[Speeltopic] TW Fotoquiz (Seizoen 1)

DeletedUser73803

Guest
Volkert is volgens mij vooral weer actueel omdat er een foto van hem was genomen, en er een discussie was of daarmee de voorwaarde waaronder hij vervroegt vrijkwam werden geschonden of niet?

Er staat er volgens mij geen eentje bij van mij. En ik had vast ook een aantal debiele antwoorden:p

Die foto is ook alweer een dik halfjaar geleden, heel actueel kunnen we dat niet noemen imo.
 

DeletedUser73016

Guest
Jij bent echt wereldvreemd hé:p

Wat wil je? Enige manier waarop ik nog iets hoor van wat er op de wereld gebeurd is, hier of als ik bewust zelf op zoek ga naar informatie. Soms staat BBC World of CNN op (maar klaarblijkelijk hebben ze het nog niet over het zika virus gehad (wel al eens van gehoord vaag), zal straks eens opzoeken wat het is, maar ik heb gehoord dat het niet echt dodelijk is, maar ervoor zorgt dat een belangrijk iets niet functioneert (bij kindjes die geboren worden krijgen dat als de moeder het heeft), maar moet het eens opzoeken.

Verder heb ik geen Facebook meer (en daar ben ik echt tevreden over, voel me veel, veel, veel beter zonder Facebook. Ik wil het nooit nog hebben). Twitter ben ik ook redelijk inactief. Ik ben naast hier enkel nog actief op Engelstalige forum (en ook nog een paar forums uit benelux). Op wie is de mol na kijk ik nooit nog Belgische TV. Eigen Kweek pak ik nu ook nog wel op. Heb gisteren toevallig eens komen eten gezien (het is altijd toevallig hoor als ik nog eens iets kijk. Zo staat s'nachts soms roulette op en heb ik dat pas na 1 uur door :p) en zag ik dat barca speelde. Soms herhalingen van voetbal, national geographic of iets zoals bbc world news. Ik ben altijd te lui om het te verzetten :p Maar meestal is het gewoon voor iets te hebben dat op de achtergrond speelt, en volg ik het meestal niet echt aangezien ik met andere dingen bezig ben.

Maar neen, ik ontwijk het nieuws echt wel, omdat dat mij slecht doet voelen, en ik mik enkel nog op de dingen die ik nog wil horen, en de rest (zeker binnenlands nieuws) boeit me totaal niet. En zenders zoals VTM zijn zo zwaar gay dat ik het op post 600 en zoveel heb gezet zodat ik het nooit nog moet zien. (pas op: ik hou van homo's (no hate), maar ik haat vtm)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73016

Guest
achja, je hebt gelijk. :) bedankt voor de organisatie trouwens.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
>current year
>not knowing eddy wally
>wow ;)
 

DeletedUser58575

Guest
ja dit is vind ik onzin. Eddy Wally is enorm bekend in Vlaanderen als zanger van volkse Nederlandstalige liedjes. Hij is onlangs overleden dus dat hoor je sowieso wel op de radio. Tenzij hij toen niet aanlag natuurlijk :bijl:

Je mag het onzin vinden of geen onzin vinden, ik kende hem niet :p

En ja nee, ik luister nooit radio, ik heb youtube en enkele playlists voor mijn muziek.
 

Deleted User - 2265087

Guest
ja dit is vind ik onzin. Eddy Wally is enorm bekend in Vlaanderen als zanger van volkse Nederlandstalige liedjes. Hij is onlangs overleden dus dat hoor je sowieso wel op de radio. Tenzij hij toen niet aanlag natuurlijk :bijl:

Ik hoor iedere dag de radio, zit iedere dag in de auto (nja, op dinsdag na, maar dinsdag kijk ik het nieuws meestal). Niets over gehoord. Dat ik me kan herinneren iig.
 

DeletedUser73016

Guest
Ashley komt uit de kast?

maus_is_gek.jpg


Ik hou van homo's is inderdaad wat anders dan dat ik homo ben. Ik val op meisjes, 100 procent zeker. Al denk ik wel soms iets meer zoals een vrouw dan bij de gemiddelde man, maar toch nog altijd overwegend mannelijk dus niets om je zorgen over te maken.

Als Vlaming is het wel een schande om niet te weten dat hij dood is. Als Nederlander is dat niet erg, ik ken toch geen Nederlandse zangers. Het doet me ook weinig zijn muziek.
 

DeletedUser58575

Guest
herkende je hem niet als de avatar van koenfighter dan? :p

Ja ik herknde de afbeelding als die van Koenfighter, net zoals ik bij voetbal ook een avatar herknde maar geen idee had hoe de persoon heette :p
 
Bovenaan