Tutorial: Elke Seconde telt

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser338

Guest
dus het nut hiervan is eigenlijk dat de verdediger geen aanval kan ontwijken
en dat er wanneer je binnen de seconde met 4tal nobles afkomt er geen toestemmingspunt bijkomt ?!?
en dat wanneer er tussen iedere noble telkens 1secondje zou tussen zit zou er 3toestemming bijkomen..?

een toestemmingspunt komt er pas na 1 uur bij
 

DeletedUser

Guest
Je moet het de verdediger gewoon zo lastig mogelijk maken tijdens het timen van zijn ondersteuning :)
 

DeletedUser

Guest
oh, hier steekt et niet zo nouw dan,
bij mij zit er altijd een minuutje tussen de aanval met offensieve troepen en die met de nobles.
 

DeletedUser1364

Guest
Ik kom er echt niet uit hoor, je moet dan een offence dorp zover hebben zitten dat ze een stuk langer onderweg zijn dan een edel.
en dat naast elkaar houden snap ik ook weinig van.
Ik zeg dus niet dat de guide onduidelijk is maar het is een te hoog niveau voor mij:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
deze guide is ook ietwat verouderd. Tegenwoordig komen aanvallen met een precisie van een duizendste seconde aan, en dit kan je toch niet meer timen. Zorg er dus gewoon voor dat je veeg een heel klein beetje voor je edelman(nen) aankomt ;). Waarschijnlijk, als je edelman uit de buurt van je veegleger moet komen, moet je die dus veel eerder versturen, ja.
 

DeletedUser

Guest
is coole uitleg maar mijn neefje kende hem al van .net
hij is gewoon vertaald in het nederlands en er zijn betere screenshots toegevoegd die de uitstekende funktie van firefox laat zien
Spijtig dat een PLAYSTATION 3 niet zo overzichtelijk is
 

DeletedUser

Guest
is coole uitleg maar mijn neefje kende hem al van .net
hij is gewoon vertaald in het nederlands en er zijn betere screenshots toegevoegd die de uitstekende funktie van firefox laat zien
Spijtig dat een PLAYSTATION 3 niet zo overzichtelijk is

Deze uitleg komt niet van .net... :rolleyes:
 

DeletedUser974

Guest
is coole uitleg maar mijn neefje kende hem al van .net
hij is gewoon vertaald in het nederlands en er zijn betere screenshots toegevoegd die de uitstekende funktie van firefox laat zien
Spijtig dat een PLAYSTATION 3 niet zo overzichtelijk is


Je mag best een keer ophouden dat je met een PS3 speelt, we weten ondertussen wel weer dat dat lastig is en dat je de meeste dingen niet lukken..:eek:
 

DeletedUser

Guest

ik heb het na gevraagd en de uitleg komt inderdaad van .de ze werd daarna vertaald in .net en nu zie ik hem ook in .nl ik moet wel zeggen voor zo een oude strategie dat hij fet nog heel goed doet en effectief gebleken is desondanks dat bijna iedere ervaren speler hem kent

In tegendeel er zijn later 2 versies van uitgekomen waarvan dit de oude versie is de nieuwere versie is meer op de premium gebaseerd met name de hulptools worden daarbij gebruikt en sinds kort is er een versie waar er ook gebruik gemaakt word van de TW TOOLS
dos oud scool die vertaald is knap werk en petje af
en inderdaad ik zeur veel over mijnen PLAYSTATION 3 maar dat is zeer normaal
 
Reactiescore
2.491
deze versie is door mario zelf geschreven ;)

in het engels, velen van de opus leden hebben de engelse versie ook verspreid onder hun .net stammen. maar geloof me, op .net timed misschien 1 op 1000 spelers ;)
 

DeletedUser

Guest
da trukske gebruik ek ook tis echt supergoe en goe gevonden ge moet er maar eens opkomen.

Bedankt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan