
420
En net wanneer we denken niveau te hebben.....

Kijk je mag zeggen van mij wat je wilt hoor maar ik ben echt een pro :D Ik start al elke wereld in de top 10 gespeeld vanaf W11 :) Behalve op 12,13 en 19 :) Als iemand vraagt om vv te doen dan doe ik dat gelijk en ik doe altijd mee met een stamactie. Voor men stamgenoten ga ik door een vuur en ik ben een aardig persoon ( op skype & msn dan wel :D ) Ik vind mezelf toch echt tot de top horen :)
 

DeletedUser

Guest
Kijk je mag zeggen van mij wat je wilt hoor maar ik ben echt een pro :D Ik start al elke wereld in de top 10 gespeeld vanaf W11 :) Behalve op 12,13 en 19 :) Als iemand vraagt om vv te doen dan doe ik dat gelijk en ik doe altijd mee met een stamactie. Voor men stamgenoten ga ik door een vuur en ik ben een aardig persoon ( op skype & msn dan wel :D ) Ik vind mezelf toch echt tot de top horen :)

Noem het ego, maar ik geef je geen ongelijk.
Toppertje

Lik Lik
 

DeletedUser

Guest
Nu wil ik je niet afkraken ofzo hoor, maar jouw mening is in deze discussie juist helemaal niet duidelijk.
Wat krepox betreft heb je volledig gelijk, maar dat ligt vooral aan het onvermogen van krepox om de mening van een ander te interpreteren en te begrijpen.

Waarschijnlijk komt die jongen hier nu ook mee discussiëren.

Ik neem dit niet op als afkraking, zo gevoelig ben ik ook weer niet.

Hier dan:

Gehaktball heb ik al meerdere malen zien posten waaruit het verleden wel de waarheid is. Hem zie ik nooit posten met leugens, & be-argumenteerd wel degelijk alles wat tegen hem gaat. Alleen is hij niet origineel. Nog steeds is dit het oude liedje dat ik de laatste werelden van hem lees.

Wat ik gewoon bedoel is dat Gehaktball, stealer of faith al sinds W21 (of zelfs vroeger) zit af te kraken op het AF. Hij is een tijdje gestopt, komt hij terug, is hij weer bezig over hem. Dat is gewoon omdat hij stealer niet kan aanzien & wat mij wat irriteert. Kan ik ook zo'n topic gaan openen & alle namen benoemen dat ik niet kan uitstaan. Dat is natuurlijk de reden waarom ik impulsief & agressief tegenover hem reageer.

Uiteindelijk naar wat ik hoor is hijzelf een goede leider & een goed stamgenoot. Geen bezwaar natuurlijk, & er zitten heel wat feiten in zijn stukje van zijn topic. Ook al heel wat van gemerkt van sommigte hier die reageren, die hun tactiek uitleggen op het AF, waar ik dus echt over dacht van: voelt hij zich daar nu pro over of is hij nu aan het lullen? Alhoewel ga ik hem niet steeds over afkraken. Ik zal er wel mijn mening over geven, maar als hij er zich gelukkig mee voelt laat ik het erbij.

Krepox daarentegen is een aandachtgeiler & eenmaal hij zijn naam ziet staan, zal hij iedereen beginnen verwijten als noob. Dat is dus niveau onder vriespunt. Ik heb gehaktball al nummer 1 geweten, krepox nog nooit. Net als stealer of faith heb ik nog de top 5 geweten, dus hem kan ik dus geen noob noemen.

Kijk je mag zeggen van mij wat je wilt hoor maar ik ben echt een pro :D Ik start al elke wereld in de top 10 gespeeld vanaf W11 :) Behalve op 12,13 en 19 :) Als iemand vraagt om vv te doen dan doe ik dat gelijk en ik doe altijd mee met een stamactie. Voor men stamgenoten ga ik door een vuur en ik ben een aardig persoon ( op skype & msn dan wel :D ) Ik vind mezelf toch echt tot de top horen :)

Jij blijft gebanned worden ingame, hoe komt dat toch?
 

DeletedUser47551

Guest
Kijk je mag zeggen van mij wat je wilt hoor maar ik ben echt een pro :D Ik start al elke wereld in de top 10 gespeeld vanaf W11 :) Behalve op 12,13 en 19 :) Als iemand vraagt om vv te doen dan doe ik dat gelijk en ik doe altijd mee met een stamactie. Voor men stamgenoten ga ik door een vuur en ik ben een aardig persoon ( op skype & msn dan wel :D ) Ik vind mezelf toch echt tot de top horen :)
stuur me gs dan :D
Ik neem dit niet op als afkraking, zo gevoelig ben ik ook weer niet.

Hier dan:

Gehaktball heb ik al meerdere malen zien posten waaruit het verleden wel de waarheid is. Hem zie ik nooit posten met leugens, & be-argumenteerd wel degelijk alles wat tegen hem gaat. Alleen is hij niet origineel. Nog steeds is dit het oude liedje dat ik de laatste werelden van hem lees.

Wat ik gewoon bedoel is dat Gehaktball, stealer of faith al sinds W21 (of zelfs vroeger) zit af te kraken op het AF. Hij is een tijdje gestopt, komt hij terug, is hij weer bezig over hem. Dat is gewoon omdat hij stealer niet kan aanzien & wat mij wat irriteert. Kan ik ook zo'n topic gaan openen & alle namen benoemen dat ik niet kan uitstaan. Dat is natuurlijk de reden waarom ik impulsief & agressief tegenover hem reageer.

Uiteindelijk naar wat ik hoor is hijzelf een goede leider & een goed stamgenoot. Geen bezwaar natuurlijk, & er zitten heel wat feiten in zijn stukje van zijn topic. Ook al heel wat van gemerkt van sommigte hier die reageren, die hun tactiek uitleggen op het AF, waar ik dus echt over dacht van: voelt hij zich daar nu pro over of is hij nu aan het lullen? Alhoewel ga ik hem niet steeds over afkraken. Ik zal er wel mijn mening over geven, maar als hij er zich gelukkig mee voelt laat ik het erbij.

Krepox daarentegen is een aandachtgeiler & eenmaal hij zijn naam ziet staan, zal hij iedereen beginnen verwijten als noob. Dat is dus niveau onder vriespunt. Ik heb gehaktball al nummer 1 geweten, krepox nog nooit. Net als stealer of faith heb ik nog de top 5 geweten, dus hem kan ik dus geen noob noemen.



Jij blijft gebanned worden ingame, hoe komt dat toch?
Just for the record, ik heb wel al de top 5 geweten, zoals de vorige wereld stond ik een tijdje top 1. ^^
 

DeletedUser24056

Guest
Kijk je mag zeggen van mij wat je wilt hoor maar ik ben echt een pro :D Ik start al elke wereld in de top 10 gespeeld vanaf W11 :) Behalve op 12,13 en 19 :) Als iemand vraagt om vv te doen dan doe ik dat gelijk en ik doe altijd mee met een stamactie. Voor men stamgenoten ga ik door een vuur en ik ben een aardig persoon ( op skype & msn dan wel :D ) Ik vind mezelf toch echt tot de top horen :)

Dit klinkt als een sollicitatie. Mij hoef je niets te bewijzen, en het enige wat je hiermee bewijst is dat je jezelf nogal heel graag ziet.
 

DeletedUser

Guest
Een jaar geleden en langer waren er 10 van zulke topics.. iedereen flamde elkaar en zat je met een big smile zulke topics te lezen. Er waren altijd wel op een wereld 2 sterke stammen die op het forum een propaganda oorlog voerden. Nu zie je dit zelden of helemaal niet, enkel spam en dom gelul. Maar dit topic brengt tenminste weer een beetje leven in de brouwerij.


Ga je beginnen janken ja! Stealer of fail mag misschien wat minder ervaring hebben dan jij, maar hij doet hij enorm actief & doen wel heel wat vakantievervangingen voor hun stamleden. Dat jij dat niet doet, begrijpelijk, je ego zit in de weg daarvoor, maar daarom moet jij niet beginnen wenen over hem dat hij niets presteert. Je bent & blijft een arrogante lul & kan er niet tegen dat hij de top kan bereiken & jij niet meer. Geef toe, jouw tijd is over, de tijd van de wannabe's neemt het over, je kan er niet tegen dat de wannabe's de top inneemt & dat jij niet boven hun meer geraakt.

Ik kan me anders nog wel wat periodes op w12 herinneren met minstens 7 vv's van stamgenoten, en dan overdrijf ik niet. Dus wat je hier zegt klopt niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
stuur me gs dan :D

Just for the record, ik heb wel al de top 5 geweten, zoals de vorige wereld stond ik een tijdje top 1. ^^

Niet beginnen opscheppen omdat ik voor je opkom hé

Een jaar geleden en langer waren er 10 van zulke topics.. iedereen flamde elkaar en zat je met een big smile zulke topics te lezen. Er waren altijd wel op een wereld 2 sterkte stammen die op het forum een propaganda oorlog voerden. Nu zie je dit zelden of helemaal niet, enkel spam en dom gelul. Maar dit topic brengt tenminste weer een beetje leven in de brouwerij.

W5 & 7 waren de beste werelden ik herinner vollop propaganda. Achter W13 was het heftig verminderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan