turkse stammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ik vind dat al die volledig turks talige stammen uitgeroeid moeten worden.
da er engels word gepraat in de .nl tribalwars kan ik nog wel hebben maar geen turks of italiaans en de eerste die weg moten zijn de turken (tenzij ze engels of nederlands spreken natuurlijk):mad:
 

DeletedUser

Guest
tis geen discriminatie tis gewoon dat je nix snapt van wat die turken zeggen en zij zitten er het meeste van alle niet nederlands of engels sprekende stammen
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij zijn er meer Turken (uit Turkije) dan Nederlanders (waar ook Nederlandse Turken bijhoren).

Misschien moeten we is kijken welke stammen allemaal Turks zijn, en dan gwn alle Nederlandse stammen vragen hen de oorlog te verklaren.

Dus gwn een oorlog tussen Turken (uit Turkijke) en Nederlanders, wie weet willen de Engelsen enzo ook wel helpen :p. Als de Turken dan weg zijn kunnen we verder gaan met de rest. Ik denk alleen dat de andere dan niet meer ons willen helpen omdat ze weten dat zij dan alleen maar eerder aan de beurt zijn :p.

DOminator

Ps: De Belgen mogen natuurlijk wel aan onze kant vechten ;).
 

DeletedUser

Guest
heb een mailtje gekreegen van een turkse stam:

vertaling:
jullie zijn ****'s en jullie begrijpen dit toch niet want jullie zijn dom
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij zijn er meer Turken (uit Turkije) dan Nederlanders (waar ook Nederlandse Turken bijhoren).

Misschien moeten we is kijken welke stammen allemaal Turks zijn, en dan gwn alle Nederlandse stammen vragen hen de oorlog te verklaren.

Dus gwn een oorlog tussen Turken (uit Turkijke) en Nederlanders, wie weet willen de Engelsen enzo ook wel helpen :p. Als de Turken dan weg zijn kunnen we verder gaan met de rest. Ik denk alleen dat de andere dan niet meer ons willen helpen omdat ze weten dat zij dan alleen maar eerder aan de beurt zijn :p.

DOminator

Ps: De Belgen mogen natuurlijk wel aan onze kant vechten ;).

Ps: De Belgen mogen natuurlijk wel aan onze kant vechten

heel stijlvol hoor
 

DeletedUser

Guest
belgië moeten maar weer es bij NL horen jullie hebben nu je loletje gehad nu kunnen jullie weer bij NL dan kunnen wij friesland onafhankelijk maken, zijn we daar ook weer vanaf:D
 

DeletedUser

Guest
Blurk rapporteer die gast dan gwn. Wordt die meteen gebant.


Of zeg tegen hem:

Jou moeder is focking lelijk.
 

DeletedUser

Guest
Waarom lezen mensen niet eerst voordat ze gaan posten?

JA ALLE SPELERS DIE GEEN NEDERLANDS SPREKEN HOREn HIER NIET, EN WORDEN ZOVEEL MOGELIJK GEBANNED....

Zo duidelijk??:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Het enige probleem is dat dit nog niet of nog niet genoeg gebeurt want er zitten nog zakken vol niet-nederlands sprekende spelers in tribalwars neem dat maar van mij aan
 

DeletedUser

Guest
Neen want die spreken geen nederlands moest het je nog niet opgevallen zijn maar frans
 

DeletedUser

Guest
fuck, en ik dacht dat aan mijn uitspraak lag toe d ze me van die grote ogen naar mijnen uitleg stonden te luisteren:D
 

DeletedUser

Guest
182 spelers zijn gebanned. Overtreding van §9 van de spelregels.

Dat is een deel van de niet nederlandstalige spelers. De rest komt ook nog aan de beurt.
 

DeletedUser

Guest
Ja ik heb het gemerkt, eerst mij alle troepen late doden, en dan mijn farms bannen:(

Maakt niet uit, ben toch al bezig met bruine paardjes, voor de langere afstanden:cool:
 

DeletedUser

Guest
Tja, daar kan ik ook niets aan doen. Ik heb hetzelfde probleem.
 

DeletedUser

Guest
Wij hebben al oorlog met een Turkse stam genaamd: .:TT:. :D

Afmaken die hap;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan