Tw eruit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik was gewoon online.
En vervolgens werd ik uitgelogd en kon ik nergens meer inloggen.

Ben ik de enige die dit heeft?
 

DeletedUser

Guest
Niet echt nodig om daar speciaal een topic voor aan te maken lijkt me...
 

DeletedUser64131

Guest
Kon je gewoon in praattopic zeggen..

jaa idd 20sec lag het plat
 

DeletedUser

Guest
Ik heb slecht nieuws voor je FaboG, maar ik vrees dat je account gehackt is.

Het feit dat je van je account afgegooid bent werd veroorzaakt door het inloggen van de hacker (zie het maar als een co die inlogt, de speler die op het acc zat wordt automatisch uitgelogd) en in de tijd dat jij niet in kon loggen heeft deze persoon een soort skimmer geïnstalleerd. Wanneer jij de volgende keer PA zult kopen, kun je op je afschriften veel meer geld kwijt zijn. Of je hebt een gloednieuwe pc gekocht. En een superdeluxe bureauset. Inclusief een relaxvakantie naar een tropisch eiland.
Er zijn slechts 2 oplossingen voor dit probleem.
1. Nooit meer PA komen, maar wil je doorspelen is dit natuurlijk geen optie.
2. Een (onnodig) lang gesprek met de support hebben. Als je gehackt wordt, moet je altijd de support aanspreken, maar het probleem is dat deze manier nieuw is en de support er (vermoedelijk) nog niet van op de hoogte zal zijn. Krijg je de persoon eindelijk overtuigd, heb je nog het probleem dat hij niet weet hoe hij je kan helpen en zal hij zijn meerdere (Duckje) bij moeten halen.

Ik zou gewoon even een supportaanvraag openen en daarin dus melden dat er een skimmer op je tw-account zit en even vragen of dat lid van het Supportteam je kan helpen. Laat je niet afschepen met 'zoiets is niet mogelijk' of 'alles is in orde', het kan je enorm veel geld en problemen opleveren!
Succes!
 

DeletedUser64131

Guest
Klopt heb het ook eens voorgehad, support aanvraag indienen :) zal het beste zijn
 

DeletedUser64131

Guest
Heb je nu die support ingediend? :) zou anders nare gevolgen kunnen hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan