Tw beginnen anno 2021?

Reactiescore
0
Hoi. Ik ben Cas en ik kom van tw2 af. Het probleem met tw2 is alleen dat de meeste goeden weg zijn, dat mensen met kronen werelden begonnen te winnen en dat er hierdoor nog meer mensen weg zijn gegaan. Zo zijn werelden van duizenden spelers teruggegaan naar amper 200-300 op de nieuwste wereld. Ik dacht dat tw1 dan nog wel doder zou zijn, want ja, dat is de voorloper, maar tot mijn verbazing was het forum van tw honderdduizend keer bevolkter dan die van tw2. Nu is mijn vraag of het anno 2021 nog zin heeft om van tw2 naar tw over te stappen. Ofwel of ik deze tw2 wereld nog af zal maken en daarna definitief de overstap zou maken.

Gr. Cas
 

DeletedUser69389

Guest
Hoi. Ik ben Cas en ik kom van tw2 af. Het probleem met tw2 is alleen dat de meeste goeden weg zijn, dat mensen met kronen werelden begonnen te winnen en dat er hierdoor nog meer mensen weg zijn gegaan. Zo zijn werelden van duizenden spelers teruggegaan naar amper 200-300 op de nieuwste wereld. Ik dacht dat tw1 dan nog wel doder zou zijn, want ja, dat is de voorloper, maar tot mijn verbazing was het forum van tw honderdduizend keer bevolkter dan die van tw2. Nu is mijn vraag of het anno 2021 nog zin heeft om van tw2 naar tw over te stappen. Ofwel of ik deze tw2 wereld nog af zal maken en daarna definitief de overstap zou maken.

Gr. Cas
Nja hier is er ook veel pay to win. Alleen wel wat minder. Beginnen kan altijd.
 
Reactiescore
1.145
Heb zelf nooit tw 2 gespeeld maar volgensmij zijn de grootste verschillen dat tw 2 volledig pay to win is waar het hier helaas ook wel een onderdeel van het spel geworden is dat toch wel een stuk meer mee valt + je kunt vrij eenvoudig zelf op 1 wereld premium punten (de currency waar je normaal voor moet betalen) farmen en dan op de volgende wereld gebruiken.
en tweede punt is dat dit toch wel grotere aantallen zijn dan op tw 2 zal waarschijnlijk even wenen zijn maar als je de account management truukjes beetje onder de knie hebt is dat ook wel prima te doen.
 
Reactiescore
167
Hoi. Ik ben Cas en ik kom van tw2 af. Het probleem met tw2 is alleen dat de meeste goeden weg zijn, dat mensen met kronen werelden begonnen te winnen en dat er hierdoor nog meer mensen weg zijn gegaan. Zo zijn werelden van duizenden spelers teruggegaan naar amper 200-300 op de nieuwste wereld. Ik dacht dat tw1 dan nog wel doder zou zijn, want ja, dat is de voorloper, maar tot mijn verbazing was het forum van tw honderdduizend keer bevolkter dan die van tw2. Nu is mijn vraag of het anno 2021 nog zin heeft om van tw2 naar tw over te stappen. Ofwel of ik deze tw2 wereld nog af zal maken en daarna definitief de overstap zou maken.

Gr. Cas


Hey Cas,


Als ik je een tip mag geven, je moet speedrondes spelen =*)!
Als je speedtips zoekt: Flexiicution#1365

Kusjes!
 
Reactiescore
5.693
Speeds zijn natuurlijk compleet irrelevant voor de topic starter. Ik denk dat als je TW2 leuk vindt, je best eens TW 1kunt proberen. Wij zijn natuurlijk een TW gewend van jaren terug, dat is niet meer, maar wellicht dat het tegenover TW2 nog best prima is. Ik zou aanraden om eens iemand te contacteren (mag mij zijn) die je eventueel de belangrijkste punten uit kan leggen. Daarna kan je zelf beslissen of het wat voor je is of niet. TW 1 is niet makkelijk voor nieuwe spelers, zeker zonder enige kennis, daar moet je wel echt rekening mee houden.
 
Reactiescore
1.226
@cas. Ik zou op het aanbod van bovenstaande legende in gaan. Je krijgt namelijk niet zomaar de titel "lord". Dat is maar voor een paar individuen weggelegd.
 
Bovenaan